Ідея проекту полягає в тому, щоб створити продукт, який вирізнятиметься з-поміж продуктів масмаркету. Mr. Snoopy - це амуніція для собак, які не є повноцінним членом люблячої сім'ї, амуніція, яка є симбіозом стильного дизайну, комфорту та якості. На разі це невелике виробництво, але в амбіціях є розширитись до повноцінного конкурента існуючих виробників
Текущее состояние
Невелике виробництво, яке реалізовується в основному кінцевому споживачу за допомогою сайту та соцмереж. Наразі виготовляємо нейлонову амуніцію в більш ніж 25-ти дизайнах, в найближчих планах амуніція зі шкіри та біотану (новітній синтетичний матеріал, надміцний та широкої кольорової гами, замінник шкіри)
Рынок
Кінцевий споживач
80% - жінки віком 20+, одна чи більше собак вдома, які цінять стиль.
20% - чоловіки віком 20+ одна чи більше собак вдома, які цінять стиль
Думаючі прогресивні собачники, які цінять стиль, якість та комфорт.Люди, які стомились від одноманітності та буденності та понад усе цінять оригінальність
Оптовий клієнт: зоомагазини, мережі зоомагазинів, інтернет зоомагазини, грумінг салони
Проблема или Возможность
Можливість - покрити всю територію України, та в переспективі розвинутись за її межі. В Україні масмаркет заполонило кілька компаній -виробників, амуніція яких не надто вирізняється за якістюта за дизайном. Є велике бажання це змінити
Решение (Продукт или Услуга)
Широкий асортимент якісної амуніції для собак, стильних сучасних дизайнів, комфортної для собаки та людини. Асортимент: нашийники, повідки, напівудавки, шлейки, халті, повідки зі змінною довжиною, повідки для бігу тощо
Конкуренты
Trixie
Collar
Nobby
Преимущества или дифференциаторы
Стильний яскравий дизайн
Використання новітніх матеріалів (біотан)
Можливість індивідуального замовлення
Целевое назначение инвестиций
Закупівля матеріалів та обладнання
Найм спецалізованої команди працівників
Розробка маркетингових матеріалів
Новітні технології, хоча в довгострокових планах плануємо застосовувати цифрові технології в виготовленні амуніції.
Цінова конкуренція на ринку серед представників масмаркету
Новий, ще не дуже відомий бренд