Місце, де можна організувати зустріч з друзями, перекусити в обідню перерву, посидіти в компанії. Основний дохід кафе розраховує отримувати від продажу різноманітних страв і напоїв японсько-української кухні.
Аналіз і характеристика цільової аудиторії: потенційними відвідувачами «Кі-тян» цілком можуть стати представники молоді, співробітники фірм розташованих неподалік, туристи, поціновувачі японської культури, люди середнього та старшого віку які полюбляють тварин (котиків).
Текущее состояние
Опис проекту який знаходиться на етапі ідеї: назва «Кі-тян» з двома залами на 80 посадочних місць і одним кухонним залом.
Розташовуватися заклад буде в орендованому приміщенні на першому поверсі переобладнаний під заклад громадського харчування.
У кафе передбачається подавати закуски і напої з екологічно чистих продуктів, що дозволить збільшити орієнтований курс на європейського клієнта.
«Кі-тян» буде позиціонуватися як заклад середньої цінової категорії.
Середня ціна чека в кафе становитиме 11 у.е.
Рынок
Аналіз і характеристика цільової аудиторії: потенційними відвідувачами «Кі-тян» цілком можуть стати представники молоді, співробітники фірм розташованих неподалік, туристи, поціновувачі японської культури, люди середнього та старшого віку які полюбляють тварин (котиків).
Аналіз ринку. Конкуренція: для «Ко-тян» це подібні заклади середньої або вищої цінової категорії конкуренції не складають, томущо дане кафе буде специфічним і відрізнятиметься стилем оформлення, трансляцією приємних позитивних аніме, стравами та демократичною ціновою політикою.
Перспективи: через деякий час можна дооснастити кухню новим обладнанням, ввести в меню нові страви, добавити критерії «інтернет-кафе» для молоді, можливість бронювати столики онлайн, зробити музей-аніме.
Плюси нововведень: залишаться постійні клієнти і прийдуть нові, середня ціна чека зросте вдвічі.
Проблема или Возможность
Предметний аналіз: питання організації громадського харчування в центральних районах міст з використанням специфіки закладу залишається досить актуальним. Місць, де можна організувати зустріч з друзями, перекусити в обідню перерву, посидіти в компанії. Основний дохід кафе розраховує отримувати від продажу різноманітних страв і напоїв японсько-української кухні.
Аналіз і характеристика цільової аудиторії: потенційними відвідувачами «Кі-тян» цілком можуть стати представники молоді, співробітники фірм розташованих неподалік, туристи, поціновувачі японської культури, люди середнього та старшого віку які полюбляють тварин (котиків).
Аналіз ринку. Конкуренція: для «Ко-тян» це подібні заклади середньої або вищої цінової категорії конкуренції не складають, томущо дане кафе буде специфічним і відрізнятиметься стилем оформлення, трансляцією приємних позитивних аніме, стравами та демократичною ціновою політикою.
Решение (Продукт или Услуга)
Місце, де можна організувати зустріч з друзями, перекусити в обідню перерву, посидіти в компанії. Основний дохід кафе розраховує отримувати від продажу різноманітних страв і напоїв японсько-української кухні.
Конкуренты
Аналіз ринку. Конкуренція: для «Ко-тян» це подібні заклади середньої або вищої цінової категорії конкуренції не складають, томущо дане кафе буде специфічним і відрізнятиметься стилем оформлення, трансляцією приємних позитивних аніме, стравами та демократичною ціновою політикою.
Преимущества или дифференциаторы
Аналіз ринку. Конкуренція: для «Ко-тян» це подібні заклади середньої або вищої цінової категорії конкуренції не складають, томущо дане кафе буде специфічним і відрізнятиметься стилем оформлення, трансляцією приємних позитивних аніме, стравами та демократичною ціновою політикою.
Подібних закладів в регіоні не існує.
Финансы
Орієнтовні розтрати:
• орендна плата – 4 000 у.е. в місяць;
• косметичний ремонт приміщення – 1 200 у.е. в місяць;
• обладнання – 7 000 у.е .;
• меблі – 7 000 у.е .;
• комунальні платежі – 1 500 у.о. в місяць;
• закупівля продуктів і алкоголю – 5 000 у.е. в місяць;
• рекламні кампанії – 1000 у.е .;
• фонд заробітної плати – 5 000 у.е. в місяць (включаючи відрахування).
Прогнозоване повернення інвестицій – від 12 до 15 місяців;
Прогнозований чистий прибуток (щомісяця) – від 3000 до 5000 у.е.
Бизнес-модель
Перспективи: через деякий час можна дооснастити кухню новим обладнанням, ввести в меню нові страви, добавити критерії «інтернет-кафе» для молоді, можливість бронювати столики онлайн, зробити музей-аніме.
Плюси нововведень: залишаться постійні клієнти і прийдуть нові, середня ціна чека зросте вдвічі.
Целевое назначение инвестиций
• орендна плата – 4 000 у.е. в місяць;
• косметичний ремонт приміщення – 1 200 у.е. в місяць;
• обладнання – 7 000 у.е .;
• меблі – 7 000 у.е .;
• комунальні платежі – 1 500 у.о. в місяць;
• закупівля продуктів і алкоголю – 5 000 у.е. в місяць;
• рекламні кампанії – 1000 у.е .;
• фонд заробітної плати – 5 000 у.е. в місяць (включаючи відрахування).