Фото - Передзамовлення на визначений час продукту (напою чи їжі).
31641

Передзамовлення на визначений час продукту (напою чи їжі).

Україна, Вінницька область
Галузь: Громадське харчування, Торгівля, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 11.09.2018
Min інвестиція
$  10.000
0
Всього необхідно
$ 100.000
Рейтинг
equalizer 80 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Розробка сервіса, за допомогою якого заклади харчування (мережа кав'ярень) матиме стати єдиний веб-ресурс для всієї мережі кав'ярень. Сервіс має окрему веб-сторінку для менеджера, який може контролювати всі свої кав'ярні одночасно та окремий веб додаток для баристи, оптимізований для мобільних пристроїв (телефони, планшети).
Користувач матиме можливість замовити напої/їжу на певну годину ще до відвідування закладу або замовити столик.

Поточний стан

початок 2018 - розроблений покращений дизайн клієнтського сайту;
квітень 2018 - реліз робочого місця баристи;
травень 2018 - проект запущений в тестову роботу у м.Вінниця, приєднано чотири кав’ярні-партнера;
червень 2018 - реліз дизайну клієнтського сайту версії 2.5 (програмний код клієнтської частини переписано повністю).

Ринок

Пропозиція підходить для будь-якого типу закладу і не накладає на нього обмежень. Простота у використанні, як споживачем, так і кав’ярнею. Не потрібне спеціальне, дороговартісне обладнання для використання - підходить будь-який планшет.

Проблема або Можливість

Довге очікування замовлення клієнтом, черга, пошук вільних місць, бажання купити конкретний продукт, але місце продажу розташоване далеко.
Бажання мати доступ до даних клієнта, мати канал зв'язку з клієнтом, контролювати роботу закладу онлайн.

Рішення (Продукт або Послуга)

Сервіс Kava Drive пропонує:
- збільшення обсягів продажів завдяки залученню додаткових клієнтів через Інтернет;
- додаткову можливість реклами своїх кав’ярень через рекламування та просування ресурсу кавадрайв;
- систему резервування столиків;
- контроль продажів, продавців, товарообігу та грошей;
контроль якості обслуговування та якості продукції (напоїв їжі) через відгуки у соц. мережах;
- єдиний веб-ресурс для всієї мережі кав'ярень;
- окрему веб сторінку для менеджера, який може контролювати всі свої кав'ярні одночасно;
- окремий веб додаток для баристи;
- відображення закладів на мапі та прокладання маршрутів до них від клієнта;
- підтримку ресурсом багатомовності (eng, rus, ua);
- онлайн-реєстрацію на ресурсі;
- доступ партнерам до клієнтської бази;
- можливість зв’язку з клієнтами, що вже пішли з закладу (повернути забуту річ, щось спитати, чи запропонувати);
- статистику - можливість аналізу інформації (кількості замовлень по часу дня, дням тижня, та в залежності від баристи, тривалість окупації столиків і т.п.);
- онлайн замовлення напоїв та страв на конкретну дату та час та кав’ярню (враховуючи режим роботи кав’ярень);
- онлайн резервування місця (столика);
- обслуговування онлайн замовлення без черги;
- врахування списком кав’ярень локації користувача;
- вибір кав’ярні на мапі з прокладанням маршруту;
- користувачу приймати участь у акціях без дисконтних карток в усіх зареєстрованих кав’ярнях ресурсу(використовується зареєстрований номер телефону);
- зручний дизайн для використання на мобільних девайсах.



Конкуренти

Прямих конкупентів немає.

Переваги або дифференциатори

- отримання власного сервісу-агрегатора-посередника між клієнтом та продавцем у сфері продажу напоїв (як на Uber)(мало аналогів);
- можливість глобального розширення ресурсу на багато міст та країн;
- доступ до даних як клієнтів так і партнерів для можливого продажу інших послуг;
- широкий спектр можливостей у монетизації;

Фінанси

Передбачені наступні види фінансових надходжень від продукту:
- сплата партнером певного відсотку від проданої через ресурс продукції;
- щомісячні платежі за користування ресурсом від партнерів;
- реклама на сайті від сторонніх рекламодавців;
- разова оплата за підключення партнера, або кав’ярні;
- оплата від партнера за включення кав`ярні у топ список на певний період;
- система платних акаунтів для партнерів: безкоштовний, стандарт, преміум.

Цільове призначення інвестицій

- консультації по маркетингу та рекламі,
- розробка нових модулів,
- вдосконалення дизайну,
- розробка мобільного додатку.

Команда або Керівництво

Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility11
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт