Фото - ГО BE-E-HUMAN та Кафе на деревах Скворечник
31201

ГО BE-E-HUMAN та Кафе на деревах Скворечник

Перший міський еко-простір BE-E-HUMAN URBAN SPACE

Украина, город Киев
Отрасль: Культура и искусство, Образование, обучение, Общественное питание, Развлечение
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 23.08.2018
На страницу владельца
2
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Перший в Україні міський еко-простір з вегетаріанським рестораном на деревах "Скворечник", щоденними тренуваннями і освітніми програмами, присвячений свідомому способу життя. Be-e-Human та Скворечник – це одна команда людей, які своїми силами
створюють BE-E-HUMAN ECO SPACE в Києві.

Місія проекту - збільшити кількість людей, які змінюють на краще стан речей навколо себе.

Ефект ланцюжка - в нашому просторі люди бачитимуть та поширюватимуть приклади використання простору, життя в гармонії з природою, сортування сміття, здорового способу життя.

Текущее состояние

Зараз простір працює на острові Гідропарк, є дозвіл на діяльність до 2020 року.
Працює кафе авторської вегетаріанської кухні, безалкогольний бар, в просторі не можна курити.
Відбуваються різні заходи - йога, творці майстер-класи, освітні та еко-лекції, заняття для дітей, музичні концерти.
Працює простір Вт-Нд.

Клієнти є, проте хочеться мати їх більше і розвиватись.
Монетизація - ресторан та суборенда.

Рынок

ЦА - 25-40 років, ч/ж, молодь, яка цікавиться саморозвитком і здоровим способом життя, сім`ї з дітьми.
В Києві велика к-ть ЦА, приблизно 2 млн осіб.
За 2017 рік близько 15-20 тис людей відвідали простір протягом сезону (3,5 місяці).

Запити на відкриття простору в інших локаціях Києва та в інших містах України.

Проблема или Возможность

1. Низький рівень культури здорового дозвілля та високий показник надмірного вживання алкоголю/куріння/наркотиків = деградація нації. У мегаполісі багато стресів, шуму і люди здебільшого знають спосіб розслаблення - бар і алкоголь.

2. Мами з дітьми в Києві мають дуже обмежену к-ть місць, де можна відпочити з дітьми у безпечному оточені (коли не курять поруч, не п"ють).

3. Низький рівень екологічної усвідомленості громадян України. Люди не розуміють наслідків своєї житєєдіяльності для природи.

4. Щоб молоді потрапити на концерт, треба заплатити чималі гроші. Українська сучасна музика часто не доступна слухачеві вживу.

5. В Україні немає кафе, де б їжу подавали в будиночок на дереві.

Решение (Продукт или Услуга)

1. Ми пропонуємо альтернативу алкогольному релаксу - класно проводити час на свіжому повітрі, розслаблятись, перезагружатись без токсичного впливу алкоголю. Гості простору платять за атмосферу, якої ніде не зустрічають більше.

2. Наш простір - ідеальне місце для дітей, де вони можуть беспечно гратись, робити іграшки своїми руками, розвиватись.

3. Ми співпрацюємо з екологічними організаціями, проводимо еко-фестивалі, залучаємо до виступів екологів, компостуємо органіку, розділяємо сміття, стали частиною мережі глобального договору ООН.

4. В просторі щотижня відбуваються 2-3 концерти від українських та іноземних музикантів, вхід на концерти за вільний внесок. Таким чином відбувається популяризація музикантів, а слухачі з різним рівнем достатку можуть насолоджуватись музикою.

4. Єдині в своєму роді будинки на деревах затишні, зручні, де людина відпочиває душею й тілом.

Конкуренты

Конкурентів немає в Україні.
В світі не зустрічали таких проектів.

Преимущества или дифференциаторы

Наш продукт - заходи, які націлені на розвиток особистості.
В такому форматі ми єдині, хто це робить.

- Популяризація екологічного та здорового способу життя;?
- Створення простору вільного від алкоголю, тютюну і наркотиків, в якому ми пропонуємо цього альтернативу;
- Колаборація з іншими організаціями та активістами;
- Кожен день яскраві події - спорт, лекції, презентації передових технологій, кінопокази, концерти тощо.;
- Компостування органічних відходів, популяризація екологічного способу життя

Целевое назначение инвестиций

Залучення професіоналів - маркетологів, фінансових аналітиків, бізнес-консультантів, смм-менеджерів, менеджерів проектів.
Оренда офіса.
Ландшафтный дизайн.

Предложение инвестору

В залежності від величини інвестицій, інвестор може отримати від 1% до 30% бізнесу.
Обговорюється при особистій зустрічі.

Команда или Руководство

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Не проходили

Победы в Конкурсах и другие награды

Виграли грант на тиждень навчання в Німечинні в конкурсі від Української соціальної академії http://social-academy.com.ua/,
де приймали участь близько 30 соціальних під-в.

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility1795
star1
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация