Фото - Перший міський еко-простір BE-E-HUMAN URBAN SPACE
31201

Перший міський еко-простір BE-E-HUMAN URBAN SPACE

Україна, місто Київ
Галузь: Культура, мистецтво, Освіта, навчання, Громадське харчування, Розвага
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 23.08.2018
Min інвестиція
$  10.000
0
Всього необхідно
$ 120.000
Рейтинг
equalizer 197 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Перший в Україні міський еко-простір з вегетаріанським рестораном на деревах "Скворечник", щоденними тренуваннями і освітніми програмами, присвячений свідомому способу життя. Be-e-Human та Скворечник – це одна команда людей, які своїми силами
створюють BE-E-HUMAN ECO SPACE в Києві.

Місія проекту - збільшити кількість людей, які змінюють на краще стан речей навколо себе.

Ефект ланцюжка - в нашому просторі люди бачитимуть та поширюватимуть приклади використання простору, життя в гармонії з природою, сортування сміття, здорового способу життя.

Поточний стан

Зараз простір працює на острові Гідропарк, є дозвіл на діяльність до 2020 року.
Працює кафе авторської вегетаріанської кухні, безалкогольний бар, в просторі не можна курити.
Відбуваються різні заходи - йога, творці майстер-класи, освітні та еко-лекції, заняття для дітей, музичні концерти.
Працює простір Вт-Нд.

Клієнти є, проте хочеться мати їх більше і розвиватись.
Монетизація - ресторан та суборенда.

Ринок

ЦА - 25-40 років, ч/ж, молодь, яка цікавиться саморозвитком і здоровим способом життя, сім`ї з дітьми.
В Києві велика к-ть ЦА, приблизно 2 млн осіб.
За 2017 рік близько 15-20 тис людей відвідали простір протягом сезону (3,5 місяці).

Запити на відкриття простору в інших локаціях Києва та в інших містах України.

Проблема або Можливість

1. Низький рівень культури здорового дозвілля та високий показник надмірного вживання алкоголю/куріння/наркотиків = деградація нації. У мегаполісі багато стресів, шуму і люди здебільшого знають спосіб розслаблення - бар і алкоголь.

2. Мами з дітьми в Києві мають дуже обмежену к-ть місць, де можна відпочити з дітьми у безпечному оточені (коли не курять поруч, не п"ють).

3. Низький рівень екологічної усвідомленості громадян України. Люди не розуміють наслідків своєї житєєдіяльності для природи.

4. Щоб молоді потрапити на концерт, треба заплатити чималі гроші. Українська сучасна музика часто не доступна слухачеві вживу.

5. В Україні немає кафе, де б їжу подавали в будиночок на дереві.

Рішення (Продукт або Послуга)

1. Ми пропонуємо альтернативу алкогольному релаксу - класно проводити час на свіжому повітрі, розслаблятись, перезагружатись без токсичного впливу алкоголю. Гості простору платять за атмосферу, якої ніде не зустрічають більше.

2. Наш простір - ідеальне місце для дітей, де вони можуть беспечно гратись, робити іграшки своїми руками, розвиватись.

3. Ми співпрацюємо з екологічними організаціями, проводимо еко-фестивалі, залучаємо до виступів екологів, компостуємо органіку, розділяємо сміття, стали частиною мережі глобального договору ООН.

4. В просторі щотижня відбуваються 2-3 концерти від українських та іноземних музикантів, вхід на концерти за вільний внесок. Таким чином відбувається популяризація музикантів, а слухачі з різним рівнем достатку можуть насолоджуватись музикою.

4. Єдині в своєму роді будинки на деревах затишні, зручні, де людина відпочиває душею й тілом.

Конкуренти

Конкурентів немає в Україні.
В світі не зустрічали таких проектів.

Переваги або дифференциатори

Наш продукт - заходи, які націлені на розвиток особистості.
В такому форматі ми єдині, хто це робить.

- Популяризація екологічного та здорового способу життя;?
- Створення простору вільного від алкоголю, тютюну і наркотиків, в якому ми пропонуємо цього альтернативу;
- Колаборація з іншими організаціями та активістами;
- Кожен день яскраві події - спорт, лекції, презентації передових технологій, кінопокази, концерти тощо.;
- Компостування органічних відходів, популяризація екологічного способу життя

Цільове призначення інвестицій

Залучення професіоналів - маркетологів, фінансових аналітиків, бізнес-консультантів, смм-менеджерів, менеджерів проектів.
Оренда офіса.
Ландшафтный дизайн.

Пропозиція інвестору

В залежності від величини інвестицій, інвестор може отримати від 1% до 30% бізнесу.
Обговорюється при особистій зустрічі.

Команда або Керівництво

Проходження інкубаційний / акселеративному програм

Не проходили

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Виграли грант на тиждень навчання в Німечинні в конкурсі від Української соціальної академії http://social-academy.com.ua/,
де приймали участь близько 30 соціальних під-в.

Відео про продукт

Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility57
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт