Фото - Циркуль Бар
29332

Циркуль Бар

Циркуль Бар

Україна, Львівська область
Галузь: Громадське харчування, Харчова промисловість, Розвага, Туризм, спорт, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 09.04.2019
Показати контакти
1
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Стріт-фуд із кухнею фьюжн на основі локального продукту у поєднанні із коктейлями на місцевому алкоголі (м. Львів) та подальший розвиток у напрямку франчайзингу, як мережа різноформатних закладів (коктейль-бар, стріт-фуд, фуд-корт)

Поточний стан

Пропрацьовано бренд, концепцію закладу, інтер’єру, асортимент меню, план рекламної роботи та стимулювання продажів, фінансову модель, включаючи попередній кошторис. Домовленість про оренду приміщення на одній із найтрафіковіших вулиць міста Львів за адекватною ціною. Попередня домовленість із основними підрядниками: проектант, дизайнер, прораб, бренд-бармен, технолог, постачальник обладнання.

Ринок

Цільовий сегмент ринку для бару (дані на 2017 рік, тенденція до збільшення):
- прогресивна львівська молодь (кількість населення міста Львів – 757 900 ос., із них у віці 20-39 років-31% (234 949 ос.));
- студенти (120 тис. ос.);
- працівники IT-сфери (20 тис. працівників у 257 спеціалізованих компаніях, витрати на харчування ресторанах та кафе за оцінками склали 18,8 млн дол.);
- гості міста із України та з-за кордону (2,7 млн ос., які залишили понад 20 млрд грн.)
Цільовий сегмент для street-food не обмежується.
Львів-західна гастростолиця України, яка стабільно розвивається у цьому напрямку із серйозним запасом міцності, про що свідчить відсутність масового закриття закладів харчування у 2014 році.

Проблема або Можливість

Проблема клієнта: відсутність можливості поєднати споживання алкогольних коктейлів із галицькою кухнею (що знаходяться у тренді, але представленні на ринку розрізнено) у невимушеній атмосфері, середній ціновій категорії; відсутність національного стріт-фуду на вулицях туристичного міста. Запит покупця можемо бачити у популярності мережі «!ФЕСТ» (автентична атмосфера) та "Ресторація Бачевських" (поєднання кокетейлів та галицької кухні у ціновій категорії вище середнього та відповідній атмосфері), коктейль-барів міста.

Рішення (Продукт або Послуга)

Можливість скуштувати твісти на класичні коктейлі основані на локальному алкоголі та продуктах 20-40 р.р. ХХ ст і насолодитись варіацією на тему кухонь народів світу місцевої галицької страви, котра насправді є легендарною, але не представлена у меню львівських ресторанів (навіть у форматі стріт-фуду, не заходячи в сам заклад)

Конкуренти

1. Білий налив https://www.facebook.com/Biliy.Nalyv/
2. П'яна вишня https://www.facebook.com/PyanaVyshnya/
3. Чотири Чебуреки. Prosecco Bar https://www.facebook.com/4chebureky/
4. Бар Бідон https://www.facebook.com/barbidonlviv/
5. Limoncello Bar https://www.facebook.com/Limoncellobarlviv/

Переваги або дифференциатори

1. Стріт-фуд із кухнею фьюжн на основі локального продукту у поєднанні із коктейлями на місцевому алкоголі.
2. Коктейлі від випускника Diageo bar academy та курсу міксології Parovoz speak easy (легендарний київський бар); коктейлі настояні на воску; коктейль-арт.
3. Історичний сторітелінг.
4. Співпраця із екскурсоводами, агрегаторами подобової здачі квартир.

Фінанси

Загальний об’єм інвестицій – 40 тис. дол. США.
Середній чек (день/вечір): 60/100 грн./ос.
Середній потік клієнтів: 280 ос./день
Середній фудкост: 38,5%
Прогнозований період окупності (для інвестора, без врахування надходжень від франчайзингу) – 1 рік 7 міс.

Бізнес-модель

Франчайзинг
Особливості ведення бізнесу на ТТ:
1. Використання субпродуктів при виготовленні власних напівфабрикатів (зниження собівартості та часу видачі страви/напою).
2. Отримання оборотних коштів для сплати оренди із виторгу стріт-фуду.
2. Тяжіння до безвідходного виробництва.
3. Використання зносостійких та дешевих меблів, посуду.

Цільове призначення інвестицій

1. Будівельні роботи: 10 тис.дол.
2. Інженерні мережі: 6 тис. дол.
3. Інтер’єр та екстер’єр: 6 тис. дол.
4. Обладнання, інвентар: 15 тис. дол.
5. Інше: 5 тис. дол.

Пропозиція інвестору

До досягнення окупності - 2/3 чистого операційного прибутку та 100% паушальних внесків франчайзі, після - 50% чистого операційного прибутку власних торгових точок та 50% паушальних внесків франчайзі

Команда або Керівництво

Ризики

Стандартні для сфери громадського харчування

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

- Керівник проекту відкриття «Львівська майстерня шоколаду» (м. Трускавець), Pizza Celentano Ristorante (ТРЦ Victoria Gardens);
- менеджер частини проекту: «Театр пива. ПРАВДА», офіс-центр «!FESTrepublic», «Пошта на Друкарській», «Пструг, хліб та вино».
- підписано договори оренди приміщень для ведення діяльності аптечної мережі: Івано-Франківськ (2 об'єкти, створення мережі), Львів (2 об'єкти, розширення мережі), Ужгород (1 об'єкт, розширення мережі), Рівне (1 об'єкт, розширення мережі), Дрогобич (1 об'єкт, створення мережі), Коломия (1 об'єкт, створення мережі), Червоноград (1 об'єкт, розширення мережі).

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

- Керівник проекту відкриття «Львівська майстерня шоколаду» (м. Трускавець), Pizza Celentano Ristorante (ТРЦ Victoria Gardens);
- менеджер частини проекту: «Театр пива. ПРАВДА», офіс-центр «!FESTrepublic», «Пошта на Друкарській», «Пструг, хліб та вино».
- підписано договори оренди приміщень для ведення діяльності аптечної мережі: Івано-Франківськ (2 об'єкти, створення мережі), Львів (2 об'єкти, розширення мережі), Ужгород (1 об'єкт, розширення мережі), Рівне (1 об'єкт, розширення мережі), Дрогобич (1 об'єкт, створення мережі), Коломия (1 об'єкт, створення мережі), Червоноград (1 об'єкт, розширення мережі).
5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1588
star6
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up7
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт