Украина, Львовская область
Отрасль: Общественное питание, Пищевая промышленность, Развлечение, Туризм, спорт, Услуги, сервис
Стадия проекта: Есть идея или наработки
Стріт-фуд із кухнею фьюжн на основі локального продукту у поєднанні із коктейлями на місцевому алкоголі (м. Львів) та подальший розвиток у напрямку франчайзингу, як мережа різноформатних закладів (коктейль-бар, стріт-фуд, фуд-корт)
Текущее состояние
Пропрацьовано бренд, концепцію закладу, інтер’єру, асортимент меню, план рекламної роботи та стимулювання продажів, фінансову модель, включаючи попередній кошторис. Домовленість про оренду приміщення на одній із найтрафіковіших вулиць міста Львів за адекватною ціною. Попередня домовленість із основними підрядниками: проектант, дизайнер, прораб, бренд-бармен, технолог, постачальник обладнання.
Рынок
Цільовий сегмент ринку для бару (дані на 2017 рік, тенденція до збільшення):
- прогресивна львівська молодь (кількість населення міста Львів – 757 900 ос., із них у віці 20-39 років-31% (234 949 ос.));
- студенти (120 тис. ос.);
- працівники IT-сфери (20 тис. працівників у 257 спеціалізованих компаніях, витрати на харчування ресторанах та кафе за оцінками склали 18,8 млн дол.);
- гості міста із України та з-за кордону (2,7 млн ос., які залишили понад 20 млрд грн.)
Цільовий сегмент для street-food не обмежується.
Львів-західна гастростолиця України, яка стабільно розвивається у цьому напрямку із серйозним запасом міцності, про що свідчить відсутність масового закриття закладів харчування у 2014 році.
Проблема или Возможность
Проблема клієнта: відсутність можливості поєднати споживання алкогольних коктейлів із галицькою кухнею (що знаходяться у тренді, але представленні на ринку розрізнено) у невимушеній атмосфері, середній ціновій категорії; відсутність національного стріт-фуду на вулицях туристичного міста. Запит покупця можемо бачити у популярності мережі «!ФЕСТ» (автентична атмосфера) та "Ресторація Бачевських" (поєднання кокетейлів та галицької кухні у ціновій категорії вище середнього та відповідній атмосфері), коктейль-барів міста.
Решение (Продукт или Услуга)
Можливість скуштувати твісти на класичні коктейлі основані на локальному алкоголі та продуктах 20-40 р.р. ХХ ст і насолодитись варіацією на тему кухонь народів світу місцевої галицької страви, котра насправді є легендарною, але не представлена у меню львівських ресторанів (навіть у форматі стріт-фуду, не заходячи в сам заклад)
Конкуренты
1. Білий налив https://www.facebook.com/Biliy.Nalyv/ 2. П'яна вишня https://www.facebook.com/PyanaVyshnya/ 3. Чотири Чебуреки. Prosecco Bar https://www.facebook.com/4chebureky/ 4. Бар Бідон https://www.facebook.com/barbidonlviv/ 5. Limoncello Bar https://www.facebook.com/Limoncellobarlviv/
Преимущества или дифференциаторы
1. Стріт-фуд із кухнею фьюжн на основі локального продукту у поєднанні із коктейлями на місцевому алкоголі. 2. Коктейлі від випускника Diageo bar academy та курсу міксології Parovoz speak easy (легендарний київський бар); коктейлі настояні на воску; коктейль-арт. 3. Історичний сторітелінг. 4. Співпраця із екскурсоводами, агрегаторами подобової здачі квартир.
Финансы
Загальний об’єм інвестицій – 40 тис. дол. США. Середній чек (день/вечір): 60/100 грн./ос. Середній потік клієнтів: 280 ос./день Середній фудкост: 38,5% Прогнозований період окупності (для інвестора, без врахування надходжень від франчайзингу) – 1 рік 7 міс.
Бизнес-модель
Франчайзинг
Особливості ведення бізнесу на ТТ:
1. Використання субпродуктів при виготовленні власних напівфабрикатів (зниження собівартості та часу видачі страви/напою).
2. Отримання оборотних коштів для сплати оренди із виторгу стріт-фуду.
2. Тяжіння до безвідходного виробництва.
3. Використання зносостійких та дешевих меблів, посуду.
Целевое назначение инвестиций
1. Будівельні роботи: 10 тис.дол. 2. Інженерні мережі: 6 тис. дол. 3. Інтер’єр та екстер’єр: 6 тис. дол. 4. Обладнання, інвентар: 15 тис. дол. 5. Інше: 5 тис. дол.
Предложение инвестору
До досягнення окупності - 2/3 чистого операційного прибутку та 100% паушальних внесків франчайзі, після - 50% чистого операційного прибутку власних торгових точок та 50% паушальних внесків франчайзі
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
- Керівник проекту відкриття «Львівська майстерня шоколаду» (м. Трускавець), Pizza Celentano Ristorante (ТРЦ Victoria Gardens); - менеджер частини проекту: «Театр пива. ПРАВДА», офіс-центр «!FESTrepublic», «Пошта на Друкарській», «Пструг, хліб та вино». - підписано договори оренди приміщень для ведення діяльності аптечної мережі: Івано-Франківськ (2 об'єкти, створення мережі), Львів (2 об'єкти, розширення мережі), Ужгород (1 об'єкт, розширення мережі), Рівне (1 об'єкт, розширення мережі), Дрогобич (1 об'єкт, створення мережі), Коломия (1 об'єкт, створення мережі), Червоноград (1 об'єкт, розширення мережі).
Победы в Конкурсах и другие награды
- Керівник проекту відкриття «Львівська майстерня шоколаду» (м. Трускавець), Pizza Celentano Ristorante (ТРЦ Victoria Gardens); - менеджер частини проекту: «Театр пива. ПРАВДА», офіс-центр «!FESTrepublic», «Пошта на Друкарській», «Пструг, хліб та вино». - підписано договори оренди приміщень для ведення діяльності аптечної мережі: Івано-Франківськ (2 об'єкти, створення мережі), Львів (2 об'єкти, розширення мережі), Ужгород (1 об'єкт, розширення мережі), Рівне (1 об'єкт, розширення мережі), Дрогобич (1 об'єкт, створення мережі), Коломия (1 об'єкт, створення мережі), Червоноград (1 об'єкт, розширення мережі).