Настільна гра з ігровим полем, фішками у вигляді героїв з історії українського козацтва, інструкцією до гри, розробленим квестом, сайтом підтримки, допоміжними конвертами.Мета: навчальна та розважальна.
Поточний стан
Гра зібрана у робочому варіанті. Апробована дітьми 10-12 річного віку.
Ринок
Школи, позашкільні заклади, сім'ї, кампанії дорослих, що грають у настільні ігри.
Проблема або Можливість
Можливість використовувати гру у віці від 7 років до дорослого віку (без обмежень). Можливість не тільки проводити час (креативно з випробовуваннями і конкурсами), а також навчатися історії України, та глибше розуміти події, що відбулися. У грі застосовуються елементи критичного мислення, креативні здібності, формуються навички командної роботи. Гра розрахована на розвиток пізнавального інтересу, емоційно забарвлена. Має сайт підтримку. Так, як він продукт учнівської роботи, потребує технічного допрацювання дорослими.
Рішення (Продукт або Послуга)
Необхідна підтримка фінансова для запуску гри у друк , рекламна акція, технічний супровід сайту.
Конкуренти
В Україні немає
Переваги або дифференциатори
Учнівський продукт, виховання патріотизму, розважальна гра, новизна продукту.
Фінанси
5 000 долларів
Бізнес-модель
Собівартість гри становить близько 90 грн. Якщо гру запустити тиражем близько 1 тис. екземплярів необхідно 90 000 грн. (близько 3 300 долларів). Для доробки сайту підтримки гри необхідно близько 1000 доларів). 700 долларів використати для реклами гри (можна використати зацікавленість ЗМІ у дитячому стартапі), ймовірно попередня реклама у новинах може бути безкоштовною. Продавати гру можна за 150 грн. Чистий прибуток 60 тис. грн.
Цільове призначення інвестицій
Навчальний продукт. Розважальна настільна гра для українського контенту.
Пропозиція інвестору
Взяти випуск продукції під власне керівництво та менеджмент.