Завдяки самодостатньому режиму роботи кавового велосипеда, любителі кави можуть насолоджуватися кращими гарячими напоями в найбільш незвичайних місцях
Текущее состояние
Є ідея, напрацювання щодо меню, робоче місце перебуває на стадії виготовлення. Потрібне фінансування на закупку робочого інвентарю та професійного обладнання
Рынок
Основний споживач це молоді люди віком від 17, студенти, які в перервах між парами хочуть швидко випити кави. Важливим споживачем продукції є люди середнього віку, які люблять посмакувати кавою, звареною з якісної сировини перед початком роботи чи в обідню перерву в будні дні або насолодитись нею у вихідні дні проводячи вільний час наодинці, в колі сім'ї чи друзів. Останнім часом продаж кави в мобільних точках став досить популярним і приносить хороший прибуток. Оскільки, споживач є досить вимогливим в цій сфері, то якість надання послуг знаходиться на високому рівні
Проблема или Возможность
Споживач відповідно до свого замовлення отримуватиме смачну каву зварену з якісної сировини. Ідея є конкурентоспроможною, тому що вело-кав'ярня є мобільною та недорогою альтернативою звичайним кафе та кав'ярням з наданням послуг високої якості
Решение (Продукт или Услуга)
Приготування та продаж кави у вело-кав'ярні здійснюватиметься з якісної сировини за допомогою професійної техніки та відповідних навичок баристи. До кави будуть представлені різні додатки на вибір споживача. Також до деяких видів кави споживач отримуватиме солодкий подарунок
Конкуренты
Кав'ярні із столиками та літніми майданчиками, мобільні точки приготування кави
Преимущества или дифференциаторы
Мобільна кав'ярня на колесах з невеликими потребами в приміщенні та низькими інвестиційними витратами
Финансы
Цінова політика є конкурентоспроможною. Продаж лише 50 чашок кави в день протягом місяця дозволяє окупити витрати на сировину, супутні матеріали та оренду. На основі власних спостережень очікується більший продаж продукції, що сприяє отриманню хорошого прибутку
Бизнес-модель
Пропозиція полягає в продажі якісної кави за невелику ціну. Споживачами є звичайні любителі кави та справжні її поціновувачі. Основний прибуток залежить від продажу кави, додатковий - від продажу додатків та смаколиків до кави. Споживач замовляє та отримує замовлення безпосередньо в точці продажу. Вело-кав'ярня є мобільною і її можна розташовувати в різних торгових точках, тому економія на оренді дозволяє виставляти конкурентноспроможну ціну продукції. Завдяки прогнозуванню кількості продажів кави оптимізуються витрати на сировину та супутні матеріали. Відбувається співпраця з постачальниками сировини та налагоджувачами техніки.
Целевое назначение инвестиций
Закупівля професійного обладнання (кавомашина, кавомолка), допоміжного обладнання, меблів, сировини, супутніх матеріалів