Аграрії втрачають приблизно 30-40% свого врожаю коли трапляються низькі температури в теплі місяці року (такі як квітень та травень). Наш пристрій дозволяє налаштувати систему автоматичного поливу, що допомагає знзизити втрати до 5-10 відсотків.
Текущее состояние
На данний момент ми закінчуємо роботоу над прототипом/
Рынок
Ми орієнтуємось на глобальний ринок. В першу чергу це Європа.
Проблема или Возможность
Наш продукт вирішує проблему втрати врожаю плодово-ягідних культур при несприятливих погодних умовах. Кожен рік в України аграрії втрачають до 30-40%, а це 8-10 млрд грн. Нажаль вищезгадана проблема розповсюджена і в інших країнах світу. Так виноградники Бордо втратили біля 50% врожаю (1-2 млрд євро). В невеликій Швейцарії втрачено більше ніж 100 млн. франків. Ми маємо змогу надати прострій, що легком зможе вирішити цю проблему.
Решение (Продукт или Услуга)
Численні породи і сорта культурних рослин по-різному реагують на низьку температуру повітря. Критичними температурами в фазу цвітіння для яблуні, груші, вишні, сливи, абрикоси – мінус 2 °С; для чорної смородини, перцю, огірків і томатів - від мінус 0,5 °С до мінус 1°С. Дощування при негативних температурах повітря дозволяє захищати рослини від заморозків навіть при мінус 7-10 °С. Проблема дощування полягає в вимірювання температури кожні 20-30 хв (в основному вночі), контролі інтенсивності поливу, в залежності від температури, а також контролі кількості використаної води, задля уникнення надмірного зволоження ґрунту. Ми пропонуємо пристрій, що буде автоматично слідкувати за показниками і вмикати полив в залежності від умов.
Конкуренты
Ми не знайшли саме такого пристрою, але є подібні, які мають частину функцій. А саме:
wiseorchard.com
https://www.orbitonline.com/products/sprinkler-systems/timers/timers/outdoor-wifi-timer/b-hyve-6-station-smart-wifi-sprinkler-timer-3454
Преимущества или дифференциаторы
Вони не мають в собі алгоритму, що ми пропонуємо. Тобто вони мають можливість налаштовувати графік поливу, але не мають можливості робити це в залежності від скільки вже води використано та яка температура навколишнього середовища.
Финансы
На данний момент ми розробляємо пропозицію про ціну приладу та додаткові послуги, що можуть бути цікаві кліентам.
Бизнес-модель
Нашими клієнтами є малий та середній бізнес.
Головними каналами продажу будуть продаж через спеціалізовані мережі сільськогосподарських товарів та інтернет магазини.
Ми плануємо рекламу нашого пристрою на аграрних виставках та форумах, а також таргетована реклама в інтернеті.
Основними витратами будуть виробництво пристрою, клієнтська підтримка, маркетинг та розробка нових можливостей пристрою.
Целевое назначение инвестиций
Розробка кінцевого продукту на базі того що закладено в прототип.
Предложение инвестору
На данний момент ми не маємо його, це стане ясно в процесі перемовин і обрахунку деталей бізнес моделі.