Відкриття кафе де клієнти зможуть прийти та приготувати собі морозиво(Ice roll і Frozen yogurt) власноруч.
Текущее состояние
Проект знаходиться на початковому етапі. На даний момент є готовий бізнес-план.
Рынок
Враховуючи вид діяльності бізнесу, нашими основними клієнтами можуть бути люди які хочуть весело та з користю провести час, самостійні особи які хочуть приготувати щось самостійно та люди творчого характеру, батьки,пенсіонери з дітьми. В загальному споживачем нашої продукції має бути людина творча, самостійна,яка любить готувати щось нове, яка любить імпровізувати, а головне це людина яка любить поласувати морозивом.
Основні відвідувачі кафе:
1. Творчі люди(Люди будь-якого віку, які приходять 1-2 рази в тиждень щоб власноруч приготувати собі морозиво і прикрасити на свій смак, їм не так важливо морозиво а те як воно виглядає і розваги які вони отримують) Привабливість Сегменту
- Середній потенціал для зростання
- Середній рівень стабільності
- Середній розмір сегменту
- Легко ввійти в даний сегмент
- Мала кількість конкурентів
2.Дорослі з дітьми(Дорослі(батьки або родичі) які приходять з дітьми, і хочуть щоб їхні діти попробували приготувати собі морозиво, а вони їх сфотографували.
Приходять раз на 1-2 тижні)Привабливість Сегменту
- Середній потенціал для зростання
- Середній рівень стабільності
- Великий розмір сегменту
- Середній рівень складності входу
- Велика кількість конкурентів
3. Любителі морозива(Постійні клієнти будь-якого віку яким подобається морозиво і які приходять 2-3 рази на тиждень) Привабливість Сегменту
- Середній потенціал для зростання
- Високий рівень стабільності
- Великий розмір сегменту
- Високий рівень складності входу
- Велика кількість конкурентів
4. Любителі готувати(Постійні клієнти які приходять 1-2 рази на тиждень, щоб попрактикуватися у приготуванні морозива та приготувати зовсім нове для себе морозиво) Привабливість Сегменту
- Середній потенціал для зростання
- Високий рівень стабільності
- Малий розмір сегменту
- Низький рівень складності входу
- Низька кількість конкурентів
5. Люди які знаходяться поблизу(Це люди які проходять повз кафе у яких вдосталь часу і які не проти розважитись та скуштувати морозиво) Привабливість Сегменту
- Середній потенціал для зростання
- Високий рівень стабільності
- Великий розмір сегменту
- Високий рівень складності входу
- Висока кількість конкурентів
Проблема или Возможность
Даний бізнес є привабливий для клієнта тим, що він залучає кожного клієнта до процесу приготування, клієнт не просто купує морозиво, але й сам його готує(з допомогою працівників). Це цікаве та розважальне шоу для кожної людини.
Основною проблемою більшості клієнтів є те що вони не залучені до процесу, більшість клієнтів просто отримують товар(без значної участі)
Проблема залучення клієнта до процесу існує вже давно. З кожним роком все більше і більше компаній застосовують сервіс самообслуговування.
Перелік компаній які використовують систему самобслуговування:
Решение (Продукт или Услуга)
Кафе-морозиво планує випускати жарене морозиво(Ice roll) та йогуртове морозиво(Frozen yogurt) на вагу, яке клієнти готують самостійно або з допомогою наших працівників . Коли клієнт залучений до приготування даного продукту, цінність морозива для нього збільшується. Наша компанія дає не так продукт приготування а процес і задоволення від приготування.Морозиво тут виступає бонусом до отриманого досвіду та емоцій.
Конкуренты
У Львові на даний момент можна найти безліч кафе які пропонують різні види замороженого морозива, але йогуртного морозива дуже мало, а жареного ще менше. Навіть ті кафе які займаються продажем йогуртного морозива, не мають як такого асортименту смаків( переважно це пломбір).
Незважаючи на велику кількість відкритих кондитерських і кафе, ринок морозива в Україні не заповнений на всі 100% і, в зв'язку зі зростаючим попитом, потребує появи нових закладів. Це перспективний вид бізнесу, який, при мінімумі вкладень, досить швидко окупається.
Ринок йогуртного, та жареного морозива набирає популярності в Україні. У Львові існує мала кількість закладів які пропонують даний вид морозива у різному асортименті. А якщо враховувати, що на базі самообслуговування, з них працює тільки один(«Yummy Tummy» ТЦ «Форум»).
Преимущества или дифференциаторы
Основними нашими відмінностями від інших закладів та кафе є: творче приготування морозива з безліччю інгредієнтами на будь-який смак. Дана відмінність відзначає нас як найкраще кафе з самостійним приготуванням морозива. Також ми проводимо різноманітні майстер-класи, ми робимо очікування клієнта на продукт цікавим та веселим, не залежно чи він очікує своєї черги, чи готує морозиво.
Финансы
Витрати на покупку обладнання були враховані згідно з середньою ринковою ціною на дане обладнання, і склали 550 тис. грн.
Витрати на оренду приміщення та комунальні послуги приймалися як середня ринкова вартість оренди торгового приміщення у центрі м. Львів та середні витрати на комунальні послуги в подібних закладах з такою ж площею які дорівнювали 20 тис. грн. на місяць(350грн./м2 + 2500 грн. комунальні послуги).
Розмір витрат на ремонт базувався на ринковій вартості косметичного ремонту 50м2 і дорівнюють 100 тис. грн.
Витрати на оформлення та отримання дозволів враховувалися у розмірі 20 тис. грн.
Собівартість товару 13 грн./пор.
Середня кількість проданого товару від 100-200 порцій у день.
Витрати на заробітню плату 35000 грн. за місяць
Середній цек 65 грн. (1пор. - 65грн.)
Витрати на матеріали які потребують регулярних закупок 40000грн./міс.
Єдиний податок 5% від прибутку
Чистий прибуток у місяць (від середньої кількості порцій(100 порцій) у день) = 65000грн.
Дохід у місяць = 190000грн.
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції будуть використані на:
- Закупка обладнання
- Оплата оренди приміщення та комунальних послуг( протягом перших 4 міс.)
- Ремонт приміщення
- Закупка продуктів та одноразових матеріалів (протягом перших 4 міс.)
- Оплата рекламної кампанії
- Витрати на рформлення та отримання дозволів
- Витрати на заробітню платню( протягом перших 3 міс.)