Фото - БДЖОЛИНА ЛАВА
24980

БДЖОЛИНА ЛАВА

У Нас МЕД їсти не у вулик лізти!

Украина, Полтавская область
Отрасль: Общественное питание, Торговля
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 05.02.2018
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Повнорічна реалізація меду, бжолопродуктів, медової косметики з послугою доставки +інтернет магазин.

Текущее состояние

На даному етапі в роздріб з самопідвозом реалізується лише 50% отриманої продукції з власної пасіки. Це приблизно 2 тони меду. Решта здається оптом.

Рынок

Продукція розрахована на медових гурманів та прихильників корисного способу харчування. Молоде покоління буде зацікавлене в медових природніх енергетиках (рецепти яких прості та дієві, але без меду ніяк). Старшого віку буде цікаве медове мило+косметика та медові настойки. Більшість літніх людей будуть зацікавлені в самому меду для яких буде діяти системи скидок та доставки. Також можливо напрацювати постійного клієнта для невеликих ресторанів та часних пекарів. В пік збору МЕДу, до певних свят, продукція буде реалізовуватись на виїзному транспорті малолітражному авто на спальні квартали міста, що нестиме певну рекламу і цікавитиме не активного покупця. Мед за безцінь активно скуповується з пасік України та перепродується в Європу, . в майбутньому має стати великою торговою сіткою медових продуктів та нести природній імунітет та здоров’я в генофонд Українського суспільства!

Проблема или Возможность

Мед -- спецефічний продукт на який попит є завжди, але клієнт любого віку та статусу має отримати велику довіру від продавця, щоб прийти ще раз, коли цей мед скінчиться. Клієнтом може бути як і поважний гурман так і літня людина. Дана « буде явним мостовим сполученням медових продуктів від бжолярів до міських жителів. Це буде місце, яке буде нести відповідальність за продукт, його стерильне фасування, зберігання та доставкою. В реалізації даних продуктів без централізованого місця зберігання, завжди є ризик його пропаданню, порченню. В проекті клієнт буде мати можливість отримати постійну консультацію та повний вибір всієї продукції в одному місці. Ненабирати продукції на весь рік, а просто скористатися доставкою та полакомитись завжди "живим" бджолиним продуктом, медом, косметикою, медовими напитками.

Решение (Продукт или Услуга)

буде мати образ українського вулика, до якого обов’язково має бути підїзд зі стоянкою та поріг сільської хатинки(приманка прохожого). В середині приміщення має бути атмосфера природності, екологічності та простоти. Вся продукція та інвентарь екологічним. Принцип наступний... Частину меду буде качатися з власної пасіки, частина буде закупатися у інших бжільництв з лабараторною перевіркою, це потрібно для різнобарв’я медових продуктів. Після доставки в приміщення продукт має зберігатися в певному кліматі. Вся тара в яку буде розпускатися мед має пройти стереалізацію, що підвищить його зберігання. Медову косметику теж не можливо вибрати в ітернеті. Присутність медових продуктів буде запевняти екологічність та ідентичність косметики. буде користуватися популярністю любителів як спиртних так і не спиртних медових напоїв. І ВСЕ ЦЕ В ОДНОМУ, ТЕПЛОМУ, ЗАТИШНОМУ МІСЦІ, але з комплектуючим обладненням для виїздів на ярмарки.

Конкуренты

Конкуренти в даній сфері завжди можуть стати партнерами. Медова продукція настільки різноманітна, що всі види чи типи зібрати в одному місці майже неможливо, але попутний товар завжди в попиту. Конкурентами будуть медові полки в маркетах та стихійні ринки. Але сизонно та й клієнт тут завжди на роздоріжжі. Найбільш значущими конкурентами будуть інтернет магазини з спеціалізованими магазинами або медовими лавками в містах міліонниках.

Преимущества или дифференциаторы

Сама ідея в системі реалізації та в великому виборі продукції. Також пропонується система розливу меду, напоїв та їх проби. Перевага буде у відсутності прямого контакту людина-продукт(в даному випадку мед або медових напоїв) та плюс стерильність тари. Також спецефічний підхід фасування для усунення того ж таки контакту при кресталізованому меду. В системі буде присутній виїзний автомобіль з укомплектованою продукцією в масивні райони, ринки і т.д.

Финансы

За період 2017 року свіжовикачаний мед цінних сортів розходився по ціні 80 грв. за літр. З власної пасіки в роздріб реалізовано приблизно 1500 літрів. Ще близько 1000 літрів оптом за ціною 24грв. за літр.(але опт не бажаний а вимушений, бо зберігання не є рентабельним, а реалізація наповнила попит). З системою в 300 тис. місті можливо досягти продажу 13 - 18 тон меду в рік + попутні товари.

Целевое назначение инвестиций

Юридичне оформлення підприємницької діяльності, оренда приміщення та його дизайн, обладнення, автомобіль та його комплектація, витрати на звязки з поставщиками та партнерами, закупка супутніх товарів, реклама, розробка інтернет магазину, заробітна плата.

Команда или Руководство

Риски

Природні катаклізми.
Повишені затрати на доставки видів продукції від поставщиків та їх аналіз якості.
Повишені буде реалізовуватися лише незначний процент своєї продукції. Остальне має бути зараньше договорено на закупку, тому виникають ризик виконання плану.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Відсутні

Победы в Конкурсах и другие награды

Відсутні
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility1729
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация