На даному етапі присутній план, чітка схема дій, місце та ідеї щодо реалізації товару.
Знайдено поставщиків.
Рынок
Наші клієнти це молодь, які навчаються в університеті, а також постійне населення цього міста, яке з кожним роком збільшується. Також розвитку ринку буде сприяти місцерозташування, а саме поблизу столиці України, міста Києва.
Взагалі у місті Ірпінь, відсутній магазин оригінального спортивного одягу, тому населенню часто доводиться їздити в Київ, наш проект допоможе вирішити цю проблему.
Такий дизайн як придумали ми, немає в Україні, і через це клієнту захочеться приходити у магазин знову і приводити своїх друзів.
Проблема или Возможность
Ринок спортивного одягу в Україні стрімко розвивається, кожного року показник покупки цього товару зростає на 10%. Серед факторів, що спонукають нас до відкриття можна виділити наступні:
1) велика кількість потенційних покупців;
2) більше 10 % населення України займається фізкультурою й спортом більш-менш постійно;
3) популяризація спортивного способу життя;
4) постійне збільшення числа торгових центрів, у яких представлені спортивні відділи;
5) мода на спортивний стиль у масового споживача.
Решение (Продукт или Услуга)
Спортивний одяг та взуття з ціновою категорією для середнього класу в місті Ірпінь. Чому обрали саме це місто ? По-перше, це місто молоді , адже саме тут навчається близько 10 тисяч студентів , які надають перевагу здоровому способу життя . По-друге, місто Ірпінь має надзвичайно великий рівень розвитку нерухомості та інфраструктури , що тільки збільшуватиме кількість потенційних клієнтів магазину .
Конкуренты
Прямих конкурнетів у місті Ірпінь немає, але так як місто розташоване біля Києва, то можна вважати. що конкуренти-це магазини які розташовані у столиці. Саме тому ми робимо наголос на потенційних клієнтах міста Ірпінь і будемо розвиватись поки, що у цьому місті найближчих роки три. Далі планується збільшення масштабів компанії, поширення бренду на обласному, регіональному та республіканському рівнях, що збільшить кількість конкурентів .
Преимущества или дифференциаторы
Перевага нашого магазину полягає у його дизайні, адже зайшовши до нас раз, клієнти будуть заходити ще і купувати нові речі в такій атмосфері. Також як ми згадували вище, ціни у нашого магазину будуть нижчими ніж на ринку спортивнивного одягу та взуття Європи. Відкриття магазину одягу - хороший спосіб почати свій бізнес і вигідно вкласти фінансові кошти. До того ж грамотно організований подібний бізнес досить швидко окупається. Одяг є саме тим товаром, попит на який буде завжди. Купувати новий одяг змушують людей різні причини – зносився, вийшов з моди, або просто з метою розширити свій гардероб. Однією з переваг є ринок міста Ірпінь , оскільки на даний момент аналогів такому бізнесу тут немає. Також наша компанія має можливість зв'язку з відомими українськими спортсменами, що можуть підвищити рівень маркетингової політики магазину.
Финансы
Ми прогнозуємо , що кожного року , приблизно 5 тисяч людей буде витрачати на спортивний одяг та взуття близько 2,5 тисячі гривень , за простими підрахунками , робимо висновок , що річний дохід магазину , становитиме 12,5 млн. грн.
Бизнес-модель
Так як ми згадували , що наші потенційні клієнти - це студенти та постійне населення , яке збільшується з кожним роком , то їм буде вигідно купляти оригінальні речі та взуття відомих брендів , таких як : Adidas, Reebok, Puma і Nike. Також для студентів та постійних клієнтів нашого магазину буде впроваджена дисконтна програма , за якою них очікують приємні знижки та доступ до лімітних речей. Для заохочення клієнтів в магазині буде відкрита зона відпочинку , стилізована під дизайн магазину , в якій будуть представлені ігрові приставки з телевізорами. Будуть проводитися різноманітні спортивні заходи під егідою нашого бренду для заоохочення молоді займатися спортом , що буде стимулювати їх на придбання товарів у нашому магазині.
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції нам потрібні для оренди приміщення, його капітального ремонту, закупку товару, проведення маркетингової політики, організації заходів, які сприяють напливу нових клієнтів.
Через ситуацію в Україні, і через ризик з подальшим збільшенням курсу долара, можливе і збільшення ціни на наш товар, так як ми купуємо його закордоном. Потенційні ризики нашого магазину представлені виробничими ризиками, комерційними ризиками, фінансовими ризиками та ризиками, пов'язаними з форс-мажорними обставинами. Виробничі ризики пов'язані з різними порушеннями у функціонуванні магазину або в процесі поставок товару.Заходами щодо зниження виробничих ризиків є дієвий контроль над ходом робочого процесу та посилення впливу на постачальників шляхом їх дублювання. Комерційні ризики пов'язані з реалізацією товарів на ринку (зменшення розмірів і місткості ринку, поява нових конкурентів і т.п.) Заходами щодо зниження комерційних ризиків є: 1)Систематичне вивчення кон'юнктури ринку; 2)Раціональна цінова політика 3)Надання консультаційних послуг 4)Реклама і т.д. Фінансові ризики викликаються інфляційними процесами, всеосяжними неплатежами, коливаннями курсу долара і т.п. Вони можуть бути знижені при роботі з постачальниками і споживачами на умовах передоплати і т.д. Ризики, пов'язані з форс-мажорними обставинами, - це ризики, зумовлені непередбаченими обставинами (стихійні лиха, зміна політичного курсу країни, страйк і т.п.). Мірою щодо їх зниження служить робота підприємства з достатнім запасом фінансової міцності.