Фото - GorGroup
24542

GorGroup

Sportdyrka

Украина, Киевская область
Отрасль: Торговля, Туризм, спорт
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 17.12.2017
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Створення магазин спортивного одягу та взуття.

Текущее состояние

На даному етапі присутній план, чітка схема дій, місце та ідеї щодо реалізації товару.
Знайдено поставщиків.

Рынок

Наші клієнти це молодь, які навчаються в університеті, а також постійне населення цього міста, яке з кожним роком збільшується. Також розвитку ринку буде сприяти місцерозташування, а саме поблизу столиці України, міста Києва.
Взагалі у місті Ірпінь, відсутній магазин оригінального спортивного одягу, тому населенню часто доводиться їздити в Київ, наш проект допоможе вирішити цю проблему.
Такий дизайн як придумали ми, немає в Україні, і через це клієнту захочеться приходити у магазин знову і приводити своїх друзів.

Проблема или Возможность

Ринок спортивного одягу в Україні стрімко розвивається, кожного року показник покупки цього товару зростає на 10%. Серед факторів, що спонукають нас до відкриття можна виділити наступні:
1) велика кількість потенційних покупців;
2) більше 10 % населення України займається фізкультурою й спортом більш-менш постійно;
3) популяризація спортивного способу життя;
4) постійне збільшення числа торгових центрів, у яких представлені спортивні відділи;
5) мода на спортивний стиль у масового споживача.

Решение (Продукт или Услуга)

Спортивний одяг та взуття з ціновою категорією для середнього класу в місті Ірпінь. Чому обрали саме це місто ? По-перше, це місто молоді , адже саме тут навчається близько 10 тисяч студентів , які надають перевагу здоровому способу життя . По-друге, місто Ірпінь має надзвичайно великий рівень розвитку нерухомості та інфраструктури , що тільки збільшуватиме кількість потенційних клієнтів магазину .

Конкуренты

Прямих конкурнетів у місті Ірпінь немає, але так як місто розташоване біля Києва, то можна вважати. що конкуренти-це магазини які розташовані у столиці.
Саме тому ми робимо наголос на потенційних клієнтах міста Ірпінь і будемо розвиватись поки, що у цьому місті найближчих роки три. Далі планується збільшення масштабів компанії, поширення бренду на обласному, регіональному та республіканському рівнях, що збільшить кількість конкурентів .

Преимущества или дифференциаторы

Перевага нашого магазину полягає у його дизайні, адже зайшовши до нас раз, клієнти будуть заходити ще і купувати нові речі в такій атмосфері.
Також як ми згадували вище, ціни у нашого магазину будуть нижчими ніж на ринку спортивнивного одягу та взуття Європи.
Відкриття магазину одягу - хороший спосіб почати свій бізнес і вигідно вкласти фінансові кошти. До того ж грамотно організований подібний бізнес досить швидко окупається.
Одяг є саме тим товаром, попит на який буде завжди. Купувати новий одяг змушують людей різні причини – зносився, вийшов з моди, або просто з метою розширити свій гардероб.
Однією з переваг є ринок міста Ірпінь , оскільки на даний момент аналогів такому бізнесу тут немає.
Також наша компанія має можливість зв'язку з відомими українськими спортсменами, що можуть підвищити рівень маркетингової політики магазину.

Финансы

Ми прогнозуємо , що кожного року , приблизно 5 тисяч людей буде витрачати на спортивний одяг та взуття близько 2,5 тисячі гривень , за простими підрахунками , робимо висновок , що річний дохід магазину , становитиме 12,5 млн. грн.

Бизнес-модель

Так як ми згадували , що наші потенційні клієнти - це студенти та постійне населення , яке збільшується з кожним роком , то їм буде вигідно купляти оригінальні речі та взуття відомих брендів , таких як : Adidas, Reebok, Puma і Nike. Також для студентів та постійних клієнтів нашого магазину буде впроваджена дисконтна програма , за якою них очікують приємні знижки та доступ до лімітних речей. Для заохочення клієнтів в магазині буде відкрита зона відпочинку , стилізована під дизайн магазину , в якій будуть представлені ігрові приставки з телевізорами. Будуть проводитися різноманітні спортивні заходи під егідою нашого бренду для заоохочення молоді займатися спортом , що буде стимулювати їх на придбання товарів у нашому магазині.

Целевое назначение инвестиций

Інвестиції нам потрібні для оренди приміщення, його капітального ремонту, закупку товару, проведення маркетингової політики, організації заходів, які сприяють напливу нових клієнтів.

Предложение инвестору

Озвучимо при зустрічі або в процесі переговорів.

Команда или Руководство

Риски

Через ситуацію в Україні, і через ризик з подальшим збільшенням курсу долара, можливе і збільшення ціни на наш товар, так як ми купуємо його закордоном.
Потенційні ризики нашого магазину представлені виробничими ризиками, комерційними ризиками, фінансовими ризиками та ризиками, пов'язаними з форс-мажорними обставинами.
Виробничі ризики пов'язані з різними порушеннями у функціонуванні магазину або в процесі поставок товару.Заходами щодо зниження виробничих ризиків є дієвий контроль над ходом робочого процесу та посилення впливу на постачальників шляхом їх дублювання.
Комерційні ризики пов'язані з реалізацією товарів на ринку (зменшення розмірів і місткості ринку, поява нових конкурентів і т.п.)
Заходами щодо зниження комерційних ризиків є:
1)Систематичне вивчення кон'юнктури ринку;
2)Раціональна цінова політика
3)Надання консультаційних послуг
4)Реклама і т.д.
Фінансові ризики викликаються інфляційними процесами, всеосяжними неплатежами, коливаннями курсу долара і т.п. Вони можуть бути знижені при роботі з постачальниками і споживачами на умовах передоплати і т.д.
Ризики, пов'язані з форс-мажорними обставинами, - це ризики, зумовлені непередбаченими обставинами (стихійні лиха, зміна політичного курсу країни, страйк і т.п.). Мірою щодо їх зниження служить робота підприємства з достатнім запасом фінансової міцності.
5,00
1
2
3
4
5
2 оценки
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility1246
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация