Фото - “Coffee Gallery”
24367

“Coffee Gallery”

Відкриття закладу з унікальними послугами для відвідувачів

Украина, город Киев
Отрасль: Общественное питание, Пищевая промышленность, Развлечение, Услуги, сервис
Стадия проекта: Готов прототип или продукт

Дата последнего изменения: 15.12.2017
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Кав’ярня буде мати назву оскільки буде виконувати функцію галереї фотографій ароматного напою та відвідувачів закладу. Унікальністю буде фотограф, що робить знімки відвідувачів та тематичних фото, які і будуть основою інтер’єру закладу.

Текущее состояние

Готовий бізнес-план, знайдено місце реалізації проекту, створено концепцію дизайну проекту, знайдено постачальників.

Рынок

За результатами дослідження споживчих переваг кав'ярень маркетингового агентства Step by step, близько 52% опитаних (відвідують кав'ярні) бувають у кав'ярнях кілька разів на місяць, 35% - майже кожен день, 20% - раз на тиждень.
Число тих, хто вперше зайшов до кав'ярні, зовсім невелика, близько 3%. Це може означати, що коло любителів провести свій час у кав'ярні практично склався. 39% респондентів відвідують кав'ярні в будь / різний час, 26% - ввечері, 16% опитаних - під час обіду. Ранок же, як окремий варіант відповіді, виявилося на самому останньому місці (4%).
Складається враження, що для більшості жителів міста кав'ярні не стали тим місцем, куди можна забігти перед початком робочого дня, щоб випити кави. Вони як і раніше залишаються якимось елементом дозвілля. В Україні, незважаючи на вільне вживання вина і міцніших напоїв, кави так само дуже популярний. Сьогодні ринок кави в Україну можна вважати ще не сформованим, про що говорять постійні зміни структури та учасників даного ринку. 2008 рік був відзначений наступними факторами: скорочення асортименту продукції на ринку (оператори залишили в пропозиціях тільки найбільш популярні марки кави), зменшення обсягів продажів, що було пов'язано з фінансовою кризою, зростання цін, збільшення частки ринку вітчизняних виробників і дешевих фальсифікатів.
Дані тенденції були пов'язані зі збільшенням світових цін на каву, фінансовою кризою, а також з податковою та митною політикою в Україні. Крім того, однією з важливих тенденцій на сьогоднішній день є той факт, що споживач став більш вимогливим не тільки до якості кави, але і до якості обслуговування і інтер'єру кав'ярні.
Таким, зростання ринку кави, незважаючи на активність його учасників, був затриманий низькою купівельною спроможністю населення, кризовими явищами на фінансовому ринку і поряд "технічних труднощів" (оподаткування, митні труднощі, збої поставок та інше), Пов'язаних з веденням кавового бізнесу. Згідно більшості експертних оцінок, загальний розмір ринку кави за останній рік збільшився в середньому на 11 - 15%.
Ринок кав'ярень в Україні все ще залишається "ласим" шматочком, зокрема у великих містах. Причому кількість мережних і "одиночних" закладів поступово зрівнюється. Наприклад, якщо ще в 2005-2006 роках мережі кав'ярень займали майже 90% ринку, зараз їх частка знизилася до 50-60%.
Не вичерпаний потенціал і бізнес-центрів. Наприклад, на думку багатьох рестораторів, розміщати кав'ярні у великих офісних будівлях - дуже вигідна справа.
Сьогодні Україна переживає справжній кавовий бум. За розрахунками рестораторів вже зараз у Києві виникає дефіцит у 300 кав’ярень, тобто нинішній попит задоволений лишень на 10 відсотків. Отож, поле для діяльності більш ніж широке.
Створювана кав'ярня орієнтована, насамперед, на споживачів з високим і середнім рівнем достатку, які відчувають потребу в наданні якісних послуг даного сегмента ринку.
Відповідно до проведеного аналізу існуючого ринку аналогічних видів послуг можна умовно виділити такі основні групи потенційних споживачів:
• мешканці ЖК «Артеміда»
• мешканці розташованих поряд будинків
• відвідувачі ТЦ «Артеміда»
• персонал офісних приміщень в комплексі «Артеміда»;
• студенти (поряд університет КУТЕП)
• відвідувачі парку «Перемога»
• гості міста.
Таким чином, структура потенційних споживачів дозволяє забезпечити стійкий попит.
Кава перестала бути просто ранковим стимулятором і стала супутником проведення часу абсолютно європейського типу: вікна від підлоги до стелі, особлива атмосфера, тиха музика, десятки сортів кави.
Наприклад, українські кав'ярні від американських відрізняє більший затишок, що спонукає не до 10 хвилинного швидкого «перекушування» (чашка кави і булочка), як це прийнято у американців, а до більш тривалого невимушеному спілкуванню відвідувачів між собою. Саме тому частенько деякі переговори бізнесмени воліють проводити в неформальній обстановці кав'ярень.
В кав'ярні можливий продаж кави на винос. Що забезпечить попит людей,що постійно поспішають і бажали б підкріпитися ароматною кавою так сказати «на ходу». Наявність широкого асортименту десертів пригорне увагу до кав’ярні любителів солоденького,яких чимало в нашій країні. Вільний доступ до мережі Інтернет - такий формат є найбільш цікавим для молоді та студентів.
Переваги місця розташування очевидні,оскільки географічне положення місця реалізації передбачає велику концентрацію людей у одному місці.
Навряд чи офісний працівник комплексу «Артеміда» за 45 хвилинну перерву встигне з’їздити в центр міста,щоб насолодитися чашечкою кави,більш вірогідним є те що він спуститься декілька поверхів і відвідає наш заклад.
Для бізнесменів неформальна обстановка також допомагає у роботі і вдало оформлена кав’ярня з гарною репутацією є більш підходящим місцем зустрічі з клієнтом чи інвестором ніж паб «Бровар», що знаходиться поруч.
Відвідувачі парку матимуть можливість погрітися з чашечкою ароматного чаю чи кави після тривалої прогулянки на свіжому повітрі.
Молодь та студенти матимуть можливість поспілкуватися з друзями,або ж просто дочекатися та підготуватися до наступної пари з допомогою вільного доступу до мережі Інтернет,а також отримати декілька професійних фото для свої сторінок в соціальних мережах,що зараз є дуже актуальними.
Кав’ярня здатна задовольнити всі потреби потенційних споживачів та створити максимальний комфорт для приємного проведення часу у нашому закладі.

Проблема или Возможность

Створення унікального закладу

Решение (Продукт или Услуга)

Відкриття кав'ярні з унікальним проектом фотогалереї
Всі відвідувачі у визначаний "Фоточас" отримають професійні знімки від професійного фотографа.

Конкуренты

Основними конкурентними факторами на ринку послуг, що мають соціально-культурну спрямованість, в даний час є: ціна, якість пропонованих послуг. При цьому для різних груп споживачів превалюючими є різні чинники.
Фактор ціни є основним для споживачів із середнім рівнем достатку, які відчувають потребу у послугах соціально-розважального характеру. Якість послуг більш важливо для споживачів з високим рівнем доходів, що потребують, насамперед, в підвищеному рівні обслуговування.
У будівлі ЖК "Артеміда" буде розташований заклад громадського харчування - кав’ярня В комплексі послуг кавярні є продаж кави, чаю, напоїв, кондитерських виробів та морозива. Основними конкурентами є: мережа пересувних кав'ярень і ресторан «Олімпіада» та ресторанний комплекс «Диканька»,кав’ярні «Кофе-хауз» та «Школоладниця»

Кав’ярня виправдовує свою назву, якщо у її меню є не менше 15 видів кави.Власники кав’ярні мають запропонувати відвідувачам не лише стандартні еспрессо, капучіно та лате. Зрештою, ці кавові напої можна знайти у меню будь-якого кафе чи ресторану. Кожен власник кав’ярні може формувати асортимент свого закладу на власний розсуд - клієнтам можна пропонувати напої, до складу яких входить кава. Майбутня кав’ярня запропонує своїм відвідувачам широкий вибір кави і асортимент солодощів.

Преимущества или дифференциаторы

За рахунок професійної фотосесії та фотографій,які будуть розміщенні у кав'ярні буде збільшено потік клієнтів ,таких як молодь та мами з дітьми.

Целевое назначение инвестиций

Реалізація проекту

Риски

У процесі реалізації проекту можуть виникнути різні ризики, які будуть впливати на економічну ефективність проекту. На даний проект мають вплив такі види ризиків:
Сезонність
Найбільш активно кав’ярні відвідують зимою, а зокрема у лютому місяці. Коли всі свята пройдуть, а на вулиці зберігається морозна погода, люди заповнюють всі вільні місця.
Залежність від ціни постачальника продуктів
В проект заплановано 100% націнку на продукти харчування та напої. При зростанні вартості продуктів підприємство змушено буде збільшувати ціни або знизиться рентабельність бізнесу. Допустимим для даного бізнесу є 20% зростання вартості продуктів, напоїв, кави та чаю.
Залежність від рівня соціально-економічного становища населення
Від соціально-економічного стану населення бізнес дуже залежить, тому що при зростанні кількості «білих комірців» збільшується відвідування закладу, а цей фактор свою чергу залежить від розвитку бізнесу та збільшення числа робочих місць. Хоча даний фактор ризику мінімізується вдалим місцем розташування об’єкту.
Досвідченість та чесність персоналу
Персонал ресторанних закладів схильний до міграції, тому на даний фактор ризику необхідно особливо зважати і проводити ефективну кадрову політику, а також встановити справедливу систему мотивації персоналу. Проблема плинності кадрів на ресторанному ринку стоїть дуже гостро. З нею стикаються всі власники кафе.
Офіціанти та бармени - дуже мобільні. Як тільки вони дізнаються, що відкриваєтьсяперспективний заклад, вони підуть туди. Натомість є категорії працівників, які дуже прив’язані до свого місця. Особливо це стосується кухарів.

Рівень орендної плати
Існує ризик підвищення орендних ставок, приміщення під кав’ярню орендоване.
Висока конкуренція
Приміщення для кав’ярні має бути таким, щоб забезпечувати їй якнайбільший потік відвідувачів. Тобто воно має бути розташоване у прохідному місці, а не на узбіччі чи у дворі. Приміщення має бути фасадним - тобто вікна та центральний вхід мають бути з фасаду будинку. Крім того, потрібен службовий вхід - для робітників та завантаження продукції. Приміщення під кав’ярню, це приміщення ресторану, що відповідає всім зазначеним вимогам.
З огляду на потенційних клієнтів кав’ярень, якими є працівники офісів, такі заклади краще розміщувати в місцях, де «водяться» клієнти. На вулиці Дарницький бульвар є офісні приміщення та готель, вулиця відома своєю діловою активністю, тому місце розташування кавярні є вигідним.
Підприємство вважає за необхідне створити сприятливу цінову політику для залучення більшої кількості відвідувачів.
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility4957
star1
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация