Фото - Млинці та налисники
23786

Млинці та налисники

здоровий фаст-фуд, традиційне блюдо української кухні

Україна, місто Київ
Галузь: Громадське харчування
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 23.11.2017
Показати контакти
1
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає займ
 

Ідея

Млинці та налисники - якісна та ситна їжа. Налисники можуть бути з різною начинкою, від солодкої (творожні з наповнювачем) до м'ясної та гострої. Млинці можна продавати без начинки, що значно дешевше, ніж аналогичні пропозиції конкурентов. Млинці та налисники знайдуть своїх покупців, яким буде дуже цікаво дивитись на процесс приготування продукту

Поточний стан

детальна розробка бізнес-плану

Ринок

ринок дуже вільний, можливо відкривати точки в кожному з ТРЦ. Покупці різного віку, різного достатку. Тут можливо насолоджуватися млинцями всім і кожному

Проблема або Можливість

є можливість заповнити нішу в сфері "фаст-фуду", бо від лавашу в шаурмі (основного конкуренту) скули зводить, а млинці можна їсти губами, вони ситні. Млинці та налисники можна робити з різними наповнювачами. Млинці готуються на очах у покупця за 2-3 хвилини. Продажа супутніх товарів - газ.вода, чай- кава, морозиво у літній період. Точка в прохідному місці буде користуватися попитом

Рішення (Продукт або Послуга)

млинці мякі, ситні, близькі до духу українських традиційних видів їжі. Готуються на очах у покупця за 2-3 хвилини. У всіх хто це бачить та чує аромат налисників розігрується апетит. Торгова точка має бути розміщена в прохідному місці

Конкуренти

Головним конкурентом є продавці шаурми. Але так як вони не заходять (не розміщають ) торгових точок в торгівельно-розважальних центрах, то конкуренція буде дуже мала

Переваги або дифференциатори

м'які, слов'янська кухня. Можна робити з різною начинкою. На відмінність від шаурми від якої зводить скули, млинці можуть їсти всі - як діти так і пенсіонери

Фінанси

вартість продукції в даний час прораховується, складаються технологічні карти кожного з видів налисників.
Орієнтовно вартість млинця буде 9,00 грн;
вартість налисника з курячим мясом та морквою по-корейські - 22,00 грн:
налисник з творогом та ізюмом - 21,00 грн.
Кава та чай спочатку буде дешевше ніж у конкурентів.
При середній касі вдень близько 3000 грн (при масовій частці основного блюда 50 %) необхідно продавати близько 70 налисників на приготування яких буде витрачено 3,5 години. Супутні товари приносимуть ще 50% каси, тобто 1500 грн в день.
Оборот складе 3000 х 30 х 90 000,00 грн.
З них витрати на оренду 1600 х 26,65=42640 грн.
Собівартість продукції 19-21 тис.грн.
Ел/ен - 500-600грн.
Непередбачені витрати - 3000 грн
Разом 67240 грн.
Спочатку персонал буде складатися з автора цієї ідеї та його сім'ї. Тому зекономлені кошти будуть спрямовуватися на розвиток бізнесу (акумулювання коштів для відкриття ще однієї точки), розвиток мережі "Млинців та налисників) та виплати кредиту.
Екон.ефект - 90000-67240=25760 грн. (близько 1 тис.долл)

Цільове призначення інвестицій

площа торгівельної точки має бути від 6 до 8 кв.м, це якщо їжу готувати на винос, це дуже економічно, тому що не треба сплачувати за оренду залу.
Тобто для того, щоб підприємство приносило прибуток, точка повинна бути розміщена в бойкому для торгівлі місці, в такому разі вартість оренди становить:
1. Оренда 200$ за 1 кв.м. х 6-8 кв.м. = 1200 - 1600 долл/місяць.
оплата оренди здійснюється як мінімум за два місяці:
1200-1600 х 2 = 2400-3200 долл.
2. Обладнання: 1) торговий прилавок - 1400 грн.;
2) Кассовый аппарат (РРО) ГНОМ 302.05 - 4200 грн;
3) Холодильна витрина настільна - 15000 грн;
4) Стіл виробничий СТ Н 50х70 - 2100 грн;
5) зонт витяжний - 3200 грн;
6) холодильник з морозильною камерою - 6500 грн;
7) млинниця (апарат для випікання млинців) - 3500 грн;
8) чайник електричний - 1200 грн.;
9) кавоварка - 5500 грн;
10) блендер - 1800 грн.;
11) секції стелажів (економ) 2 шт. - 2174 х 2 =4348 грн;
12) кухонний інвентар (ножи, доски, посуд та др.) - 2000грн.;
13) барна стійка - 3500 грн;
14) барні стільці 3 шт. - 550х3=1650 грн;
Обладнання разом: 55898,00 грн.


3. Реклама:
- (односторонній лайт-бокс 350х700мм) - 10000,00 грн;
- рекламні буклети для роздачи прохожим - 2000, грн;
- шарики надувні - 350 грн
Реклама разом: 12350,00 грн.

4. Закупка продуктів (в т.ч. транспортні витрати) - 4500, грн.


Оренда, обладнання та реклама разом: 3200 долл х 26,85 + 55898,00 + 12350,00 = 154168,00 грн. (5785,00 долл.США по курсу НБУ)

Пропозиція інвестору

в результаті попереднього розрахунку виявлено, що одна торгівельна точка майбутньої мережі має приносити прибуток близько 1 тис.долл . Прибутковість буде зростати при розвиненні мережі за рахунок зменшення витрат. Конкретний та більш деталізований розрахунок прибутковості підприємства буде озвучено в процесі переговорів

Команда або Керівництво

Ризики

покупці спочатку будуть обережно відноситись до даного виду фаст-фуду, бо він новий на ринку, але після його куштування кожен схоче повернутися до нас
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility5945
star3
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт