Ідея , маю профільну освіту та великий досвід роботи з автотракторною технікою та сільгоспагрегатами.
Проблема або Можливість
Основний потенційний клієнт- це фермера, орендатори та власники земельних паїв; додатково- власники автотранспорту.
Рішення (Продукт або Послуга)
Продаж запчастин і комплектуючих до сільгоспмашин та агрегатів, додатково- продаж автозапчастин.
Конкуренти
Прямим конкурентом є магазин автозапчастин (але лише легкового автотранспорту). На теперішній час потенційний клієнт за сільгоспзапчастинами їздить до м.Херсон долаючи близько 70 км в одну сторону. Магазин який близько (20 км в одну сторону)- має обмежений асортимент.
Переваги або дифференциатори
Широкий асортимент запчастин, безпосередня близькість до потенційного клієнта, робота на замовлення запчастин як до вітчизняної так і імпортної сільгосптехніки та автотранспорту.
Цільове призначення інвестицій
Закупівля сільгоспзапчастин- 80000 у.о.
Закупівля автозапчастин- 35000 у.о.
Оренда та ремонт приміщення, зарплата бухгалтера та продавця, закупівля обладнання магазину, оформлення необхідних документів та дозволів- 15000 у.о.
Робота на замовлення та непередбачувані витрати- 20000у.о.