Поєднати людину, якій потрібна допомга в придбанні авто, з експертом в цій галузі.
Поточний стан
Проект в тестуванні, є перші клієнти
Ринок
Ринок легкових транспортних засобів у 2016 році - 519 848 шт. З них нових 54 445 шт., загальною вартістю $1,740 млрд., та 465 403 шт. вживаних, загальна вартість невідома, приховується контрагентами угод купівлі-продажу. Ціль на перший рік запуску сервісу - 1% від загальної кількості реєстраційне, або 5200 клієнтів.
Проблема або Можливість
Більшість людей не мають експертних знань для вибору вживаного авто, а ціна помилки дуже висока.
Рішення (Продукт або Послуга)
Сервіс, який поєднував людину з експертом, який підбирає авто згідно бюджету та побажань замовника, перевіряє по всім базами даних, а також торгується з продавцем за найвигіднішу ціну для покупця.
Конкуренти
На данний момент в такому вигляді немає. Подібні функції мають сайти з підбору авто та приватні експерти.
Переваги або дифференциатори
Сервіс економить час людини на підбір, пошук та перевірку бажаного авто.
Фінанси
Сервіс отримує 15% від послуг експертів, середня ринкова вартість яких становить $400.
План на перший рік роботи сервісу зайняти 1% ринку реєстрацій авто, приблизно 5200 клієнтів.
Загальний дохід за рік, складе $ 312 000.
Ціль на перші п'ять років зайняти долю ринку на рівні 5% та розширити сервіс на ринки інших країн.
Бізнес-модель
B2B, B2C
Цільове призначення інвестицій
70% на розробку, 30% на маркетинг та поточні витрати.