Україна, Волинська область
Галузь: Культура та мистецтво, Освіта, навчання, Розвага, Послуги, сервіс, Інше
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт
Uber в продюсуванні.
Гасло: "Підтримаємо ваш талант в обмін на спільне управління результатами (плодами) вашої творчості."
Поточний стан
Сервіс запущено
Ринок
ЦА - США.
За вибірковими данними Facebook та Google AdWords:
Автор-початківець - більше 10 млн
Потенційний Сопродюсер - 45 млн
Партнер - 20 млн
Покупець - 100 млн
Проблема або Можливість
Основна проблема яку вирішує сервіс - навчання та просування авторів-початківців.
Гадаю, що «кожна наступна Joanne Rowling» повинна мати реальні шанси на швидкий та ефективний професійний ріст, а особливо на зменшення кількості звернень до редакцій, що залишились без розгляду чи без відповіді. Тому аліси ньютон (восьмирічна донька голови Bloomsbury, що підштовхнула до рішення про публікацію "потеріани") мають бути допущені вже на етапі первісного вибору та відбору повсюдно.
Рішення (Продукт або Послуга)
Наш сервіс демократизує ринок продюсування, долучивши до нього велику кількість зацікавлених осіб за рахунок зменшення індивідуальних сум внесків. Це дає змогу найти відповідну підтримку та продюсування багатьом початківцям, що нині губляться у великій кількості нерозглянутих пропозицій. Адже, ні для кого не секрет, що зазвичай первісна оцінка та ознайомлення з Творами здійснюється вузьким колом помічників чи навіть волонтерів. Тому, логічно було б розширити таке коло допустивши до нього кінцевих споживачів. Таке "тестування" значно пришвидшить процес виходу творчого продукту, а головне зменшить його втрати (згубу) на цьому шляху.
Конкуренти
Прямий конкурент - традиційний "кулуарний" ринок продюсування.
Близькі по заданню надання освіти чи навичок
Краудфандінгові площадки
Переваги або дифференциатори
Відмінності нашого сервісу від краудфандінгових площадок:
1) Відсутність обраних груп експертів, що здійснюють попередній відбір Творів та їх Авторів. Такий відбір, чи швидше потрапляння на рейтингові позиції відбувається з розрахунку кількості переглядів.
2) Ми більше фокусуємося на Авторах, а ніж на їхніх Творах чи проектах. Стосовно цього гадаємо, що основна мета дійсного митця - підвищення власної майстерності. Таке підвищення капіталізації є і основною метою Сопродюсерів. Звідси третє
3) Зібрані кошти не передаються Авторам, а утворюють цільові фонди. Як було сказано раніше, метою цих фондів є підвищення капіталізації Авторів (навчання, просування, реклама і т.д.). Тому
4) Управління фондами безпосередньо здійснюють користувачі, які здійснили внески - Сопродюсери.
5) Фонди, що збираються на підтримку Авторів не лімітовані (обмежені) в сумах та практично не обмежені часом.
Фінанси
При досягненні 1 млн активних користувачів генеруватиметься щонайменше $1млн доходу та $30 млн коштів цільових фондів.
Бізнес-модель
Трендова модель постіндустріальної епохи:
"Споживач - споживачу"
Системні ризики:
Політичні - низький
Природні та екологічні - низький
Правові - середній (неврегульованість ринку)
Економічні низький
Несистемні ризики:
Ризик неотримання очікуваного доходу - середній/високий
Маркетинговий ризик - середній (формування ринку)
Технологічний ризик - середній (швидка зміна технологій)
Ризик недостатньої ліквідності - середній/високий
Кадровий склад - низький/середній (відсутні спеціалісти на початку формування ринку)
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Не було
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
відсутні
Винахід/Патент
Патент UA 80407 від 27.05.2013
Заявка USA №: 13/833,546