Фото - VGFarm
20581

VGFarm

Вирощування кролів і реалізація кролячого м'яса, шкірок та гумусу

Украина, город Киев
Отрасль: Легкая промышленность, Общественное питание, Пищевая промышленность, Сельское хозяйство
Стадия проекта: Готов прототип или продукт

Дата последнего изменения: 17.07.2017
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Даний проект являє собою комплексне рішення по створенню кролячої ферми в Черкаській області. Концепція ферми передбачає вирощування, забій кролів та реалізацію кінцевих продуктів – кролячого м'яса, шкірок та гумусу.

Текущее состояние

Біснес-план

Рынок

В зв'язку з різкою девальвацією гривні в 2015 році відбувся значний стрибок цін, в тому числі і на кролятину. Він пояснювався інфляцією і підвищенням цін на інші види м'яса, а також підвищенням затрат на утримання тварин.
Ринок кролівництва збільшується, незважаючи на те, що в Україні відсутні заготовчі контори і фермери самостійно вирішують питання реалізації. При нинішній ситуації кролівництво як бізнес в Україні все ще низько конкурентна і доволі вільна ніша. Сучасне кролівництво як сфера бізнесу потребує певних трудових і фінансових затрат, але рентабельність розведення кроликів в деяких випадках досягає 100%.
Одним з гальмівних факторів розвитку кролівництва на просторах СНД є порівняно висока собівартість м’яса. Це пов’язано в першу чергу з дорожнечею наших кормів. В них традиційно міститься високий процент зернових. Тому кожен кролівник повинен прагнути знайти оптимальний для себе варіант годівлі тварин, виходячи зі своїх конкретних умов.
Дрібні кролеферми не в змозі забезпечувати стабільне виробництво та поставки м’яса кролика великим торгівельним мережам або переробникам. Великих ферм на території України ж невелика кількість. Тому розвиток цього бізнесу є перспективним, оскільки попит на крільчатину зберігає тенденцію до росту. 

Проблема или Возможность

Ключові фактори успіху - це обмежена кількість областей діяльності, досягнення позитивних результатів в яких гарантує успіх в конкурентній боротьбі компанії, підрозділу або людині. Тобто це ті області, або фактори, на яких варто зосередити увагу, щоб домогтися успіху.

Решение (Продукт или Услуга)

Цілі маркетингу - це бажане положення компанії, марки товару, яке можна досягти скоординованими зусиллями всіх співробітників компанії в певний проміжок часу.
Досягнення цілей маркетингу полягає в удосконаленні товару в інтересах покупців і стимулювання його збуту з метою отримання високого прибутку в довгостроковому періоді.
Довгостроковою метою маркетингу є просування торгової марки і оптимізація прибутку. Вся маркетингова господарства компанії повинна бути спрямована на досягнення цієї мети і в цьому плані довгострокова мета маркетингу збігається із загальною ринковою метою фірми.
Цільовий комплекс маркетингу:
отримання прибутку - як головна мета бізнесу;
зайняти частку на ринку кролівництва України;
розвиток торговельної марки.
На певному етапі розвитку компанії пріоритетними можуть стати одна або кілька середньострокових або короткострокових цілей маркетингу.
Для реалізації продукції кролівництва, підприємством можуть бути застосовані наступні каналів розподілу:
1) Підприємство-виробник - Оптова торгівля - Роздрібна торгівля - Споживач;
2) Підприємство-виробник - Роздрібна торгівля - Споживач;
У наступні п'ять років роботи кролячої ферми передбачається реалізація продукції по першому каналу продажу. В перспективі, після виходу на планові показники прибутковості, можлива реалізація через власні пункти роздрібної торгівлі.

Конкуренты

Основними конкурентами даного підприємства є середні і великі підприємства, які займаються вирощуванням кролів:
1. ТОВ «Племінне СП Еліт Кроль»
2. ТОВ «Агроплант», торгова марка «Наш кріль»
3. «Кроликофф»
4. ЧП «Містер Кроль»
5. Станишівська приватна кролеферма

Преимущества или дифференциаторы

Проект генерує достатній рівень доходів, має середній запас міцності, вкладення в нього є обґрунтованими і економічно вигідними. Проект можна класифікувати як прибутковий і ефективний з середнім рівнем ризиків, перспективний для розвитку.

Финансы

Прогнозна сума інвестицій – 1 308 918 грн.
Термін окупності становить 18 місяців.
Дисконтований термін окупності становить 19 місяців.
Чиста поточна вартість - NPV – 4 476 596 грн.
Проведений нижче фінансово-економічний аналіз проекту свідчить про його достатню ефективність, а також про наявність середнього «запасу міцності».
Проект генерує достатній рівень доходів, має середній запас міцності, вкладення в нього є обґрунтованими і економічно вигідними. Проект можна класифікувати як прибутковий і ефективний з середнім рівнем ризиків, перспективний для розвитку.

Бизнес-модель

Ідея проекту полягає в організації підприємства, основною спеціалізацією якого буде вирощування кролів і реалізація кролячого м'яса, шкірок та гумусу. Цілями проекту є:
задоволення попиту на кроляче м'ясо в Черкаській і прилеглих областях;
зусиль – згідно статистики, попит на кролятину на 50 відсотків перевищує пропозицію.
Виходячи з усього перерахованого, вирощування кролів є актуальним та рентабельним напрямком бізнесу. Створення функціональної кролячої ферми потребує невеликого обсягу інвестицій і здатне принести ініціатору та інвестору хороший прибуток.
1.2. Цілі й задачі проекту
Ідея проекту полягає в організації підприємства, основною спеціалізацією якого буде вирощування кролів і реалізація кролячого м'яса, шкірок та гумусу. Цілями проекту є:
задоволення попиту на кроляче м'ясо в Черкаській і прилеглих областях;
створення нових робочих місць під час реалізації проекту;
отримання прибутку від діяльності;
створення нових потоків надходжень до державного та місцевих бюджетів.
Основними завданнями проекту є:
1. Розробка та опис шляхів створення організації, що займається вирощуванням кролів;
2. Визначення передбачуваного місця положення створюваної організації на ринку (ринкової ніші);
3. Опис товару, який організація буде виробляти і реалізовувати споживачам;
4. Проведення аналізу ризиків та можливих загроз, що стоять перед проектом, як в даний момент часу, так і в майбутньому.

Целевое назначение инвестиций

Ремонт будівлі ферми
Оснащення ферми клітками
Одяг для робітників
Купівля кролематок
Купівля обладнання для виробництва корму
Купівля початкового запасу корму

Предложение инвестору

-

Команда или Руководство

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility6494
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация