Створення пасіки.Отримання продуктів бджільництва.
Текущее состояние
На данний час пасіка має 20 бджолородин з усім необхідним для її обслуговування.
Все інше залишилось на території де ведуться бойові дії.
Рынок
80% - це оптовий ринок.
На данний час, а саме 05.10.2024 рік ціна на оптовий мед з акації - 85 грн/кг, мед різнотравья - 65 грн/кг, мед с соняшника 50-55 грн/кг.
З приводу продажу питань не виникає, об'єми реалізуються такі, що одному пасічнику їх просто не виконати.
Проблема или Возможность
Проблеми які можуть виникнути для пасіці - це отруєння бджіл ядохімікатами, для уникнення такого будемо реєструвати пасіку(аби хоч якось в правовій площині бути захищеними) та комунікувати з місцевими фермерами та бджолярами.
Конкуренты
На глобальному ринку конкуренти це інші країни в яких собівартість меду та його закупівельна вартість менша, а саме такі країни як Китай(майже прямий фальсифікат), В'єтнам, Аргентина, Індія - дешеві меди. А взагалі Український мед досить впевнено себе почуває на європейському ринку.
Преимущества или дифференциаторы
Наша перевага - це натуральність і якість.
Финансы
Якщо брати пасіку в 50 бджолородин і визначити рівень товарного меду як середній. То ми матимемо меду з акаціі 50х12=600л. (600*1,4*85=71400грн.)
мед з різнотрав'я 50х10=500л. (500*1,4*65=45500), та мед з соняшника 50х33=1650л. (1650*1,38*53=120680 грн.)
Теоретично за сезон матимемо сукупний дохід по меду 237000 грн.
Якщо рік буде більш врожайни, відповідно і сума буде більше.
Срок кредитования
24 месяца
Процентная ставка, %
6
Тип залога
Другое
Залог и активы
Придбане обладнання, вулики , бджоли, продукти бджільництва.
З приводу відсоткової ставки можемо обговорити окремо.
Бизнес-модель
Орієнтуємось тільки на оптові продажі, бо для роздрібної торгівля потрібен інший статус підприємства та додаткове обладнання, сертифікація та інші супутні витрати.
Решение (Продукт или Услуга)
Ми не будемо вирішувати подолання якоїсь проблеми десь або у когось. Ми займаємось виготовлення продукта харчування. І заробляємо на цьому. Єдине, що він буде якісний. І завдяки цьому ми вирішемо проблеми з його продажем. А власне і нашу основну мету, заробити кошти.
Ми не є експортери або заготівельники, тому конкурентів в нас не має, ринок відкритий і з цінами все зрозуміло. З приводу кризи, то на мою думку вона якраз і була з 2021 та по кінець 2024 року.