Починала з нуля, як мама в декреті, на одну з закупок обрізала власне волосся. Зараз співпрацюємо з блогерами , торговими мережами, збільшили обсяг продажу продукції з 25 кг до 7 тон на місяць.
Зараз стоїть гостра необхідність у маштабуванні виробництва. За власні кошти закупила обладнання, є ціль вийти на рівень товарообороту 20 тон.
Загальна концепція полягає у тому, щоб зруйнувати стереотипи, побудувати виробництво якісних ефективних побутових засобів
Текущее состояние
Фінансова звітність: 4300000 на рік
Рынок
Сегмент- жінки 20-65 років
Проблема или Возможность
Проблема- не вистачає оборотних коштів, щоб маштабувати бізнес
Конкуренты
Конкуренти ms_helen , vanish oxy action
Преимущества или дифференциаторы
проект унікальний, з використанням власних рецептур, споживач дуже добре реагує на продукцію , швидке повернення залучених коштів
Оптимістичний прогноз - 3 місяці, песимістичний -7 місяців