Відкрити магазин одягу для аудиторії 16-30 років.Хочется дати людям право вибору і дати той одяг и стиль який важко доступний у нас.Сенс не просто відкрити магазину для продажу п подарувати новий подих і емоції для людей
Текущее состояние
На етапі розвитку, за радістю все розкажу і покажу інвестору якому сподобається ідея
Рынок
Наші клієнти віком 16-30
16-20 років тому що все яскраве та цікаве.20-30 років більше класичне але с більшим та великим вибором.
Проблема или Возможность
Проблема є вона одна.Це смак клієнта,тобто одяг буде різний але буде вибір одягу який майже не вдягали.
Можливість буде різні фішки нашого магазину які дадуть йому більше зацікавленості та популярності
Конкуренты
Конкуренти є але в них нема душі магазину та немає своєї фішки.Усі працюють по накатаній схемі тому ми будемо яскравими на фоні усіх інших і будемо попереду
Преимущества или дифференциаторы
Наш магазин буде виділятись унікальним товаром і дизайном,а також підходом для залучення клієнтів
Все це я готов розповісти подробно кожному інвестору
Финансы
Середній чек на наш асортимент 300$ це може бути кроссівки або футболка.
Продаж однієї моделі з якісною презентацією та правильним креативом буде десь 7-14 днів
Срок кредитования
60 месяцев
Процентная ставка, %
5
Бизнес-модель
Яскравий магазин з неповторним дизайном та своїми фішками.
Площа магазина від 60 до 120 м2.
В магазині не тільки буде одяг але і контакт з клієнтом щоб він не почував себе самотнім.Є основні моменти які притягнуть клієнтів-це різні <челленджи> та додаткові ігрові автомати
Решение (Продукт или Услуга)
Завозиться буде одяг та взуття,яке унікальне та сучасне з різних колекції світу.Весь одяг оригінальний та якісний.Через нас можно буде достати будь яку шмотку.
В нашому яскравому та не звичному магазині люди зможуть отримувати насолоду та емоції а не просто ходити рядами.
Наш магазин буде асоціацією у людей як радість та щастя
Ризики є але це питання часу я вважаю що ми повинні навчити людей одягнутись як завгодно.Тому що а нас люди навчились одягатись сіро та скучно.Це питання часу так як інші конкуренти їх не навчають стилю та одягатись якось інакше.