Створення та популяризація комікс-індустрії в Україні, розробка власного всесвіту як в DC чи MARVEL та розвиток українського продукту з подальшим виходом на світову арену.
Текущее состояние
Зараз у процесі створення дебютний комікс, намальовано 20 з, приблизно, 120 сторінок. Паралельно йде редактура тексту створення попереднього макету для друку.
Рынок
Клієнти у цьому сегменті мають різноманітний вік, від дітей віком від 6-7 років, до дорослих людей, віком 65+. Саме тому, что ринок коміксів дуже різноманітний, будь-який клієнт може знайти те, що подобається саме йому.
В нашому випадку потенційні клієнти - це молоді люди, які тільки відкривають для себе цей ринок, чи вже є давнішніми поціновувачами комікс-культури, всі, віком від 6 до 40 років точно зможуть знайти в наших історіях себе і те, що їм подобається. Тільки на українському ринку потенційних клієнтів більше 25 тисяч, якщо казати про закордон, то ці показники зростают у декілька разів.
Завдяки тому, що зараз комікси знову на піку популярності, друк книг, ігри, фільми, мерч, цей ринок ні у світі, ні в Україні найближчі десятиліття не впаде, а навпаки тільки зростатиме, так само як і молоде покоління цільової аудиторії.
Проблема или Возможность
Український ринок мальованих історій
почав своє глобальне зростання у 2017 році
з приходом перших закордонних ліцензій про
Бетмена, Месників, Людину-павука і тд.
Відтоді й почався бурхливий зріст видання
мальованих історій як закордонних так і
вітчизняних. І вже 4 рік показує непогані
показники, як для галузі, яка тільки почала
формувати себе.
Але проблема полягає у тому, що, навіть
попри видання українских коміксів (мальописів)на нашому ринку їх досить мало.Станом на 2020 рік частка українских історій
відносно ліцензій 12% до 88%.
Конкуренты
Наразі основним конкурентом виступає UAComics,
який займається виданням ЛИШЕ українських історій,
але це закінченні історії від різних авторів і навряд чи
матимуть продовження.
Також видавати свої історії намагалися Fireclaw та
Northern Lights, але їх основна діяльність це видання
закордонних ліцензій.
Преимущества или дифференциаторы
Вже 4 рік поспіль ця індустрія стрімко розвивається
і шлях, який пройшли США чи країни Європи
за 20-50 років, Україна пройшло всього за 4 роки.
Цей потяг набирає швидкості і поки є можливість
і вільні місця - треба встигнути.
Ми вже почали розробляти нашу першу історіюна 3 книги, і вона вже на стадії малювання, але
аби досягти тих результатів, які ми поставили собі
на мету, нам потрібно паралельно вийти і на світовий
ринок.
Враховуючи те, що закордоном дуже популярні
електронні комікси, ми зрозуміли, що це наш шанс,
друкування українських видань тут і розповсюдження
електронних видань закордоном може принести нам
і любов читачів з усього світу.
А потім, поставити собі на мету розробити власний
кіновсесвіт за мотивами наших історій.
Финансы
Продаж надрукованих видань буде відбуватись з націнкою мінімум у 170-200%, продаж електронних видань з урахуванням витрачених ресурсів буде також відбуватись з націнкою мінімум у 100%
Через 5 років тираж у 1,5-2 тисячі екзеплярів розпродається менш ніж за 1 рік.
Срок кредитования
60 месяцев
Процентная ставка, %
1
Бизнес-модель
Україна:
Для початку це, звісно, реклама, і співпрацювання
з магазинами, блогерами, участь у фестивалях з
метою промоції видавництва і дебютного мальопису.
Надалі налагодження роботи видавництва з ілюстраторами,
оформлювачами, сценаристами для масштабної і постійної роботи.
Постійний зв’язок з цільовою аудиторією через соціальні мережі та
фестивалі. Друк коміксів з періодичністю хочаб у 2 місяці, в ідеалі
кожен місяць.
Закордон:
Тут ЦА звикла отримувати короткі випуски до 24 сторінок,
що грає нам на руку, адже в Україні вигідніше друкувати одразу збірку.
аби показати себе на цьому ринку також потрібна співпраця з блогерами,
участь у фестивалях і звісно налаштовування зв’язку з ЦА.Електронні видання не потребують коштів на випуск, але випускати невеликим
тиражем друковані збірки для поціновувачів на англійскій також можна.
Решение (Продукт или Услуга)
Елементарне вирішення проблеми занепаду
українскої мальописної історії - це збільшення
вітчизняного продукту на ринку, але враховуючи
те, що більшість видавців випускают короткі і
закінченні історії, це досить важко.
Тому потрібен видавець чи декілька видавців,
які змогли би зосередитись конкретно на виданні
виключно українського продукту, без відволікань
на видання закордонних коміксів.
Тут з’являємось ми, видавець, який націлений
на роботу лише зі своїм власним продуктом,
стати українским MARVEL чи DC з власним
всесвітом і персонажами, з продуктом, який
міг би з’являтись на полицях магазинів
кожен місяць.