Фото - Master Burger
52883

Master Burger

Ми робимо бургери. які дійсно можна їсти щодня!

Україна, Київська область
Галузь: Харчова промисловість
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 13.09.2021
Min сума позики
$  5.000
Дохідність, що передбачається
12% на рік
Показати контакти
23
Всього необхідно
$ 300.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає інвестиції
 

Ідея

Організація доставки бургерів по Києву за 30 хв. На базі вже існуючої мережі ресторанів Мастер Бургер.

Поточний стан

За 8 місяців 2020 року виручка Доставки склала $100 тис.
Проект доставки зараз прибутковий.

У нас працює свій штат курьєрів, організована робота власного кол-центру, підтримка клієнтів (сервісна служба), всі процеси оцифровані, впроваджена СРМ, запис дзвінків та ін.

Ринок

Ринок доставки їжі в Києві складає $150 млн.
Наша фішка в тому, що наші бургери дійсно не шкодять "фігурі" і можна їсти хоч щодня. Вже зараз 30% продажів у нас складають вегетаріанці та прихильники здорового харчування. В цьому сегменті до кінця року ми станемо лідерами.

Проблема або Можливість

Під час епідемії COVID змінилися поведінка людей. Менше стали ходити в офлайн заклади, більше замовляти їжу на доставкку. Сегмент повноцінної смачної, але при цьому не шкідливої їжі на кожен день досі не закрит. На сьогодні не має жодної компанії по доставці бургерів, яка б покривала весь Київ зі швидкістю доставки 30 хв.

Конкуренти

Салатейра, Юджин бургер, Греміо Гриль, всі dark-kitchen бургені.

Переваги або дифференциатори

Чешський бренд і чеська якість. Відповідні вимоги до якості продкутів, до якості виробництва, чистоти.

Бургер, який не шкодить "фігурі".
Вже зараз 30% продажів у нас складають вегетаріанці та прихильники здорового харчування. В цьому сегменті до кінця року ми станемо лідерами.

Фінанси

Доходи:
нові клієнти із онлайн (використовуються всі ефективні онлайн канали реклами)
повторні покупки з власної бази клієнтів.

Середній чек доставки 11 дол. розподіляється так: 55% залишається офлайн бізнесу (фуд кост + персонал) і 45% складають доход Бізнесу доставки).
Структура витрат безпосередньо бізнесу доставки в середньому на один чек:
-40% логістика
-24% маркетинг
-2,4 інше

33% чистий прибуток.

Процентна ставка, %

12%

Бізнес-модель

5 дол - вартість клієнту із онлан каналу.
мінімум 35% робить 6 повторних покупок за рік
Кожен чек приносить 1,65 дол прибутку.

Відповідно, 3 покупки потрібно щоб окупити інвестицію в нового клієнта, Всі наступні покупки приносять чистий прибуток у розмірі 1,65 дол на чек.

Рішення (Продукт або Послуга)

наш асортимент дозволяє щоденно смачно харчуватись за помірні ціни. При цьому є великий вибір не лише бургерів, а й сендвічі, чіабати, супи, роли, сніданки, та ін. І більшість позицій можні дісно вживати без шкоди для здоров,я.
Крім того, Наші локації розташовані в місцях з високим трафіком. Це дає нам дуже гарну впізнаваність. Що в свою чергу сильно полегшує комінікацію з клієнтами та потенційними клієнтами онлайн.

Команда або Керівництво

Ризики

зростання конкуренції за клієнта , що підвищить вартість нового клієнта та вартість маркетингу для повторної покупки

Винахід/Патент

Запатентована назва та логотип
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility2219
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up2
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Профінансовано раніше, $
Термін кредитування
Процентна ставка, %
Тип застави
Застава та активи
Бізнес-модель
Рішення (Продукт або Послуга)
Команда або Керівництво
Лід-кредітор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт