Власна шкіряна майстерня з 3-ма робітниками з виробництва шкіряних аксесуарів: гаманців, ременів, рюкзаків, сумок, брелоків та ін. і продажем віробів через власний сайт та майданчик ETSY
Текущее состояние
Один робітник. Мала кількість заказів. Недостатнє фінансування - фінансується за рахунок власних коштів із заробітної платні на офіційному місці роботи
Рынок
Міжнародний ринок хендмейд шкіряних аксесуарів включає в себе увесь світ де можлива доставка Укрпоштою та іншими поштовими службами. Досвід знайомих хендмейд виробників говорить о можливості продажів щонайменше у 20 країн.
Проблема или Возможность
Головна проблема у фінансуванні із власних коштів. Неможливо створити оборот коштів для роботи майстерні, так як прибуток розходиться на потреби родини. Головна можливість - відкрити власну справу, платити податки та надати офіційну роботу іншим учасникам процесу. Мета: власний малий бізнес із торгівлею по всьому світу через сайт та майданчик ETSY
Конкуренты
Конкурентами є всі хендмейдери, які виробляють шкіряні аксесуари по всьому світу. Але конкуренція не велика так як обсяг виробництва дуже малий, тому на всіх бажаючих придбати товар виробників хендмейд товарів недостатньо
Преимущества или дифференциаторы
Переваги:
1. Власна зацікавленість у власному бізнесі
2. Знання онлайн маркетингу, технології побудови сайтів (у минулому робота була пов`язана з рекламою, маркетингом та побудовою корпоративних сайтів), технології продажів онлайн
3. Ціль забезпечити роботою членів своєї сім`ї
Финансы
Власні кошти, кредити.
Срок кредитования
12 месяцев
Процентная ставка, %
16
Бизнес-модель
Пошук нових ідей та втілення вже існуючих для виготовлення та продажу шкіряних аксесуарів.
1. Розробка власного дизайну аксесуарів
2. Пошук ідей на іноземних ринках
3. Виготовлення аксесуарів
4. Реклама майстерні
5. Продаж на власному сайті, через додаток Instagram та майданчик ETSY
Решение (Продукт или Услуга)
Розроблени основні популярні види товарів які користуються попитом на міжнародному ринку. Підготовлена база для відкриття повноцінної майстерні: є власне місце для майстерні (12 кв.м.), закуплені основні матеріали та інсструменти, створений сайт з інтернет-магазином та магазин на майданчику ETSY
Все залежить від власного вміння робити аксесуари, від досвіду та бажання. Але зі своїми знаннями я вважаю ризики мінімальними, так як звичайному хендмейдеру потрібні послуги рекламних агенцій, дизайнерів, бізнес-консультантів. В моєму випадку всі ці люди це мої "попередні роботи" - маркетолог, дизайнер повнокольорової поліграфії, менеджер рекламному відділу, особистий дизайнер.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ