Розвиток від салону вечірних суконь до швейної фабрики міжнародного рівня.
Поточний стан
Салон працює 1 місяць маємо гарні продажі. Готуємось до літнього сезону.
Ринок
Моя ЦА - жінка від 15 до 60 років, вікову категорію можна розділити на 3 підгрупи.
1)15 - 21 рік випускниця
2) 21 - 30 рік наречена, подружка нареченої, ювілеї, мами.
3) 39-60 рік ювілеї, мами.
Оптовий клієнт
Салони вечірніх та весільних суконь.
Проблема або Можливість
Проблема - закупити або відшити новий товар.
Можливість - за низької конкуренції та високого попиту очікуємо гарні продажі. Є клієнти які готові співпрацювати, закуповувати оптові партії, також за кордоном.
Конкуренти
Українскі бренди що не виходять на експорт.
Переваги або дифференциатори
Якість
Ціна
Швидкість
Лояльність
Широкий вибір
Фінанси
Середній чек покупця салону 250$
Середній чек оптово клієнта 1500$
Прибуток за рік салону від 90 000$
За 5 років від 450тис$
Прибуток швейного цеху за рік від 150тис$
За 5 років від 750тис$.
Термін кредитування
12 місяців
Процентна ставка, %
5
Рішення (Продукт або Послуга)
Вечірні сукні як у королеви за доступними цінами. У кожної жінки і дівчини є потреба бути особливою, бездоганною та вражаючою, з сукнями від Dress bar все можливо і це вже не мрії. Індустрія моди та краси ніколи не згасне, дівчатка все більше дозволяють собі свободи у виборі певних речей, і сукні не на останньому місці. Тож моє бажання поповнити світ краси своїм продуктом, розкішними вечірними сукнями. Світ чекає на Український експорт в індустрію моди.