Фото - ТОВ ЕКОНОМІЯ
34140

ТОВ ЕКОНОМІЯ

Виробництво та реалізація

Україна, Волинська область
Галузь: Харчова промисловість
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 17.12.2018
Min сума позики
$  10.000
Дохідність, що передбачається
30% на рік
Показати контакти
0
Всього необхідно
$ 10.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає інвестиції
 

Ідея

Виробництво смачних та корисних кондитерских виробів готових до вживання. Розвиток власного садівництва яблук, айви, горіхів волоських, горіх лісовий.

Поточний стан

Стар-тап
Підприємство ТОВ “ ЕкономіЯ ” – малий (за масштабом) розробник та виробник 100% натуральних кондитерських виробів на території Волинської області. Основна діяльність це виготовлення двох основ видів продукції, а саме кондитерська суміш із назвою АМО та кекси із назвою АМО-кекс, під торговою маркою “ AMO ”, а також подальша її реалізація широкому колу споживачів відповідно до каналів збуту.

Ринок

Роздрібна торгівля через магазини формату біля дому та супермаркети + прямий збут.
Фінансова ємність витрат на харчування людей всередині оціненої географії збуту за місячний період розраховуємо так:
200 грн. * 800 000 людей * 30 днів = 4 800 000 000 грн.
Фінансова ємність витрат, що припадає саме на кондитерські вироби за місячний період розраховуємо так:
4 800 000 000 грн. * 0,10 = 480 000 000 грн.
Середня щомісячна оборотна потужність виробництва підприємства ТОВ “ ЕкономіЯ ”:
6 000 шт. * 60 грн. = 360 000 грн.
Розмір прогнозованої зайнятої долі підприємства ТОВ “ ЕкономіЯ ” відносно всього ринку кондитерських виробів:
360 000 грн. * 100% ÷ 480 000 000 грн. = від 0,05 % до 0,1 %

На початковій стадії зростання основним напрямком стратегії підприємства є маркетингова діяльність,ефективність виробництва та комерційна діяльність, а саме:
- наступальна реклама та активне товарне просування,
- поліпшення якостей товару,
- ціноутворення,
- позиціонування товару на полиці,
- оптимальне використання виробничого потенціалу,
- стандартизація комерційних процедур,
- поступове зменшення витрат на дослідницькі роботи щодо даного виробу та адекватна реакції попиту.

Проблема або Можливість

При розробці плану виробництва продукції ТМ “ АМО ” принципове значення має відповідність споживчого попиту до рівня виробничої потужності. В нашому випадку оцінюючи масштабний потенціал продукції відносно транспортної логістики (тобто можливості продавати продукцію на різні регіони України) попит значно перевищує максимальну кількість виробленої продукції відносно невеликої суми інвестицій. Тому, основне завдавання – це плановий збут продукції, поступовий ріст кожного місяця з оглядом на результати попереднього, дотримуючись високої якості продукту та на основі кількісного аналізу та вивчення цільової аудиторії. При описі даного проекту максимальна виробнича потужність складає до 10 000 шт./місяць, при пропорційному попиті різнотипної продукції.

Конкуренти

Прямих конкурентів (саме таких кексів та десертів ще на ринку не існує) на даному регіоні не має, але є опосередковані конкуренти по полиці.
детальний опис в табличній формі є.

Переваги або дифференциатори

Маркетингова стратегія – це рішення з відповідними способами та засобами, які визначають орієнтири та спрямовують окремі заходи маркетингу на досягнення поставлених цілей, які охоплюють елементи комплексу маркетингу (продукт, ціну, місце та просування), і є своєрідним планом відповідно до якого підприємство формалізує яким чином воно досягне успіху, тобто реалізації продукції на конкретному ринку. В даному проекті ми зосереджуємо увагу над розвитком таких маркетингових стратегій:
- Стратегію сегментування ціннісних пропозицій відповідно до відділів магазину (глибина та ширина полички).
- Стратегія фокусування на корисності, природності та новизни продукції.
- Стратегія індивідуально-галузевого просування продукту. Завойовування своєї ринкової ніші.
- Стратегія порційної цінової доступності.
- Стратегія повного охоплення аудиторії споживачів від малого до старого.
- Стратегія конверсійного маркетингу (інформування все нових і нових споживачів).
Реклама – спеціальна інформація про торгову марку та продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою розширення споживчої аудиторії.Реклама завжди звертається до людини, реклама впливає на її свідомість, на прийняття того або іншого рішення. На початковому етапі ми використовуємо таку рекламу:
- Дизайн упаковки та цінники.
- Буклети.
- Інтернет

Фінанси

Основні витрати ( Розмір Інвестицій )
1 Оренда виробничого приміщення площею 30-60 м2 + Повноцінне забезпечення умов виробництва. 50 000 грн
2 Холодильний шкаф для охолодження та зберігання сировини та продукту 20 000 грн
3 ЖАРОВА ШАФА для випікання продукту 12 000 грн
4 ТІСТОМІС МІКСЕР ПЛАНЕТАРНИЙ для замішування та насичення киснем кондитерського тіста 6 000 грн
5 КУТТЕР для дроблення сировини 2 000 грн
6 Бочки Пластикові 50 л 10шт. + Ящики Пластикові 6 шт. 5 000 грн
7 Шафа 1 шт. забезпечує комфорт персоналу. 6000 грн
8 Ручний інвентар 1 комплект 10 000 грн
9 Столи виробничі з полицею 2 шт 5 000 грн
10 Форми десертів металеві + Форми кексів металеві 30+30 шт
для формування продукції 4 000 грн
11 Комплект одягу (фартух, шапочка, штани, рукавиці, тапочки) 2 шт.
2 000 грн
12 Електрочайник (1 кВат/доба) 1шт. 700 грн
13 Комплект посуду + мірильна тара 3000 грн
14 Ваги настільні для технологічного зважування до 15 кг 1шт. 2500
15 ЕЛЕКТРОПЛИТА ДВОКОНФОРОЧНА 1шт. 1500
16 Ремонтний фонд та орг.техніка 40 000 грн.
Всього сума кап.витрат в грн. 168 000 грн

17 Реєстрація ТОВ «ЕкономіЯ» + Реєстрація ТМ «AMO» 20 000 грн
18 Бюджет на закупівлю сировинних матеріалів для вигот. Продукту (основа виготовлення продукції) 10 000 грн
19 Маркетингові витрати (в тому числі перша партія упаковки 2000 шт) дизайн-упаковка, листівка + цінники, інтернет портали 10 000 грн
20 Електроенергія в кВат (для перших 3 місяців виробництва) 5500 грн
21 Резервний фонд на покриття риризиків 10 000 грн
22 Бюджет на Виплати заробітних плат 3 місяці 2 людини 60 000 грн
Всього сума інвестицій в грн. 280 000 - 290 000 грн

Термін повного виконання підготовчих робіт та опрацювання інвестицій
складає 3 – 6 місяців

Сума вкладених інвестицій 280 000 Гривень
Сума оборотих коштів за 12 місяців 2 200 000 Гривень
Норма рентабельності від 20 до 40 % Середнє значення 30%
Сума чистого прибутку за 12 міс. відповідно складе 600 000 грн.
Результат Інвестиційного Проекту за 18 місяців з мінусом Відсотків по тілу займу 30% + 15% = 45 % складе 600 000 - 410 000 = 190 000 Гривень
Точка окупності настане орієнтовно за 14 - 18 місяців

Термін кредитування

18 місяців

Процентна ставка, %

30

Рішення (Продукт або Послуга)

Продукція ТМ “ AMO ” виготовлена на ТОВ “ ЕкономіЯ ” володіє властивостями, що вигідно відрізняють її від продуктів інших виробників, а саме:
- Високий рівень смакових властивостей АМО та АМО-кекс.
- Приємний запах продукції.
- 100%-ва натуральність збалансованого складу продукту.
- Якість та привабливість пакувального матеріалу.
- Корисність. АМО та АМО-кекс – прекрасне джерело енергії, після вживання збільшується працездатність і витривалість, підвищує імунітет, а при помірному регулярному вживанні зменшує ймовірність виникнення ракових захворювань і відновлює функції щитовидної залози, нормалізує травлення. Унікальне поєднання жирних кислот та присутність горіхів наділяє продукт лікувальними властивостями, позитивно діючи на головний мозок. Продукти можуть похвалитися вмістом кальцію, магнію, калію, цинку, фосфору, бета-каротину, а також вітамінами В1, В2, В5, В6, В9, К, Н, РР, А, Р, С і Е, які є цінними речовинами, що допомагають берегти красу і молодість.
- Доступність. Вартість АМО від 40 до 50 грн. Вартість АМО-кекс від 60 до 70 грн.

Команда або Керівництво

Ризики

На ступінь ризику можна впливати через формування та реалізацію стратегії підприємства, використовуючи певні засоби та принципи. Ризик – це не статичний і незмінний, а керований параметр, на рівень якого можна і потрібно впливати. Вплив можна здійснити тільки на ідентифікований, проаналізований і оцінений ризик. Оцінюючи малий масштаб виробництва та збуту даний інвестиційний проект має мінімальні ризики, що можуть призвести до фінансових втрат. основне це збут та його динаміка. Команда 2 людини тісно звязаних між собою, мінімальні суми вкладу, простота та гнучкість ведення діяльності, чітко прописані інформаційно-алгоритмічній системі, прозора система управління та ведення звітності, зрозумілий та високоліквідний продукт, мізерна доля ринку дозволяє балансувати.

Високий рівень початкового ризику не повинен слугувати підставою для відмови від здійснення господарської діяльності. Завжди можна знайти ризикове рішення, що забезпечить певний компроміс між очікуваною вигодою і загрозою втрат.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Інвестиційний форум
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1572
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Профінансовано раніше, $
Термін кредитування
Процентна ставка, %
Тип застави
Застава та активи
Бізнес-модель
Рішення (Продукт або Послуга)
Команда або Керівництво
Лід-кредітор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт