Оренда підприємства громадсьокого харчування (бар, кафе або ресторан)
Поточний стан
Є ідея та бажання
Ринок
Люди віком 18-45 років
Проблема або Можливість
• Висока рентабельність (кафе бари та ресторани користуються великим попитом у населення, адже кожного дня у когось св’ято, або просто хочеться відпочити)
• Самореклама (не потрібно витрачати на рекламу закладу, головне це смачно готувати страви для відвідувачів та приємне обслуговування);
• Не залежить від сезону (люди однаково йдуть відпочивати або св’яткувати у ПГХ, і не важливо зима чи літо на дворі);
• Мінімізація ризиків (за не велику суму можна орендувати готове ПГХ, та починати заробляти з першого дня оренди);
• Перспективи розвитку (розширення в мережу та відкриття франшизи).
Конкуренти
Інші заклади
Переваги або дифференциатори
Професіоналізм у середньому сегменті ринку, якого бракує у нас.
Фінанси
В середньому в місяць у Тернополі фінансовий обіг 200 000 грн., витрати 150 000 грн.
Термін кредитування
12 місяців
Процентна ставка, %
25
Бізнес-модель
Обслуговування гостей буде проводитися в закладі нашими працівниками, за середніми по Тернополі цінами розрахованих на середній класс людей. Закупка свіжих продуктів, алкогольних напоїв, напоїв, напівфабрикатних виробів та іншого у регіональних представників відповідних фірм. Головні статті витрат це оренда приміщення та комунальні послуги, закупівля вищеперерахованих товарів, зарплатня працівників