Фото - Кава/чай з собою
26820

Кава/чай з собою - кредит бізнесу

Україна, Волинська область
Галузь: Громадське харчування
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 12.04.2018
Min сума позики
$  500
Дохідність, що передбачається
24% на рік
0
Всього необхідно
$ 4.000
Рейтинг
equalizer 182 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Задовольнити потреби клієнта в напоях та дешевій їжі максимально швидко та якісно.

Поточний стан

Розроблено готовий проект на базі існуючої франшизи. Схожі об’єкти 3-6 кв.м приносять 100-200 чашок кави в день, з дохідностю 15-30% в залежності від оренди, зарплати та ін.

Ринок

Клієнти чоловік/жінка віком від 16 до 45 років. Студенти, молоді спеціалісти, менеджери нижчої ланки, працівники робочих спеціальностей (ЗП від 6000 грн.). Також наші клієнти поруч торговці та підприємці. Оскільки це ринок, можна оцінювати на 50-100 постійних клієнтів на день, але обов'язково потрібно здійснювати програму лояльності для таких клієнтів.
Клієнт, що приходить на ринок за споживчими товарами чи одягом знаходиться довгий час і постійно в русі, що дуже прискорює бажання випити та поїсти на місці, а не чекати доки приїдуть додому.

Проблема або Можливість

Наш клієнт має на меті швидко отримати порцію кофеїну, швидко та дешево поїсти і піти далі на закупи. Клієнт не вибагливий у своїх смаках. Головна задача втомити його спрагу в напої та надати дешеві і важкі калорії (клієнт любить коли є певна важкість шлунку, що трактується Ним, як насичення їжею).
На ринку вже є схожі точки для продажу бутербродів та напоїв. Так чи інакше вони покривають потреби клієнта, але не в повній мір, оскільки не мають чіткого акценту на задоволення потреб клієнта в цілому, використовуючи готові моделі продажу.

Конкуренти

1) Прямі конкуренти аналогічні точки куплені по франшизі;
2) дешева кава та чай, що розвозять самі (дешеві інгридієнти та комплектуючі і через це максимально дешева ціна, але без їжі (купляють переважно працівники на ринках та підприємці));
3) кілька точок з автоматичних непрофесійних кавомашин, де напої - це не основний додаток (ціна вже дещо вища, але і якість самої продукції також сумнівна, також беруть працівники та підприємці на ринках, дуже рідко клієнти ринків).

Прямий конкурент є один в складі двох точок. Він надає напої хорошої якості (використовуючи проф. обладнання) з великим асортиментом та їжею (багетами). Їх клієнти — це підприємці на ринку та клієнти самих ринків.

Переваги або дифференциатори

Головна відмінність від конкурентів — це чітке позиціонування на ринку, дешевий та швидкий перекус оптимальної якості (приготування напоїв на проф. обладнанні) та кращий підбір їжі. Не тільки багети, що доволі дорого коштують, а й дешева піца, гамбургери та мінібагети у двічі дешевші, що разом з популярними напоями дасть меншу ціну.
Проблема конкурентів — це не тільки слаборієнтованість на клієнта, а й відсутній системний підхід до навчання (“дресирування”) бариста (найманого продавця). Він повинен бути комунікабельним, приємної зовнішності (в даний момент, краще за все продають хлопці/чоловіки), а й розуміти специфіку свого товару, добре розбиратись в асортиментів та збільшувати середній чек клієнта пропонуючи різні смаколики (не тільки ситну їжу, а солодощі) та додатки до напоїв (сиропи, топінги, мед та ін.). Чітка робота працівника за детально розписаними посадовими інструкціями.

Термін кредитування

12 місяців

Процентна ставка, %

24

Тип застави

Інше

Застава та активи

Виступає куплене необхідне обладнання та товар на точку в постачальника, ~60-70% від суми позики (можливо оформити договір для підтвердження про викуп ).

Рішення (Продукт або Послуга)

Кава/чай з піцою/багетом/гамбургером на виніс. Максимально швидко та максимально дешево. Чек даної пропозиції не буде перевищувати 15-20 грн. В залежності від пропозиції (наповнення та об’єму). Напої згідно тенденцій ринку буде вироблятись за допомогою професійної кавомашини. Найкраще беруть американо, капучіно, латте. Будемо акцентуватись на об’єм та найбільший калораж напою (від 200 мл до 500мл) та їжі. Використовуємо готові сети напою та їжі, для збільшення середнього чеку.
Люди хочуть поїсти швидко та дешево, при чому це повинно виглядати досить дорого.

Працівники та підприємці, що торгують або знаходяться поруч з нашою точкою будуть купляти найпопулярніші напої зі знижкою (1 грн./стакан), це заохочить людей в нас купляти та забезпечить точку мінімальними продажами, що прискорить повернення коштів кредитору і дасть вистояти в момент найменших продажів пов’язаних з погодніми умовами та ін.

Ризики

Через різке підвищення імпортного обладнання та сировини, що 100% завозиться з-за кордону можливе зростання цін, що призведе до відтоку клієнтів. Даний бізнес залежить від цін на валюту, якщо не рахувати купівельну спроможність клієнтів.
Можливе пряме копіювання точки.
Демпінгування цін конкурентами може призвести до зменшення кількості клієнтів.
Вирішення:
1) це пошук дешевого обладнання та аналогічної сировини;
2) пошук високомаржинальних товарів на яких, без зменшення продажів, можна більше заробити;
3) оптимізація бізнесу (зменшення витрат, упрощення меню).
Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility279
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Профінансовано раніше, $
Термін кредитування
Процентна ставка, %
Тип застави
Застава та активи
Бізнес-модель
Рішення (Продукт або Послуга)
Лід-кредітор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт