Hanger - це розважальний сервіс обміну напоями для відвідувачів кав'ярень та подібних закладів поки що в Україні, в майбутньому Європі та США.
Текущее состояние
MVP клієнтського додатку на Android
Оновлена версія менеджерського додатку під Android та ios
До 10 партнерів-київських кав’ярень
Рынок
Україна (тільки великі міста). Розмір ринку $ 5 млн, 2% річне зростання
Європа. Розмір ринку $ 1 млрд, 6% річне зростання. Скандинавські країни - найбільші споживачі кави в світі.
США. Розмір ринку $ 3.1 млрд, 7% річне зростання.
Проблема или Возможность
Hanger не вирішує серйозних проблем, однак це розважальний сервіс, який:
- дає можливість знайомитись із людьми через улюблені напої в різних закладах
- є соціальною платформою розваг для молоді
Решение (Продукт или Услуга)
Hanger - це мобільний сервіс, який складається з 3 частин: клієнтський додаток, менеджерський додаток і сервер.
Основні перевагами є:
1) це нова рекламна платформа для кафе
2) це додаткове "задоволення" для клієнтів закладу
Конкуренты
Прямих конкурентів, які реалізують ту ж ідею, немає, але є непрямі конкуренти, частину ринку яких ми плануємо відібрати. Ми ділимо непрямих конкурентів на 3 категорії:
1) Подібні розважальні послуги (Swarm від Foursquare і GeoSocials - ви кидаєте виклики користувачам на карті, відвідуєте заклади, заробляєте бонуси, знайомитеся, - але про обмін напоями у цих закладах не йдеться)
2) Сервіси знайомств (Tinder - сервіс визначає випадкового користувача і пропонує вам "лайкнути" його або ні, якщо уподобання співпали, пропонується побачення. В нашому сервісі серйозність намірів людей, які хочуть познайомитись, доводиться передплаченими напоями; Coffee meets bagel - ви отримуєте пропозицію поспілкуватись один раз на день - в нашому сервісі ви отримаєте таку пропозицію, тільки якщо ваш напій буде знятий іншим користувачем)
3) Програми лояльності (Starbucks - ви купуєте їхню продукцію і заробляєте бонуси, для нашого сервісу бонусами є нові знайомства)
Преимущества или дифференциаторы
Ми частково покриваємо геосоціальні, дейтингові додатки та програми лояльності, але жоден з них не дає функціоналу "підвішеної кави".
Сервіс матиме успіх, через:
1) Простоту (обрав напій – оплатив – познайомився)
2) Інтригу (ніколи не знаєш, хто зніме твій напій)
3) Попит на каву
4) Величезну (і зростаючу) кількість кав'ярень (у США кількість кавових точок зростає на 20% щорічно)
Финансы
Потрібні івестиції у розмірі $20 тис.:
1) bizdev, sales, marketing
2) відео-продакшн, реклама, івенти
3) розробка нового функціоналу, перевірка гіпотез