Меблі
Стільці
Столи
Вивіска світлова
Мийка 2а
Зонт витяжний
Полиця 2рів 1600*300
Полиця 2рів 900*300
Стіл проф 1300*600*800
Короб для витяжки 600*320*1630
Контейнер для сміття 50 л
Тумба під умивальник ДСП 1397*600
Тумба під холодильник ДСП 2290*600*900
Кашпо для квітів ДСП
Лінія роздачі ДСП 4850*600
Стіл ДСП 1900*600*900
Поличка деревяна 1500
Шафа для одягу металева
Менюхолдер на дерев. Підставці А4
Дошка меню
Світильники підвісні Blitz
Лампи
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
2-4
Проблема или Возможность
Японський чізкейк, подушкоподібний та пухкий десерт зібрав безліч прихильників по всьому світу. Причина - його пухнастість та солодкий аромат, які ніколи не пропустять перехожі. Навряд чи існує в Украіні магазин тортів, який би містив старовинний рецепт і методики приготування японського пухнастого чізкейку, який також знає правильні інгредієнти, процедуру та обробку.
Решение (Продукт или Услуга)
Япoнcкиe xлoпкoвыe чизкeйки - нoвый тpeнд вo вceм миpe, Oни дaвнo извecтны в Дyбae, в CШA, Kaнaдe и Aвcтpaлии зa этими нeжными пиpoжными cтoят oчepeди
Конкуренты
Інші пекарні та кавярні в ТРЦ та місті
Преимущества или дифференциаторы
Унікальний продукт, аналогів якому немає в Україні. 100% натуральні та якісні інгрідієнти, позитивні відгуки, постійні клієнти.
Унікальність продукту полягая в тому, що цей вид випічки з унікальною рецептурою представлений вперше на українському ринку. Порівняно зі звичайним чізкейком, японський спонжевий чізкейк низькокалорійний, підходить, як в якості десерту, так і сніданку та нижчий в ціні. Є можливість також виробляти безглютенові чізкейки.
Финансы
Основні витрати - оренда в ТРЦ, інгрідієнти, робоча сила.
Джерела доходів - продажі в ТРЦ, замовлення на доставку, замовлення корпоративні.
Бизнес-модель
B2C – Business to Consumer (бізнес для споживача). Така модель передбачає продаж товарів або послуг кінцевому споживачу – покупцеві, яким може опинитися кожен охочий.
Причина продажи
переїзд в іншу країну
Рынок
До потенційних споживачів нашої продукції можна віднести усіх відвідувачів торгового центру, а також жителів району куди буде здійснюватися доставка продукції.
Середня кількість відвідувачів торгового цетру за день станосить 40-60 тис чол.
Основними покупцями чізкейків є молодь, від 20 до 35 років, які ведуть здоровий спосіб життя, віддають перевагу менш солодким та менш калорійним десертам.