Фаст-фуд, який включає в своє меню страви, які в подібних закладах ніколи не готувались, фішкою є страви на пару.
Текущее состояние
На даному етапі є ідея, досліджений ринок, орієнтовний бізнес план (орієнтовний тому що дуже часто змінюються умови по приміщеннях, по сировині та ін.), є варіанти в яких місцях в Тернополі можна відкритись (в принципі, місто не має значення, готовий працювати всюди). Якщо би мив свої гроші - без вагань розпочав би справу.
Рынок
Ринок заповнений у Тернополі на 60% і приблизно від 2010 до сьогоднішнього часу збільшився у двіччі. Жоден фаст-фуд не закрився, "Цибулька" переїхали у менше приміщення, відвідуваність за рік часу коливається +- 5% від місяця попереднього року.
Проблема или Возможность
Можливості - ринок повністю не заповнений (стрітфуди "довго не живуть") доступна ціна для більшості населення...
Конкуренты
"Чікен Хат", "Цибулька", "Біг Бургер", "Бургер Клаб" з піцерій - "Чілінтано", "Чікаго", "Фламінго" та декілька невеличких піцерій. При чому всі ці заклади розміщені далеко один від другого (по одному в мікрорайоні) тому вини себе почувають пречудово.
Преимущества или дифференциаторы
Переваги - страви яких ще не подавали в ресторанах і не готували у фаст-фудах, іх собівартість є недорогою що дозволить конкурувати без страху (наприклад піца в стаканчику буде не дорожчою за чізбургер)
Финансы
Інвестиції потрібні практично для всього від початку до кінця. Окупність від 12 до 18 місяців