будувати мото-корпус, на яки ставити будемо двигун від заз 965-969, проводитись його покраска та обслуговування, інших мотоциклів
Текущее состояние
проект на стадії розвитку, ще нічого не роблено, хіба що, є місця для техніки(гаражі), деякий інвертар, та знаряддя, які покищо усувають необхідність у інструменті
Рынок
попит на кастом-мотоцикли є завжди, він не великий але є, ми складаєм свій мото-кастом, в який вкладається 14 до 15 тис.грн, і продається в 2 а те й 3 рази дорожче
Проблема или Возможность
проблеми на ринку не велика, конкуренція складається з поодиноких майстрів, які часто будують мото-кастом, не досить приваблюючим, та дуже дорогим, суть в тому що у вас є кастом мотоцикл, у якого висока проходимість запас понад 400 км їзди, а саме головне, росход палива від 5-до 7.5 л/на 100 км, при кубатурі двигуна як 800(5л) куб, так і 1200(7,5)
Решение (Продукт или Услуга)
ми будем слідкувати, за практичністю та стилем мото-кастом, і ставити ціну нижчу ніж ту що пропонують інші касто-майстри, при тому буде проходитись обкатка транспорту, да даватись гарантій,
Конкуренты
прямі конкуренти це поодинокі майстри які будують "такі-собі" мото-кастом
Преимущества или дифференциаторы
так є, а саме, гарантії, та обслуговування, в подальшому транспорту, і у нас справді все буде на совість виконуватись