При застосуванні імпульсних електродвигунів із зменшеною зворотною ЕРС досягається економія електричної енергії 50-60%. Українська публічна лабораторія альтернативної енергетики представляє зверхекономічний «Імпульсний електродвигун із зменшеною зворотною ЕРС», який відноситься до незворотних електричних машин постійного і однофазного змінного струму, застосовується у всіх галузях промисловості і на транспорті, пропоновані електродвигуни мають більш високий коефіцієнт корисної дії і ряд переваг в порівнянні з відомими електродвигунами Двигун працює на принципі біжучого імпульсного магнітного поля статора, має спеціальну обмотку статора , яку намотано багатожильним дротом великого перерізу, розрахований на низьку напругу (12-72 В), з короткозамкнутим ротором стандартного асинхронного двигуна. Генерацію імпульсних сигналів та комутацію біжучого імпульсного магнітного поля забезпечує спеціальна модульна система управління на потужних силових транзисторах з системою рекуперації.
При застосуванні імпульсних електродвигунів із зменшеною зворотною ЕРС досягається економія електричної енергії 50-60%. Потужність діючого експериментального мотора-прототипа 7,5 квт, 1500 обертів за хвилину. Перспективи : в 2016 році заплановано побудувати , протестувати серію імпульсних електродвигунів і їх систем управління потужністю 5, 10, 15 і 20 квт. В даний момент оформляється патент на винахід. Застосування : для електромобілів, промислових вентиляторів, заміна стандартних електродвигунів в станках, технологічних лініях.
Текущее состояние
Виготовлено і протестовано мотора-прототипа 7,5 квт, 1500 обертів за хвилину а також блок керування. На відео продемонстровано роботу імпульсного мотора - прототипа 7.5 квт ,
найбільш енергоекономний режим роботи двигуна під частковим навантаженням досягається при 300-500 обертів за хвилину, напруга приблизно 48 В, струм близько 5 А, електрична потужність, яка споживається - близько 250 Вт (фрагмент відео1 - від 20 до 30 секунди, фрагмент відео2 - від 46 до 53 секунди), .
Рынок
для електромобілів, промислових вентиляторів, заміна стандартних електродвигунів в станках, технологічних лініях.
Проблема или Возможность
Всі існуючі в світі електродвигуни мають один найбільший недолік - зворотну електрорушійну силу. Тобто двигуну доводиться більшу частину споживаної енергії направляти на подолання зворотного ЕРС. Якщо вдасться компенсувати вплив зворотного ЕРС, то можна отримати величезну економію електроенергії, яка раніше використовувалась для протидії зворотної ЕРС.
Решение (Продукт или Услуга)
Імпульсний електродвигун із зменшеною зворотною ЕРС виробляється перемотуванням статора стандартного трьох-однофазного асинхронного двигуна із 220 на 12-72 В. Намотка статора здійснюється багатожильним проводом великого перерізу і дуже низьким електричний опором. Це дозволяє відмовитися від навантажувальних трансформаторів та іншого дорогого високострумового обладнання. Робота імпульсного двигуна досягається за рахунок компенсації і прагнення індуктивності прямувати до нуля. Коли індуктивність мотора прагне прямувати до нуля, то двигун може працювати на імпульсах струму з короткими інтервалами, що викликає миттєве насичення сердечника .Низька індуктивність також допомагає підтримувати постійне магнітне насичення статора двигуна за допомогою імпульсів управління. Тому статор двигуна знаходиться постійно в магнітному насиченні і при будь-якому навантаженні двигун практично не змінює споживання електричної потужності. Стабільна робота двигуна досягається комутацією обмоток статора в певному порядку за допомогою спеціальної електронної модульної системи управління.
Конкуренты
немає
Преимущества или дифференциаторы
При застосуванні імпульсних електродвигунів із зменшеною зворотною ЕРС досягається економія електричної енергії 50-60%.
Целевое назначение инвестиций
в 2016 році заплановано побудувати , протестувати серію імпульсних електродвигунів і їх систем управління потужністю 5, 10, 15 і 20 квт.