Продукти харчування БІО та розширення ринку сбуту в Україні.
Текущее состояние
Діючий бізнес. Компанія працює лише 1 рік. Оборот складає 2 млн грн. Клієнтська база складає з 5 мереж (160 магазинів) та 25 (оптовики та виробництва)
Рынок
Локальні торгівельні мережі та супермаркети.
На даному етапі підписуємо договори щє з 6 мережами загальною кількістю близько 300 магазинів.
Проблема или Возможность
Клієнт платить за якість, помірну ціну та вишуканий смак.
Решение (Продукт или Услуга)
Підвищення впливу на ринку якісної продукції за доступними цінами
Конкуренты
Вітчизняні виробники та дешеві виробники з Польщі. В маркетах валову долю 60-70% займає імпортний товарів.
Преимущества или дифференциаторы
* Співпрацюємо з виробниками з Італії, Польщі та Іспанії
* Маємо близько 100 позицій у портфелі та постійно розширюємо
та оптимізуємо його
* Вивчаємо попит кінцевих споживачів
* Ексклюзивні контракти з виробниками
Финансы
Моржинальність товару складає 40%. З яких 25% підуть витрати, 15% чистого прибудку. Як показує практика ні в кризу ні в карантин від їжі не відмовляються.
Бизнес-модель
*Локальні торгівельні мережі та
супермаркети
* Оптові та роздрібні торгові точки
* Нестандартні канали збуту
(виробництва, що використовують дані
продукти)
Целевое назначение инвестиций
Поповнення обігових коштів для розширення ринку сбуту в Україні.