Продукти харчування БІО та розширення ринку сбуту в Україні.
Текущее состояние
Діючий бізнес. Компанія працює лише 1 рік. Оборот складає 2 млн грн. Клієнтська база складає з 5 мереж (160 магазинів) та 25 (оптовики та виробництва)
Рынок
Локальні торгівельні мережі та супермаркети.
На даному етапі підписуємо договори щє з 6 мережами загальною кількістю близько 300 магазинів.
Проблема или Возможность
Клієнт платить за якість, помірну ціну та вишуканий смак.
Конкуренты
Вітчизняні виробники та дешеві виробники з Польщі. В маркетах валову долю 60-70% займає імпортний товарів.
Преимущества или дифференциаторы
* Співпрацюємо з виробниками з Італії, Польщі та Іспанії
* Маємо близько 100 позицій у портфелі та постійно розширюємо
та оптимізуємо його
* Вивчаємо попит кінцевих споживачів
* Ексклюзивні контракти з виробниками
Финансы
Моржинальність товару складає 40%. З яких 25% підуть витрати, 15% чистого прибудку. Як показує практика ні в кризу ні в карантин від їжі не відмовляються.
Срок кредитования
24 месяца
Процентная ставка, %
30
Бизнес-модель
*Локальні торгівельні мережі та
супермаркети
* Оптові та роздрібні торгові точки
* Нестандартні канали збуту
(виробництва, що використовують дані
продукти)
Решение (Продукт или Услуга)
Підвищення впливу на ринку якісної продукції за доступними цінами