Додаток для управління базовими потребами в бізнесі
Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Консалтинг, Послуги, сервіс, Штучний інтелект, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт
Розробка екосистеми для реалізації БАЗОВИХ ПОТРЕБ у компаніях.
Базові потреби - це результати, які закономірно повторюються у будь-якій компанії, незалежно від розміру, ніші або місця розташування бізнесу. Комунікація, зберігання та обмін файлами, менеджмент завдань, найм і звільнення співробітників, структуризація, планування, звіти, управління своєю часткою у компанії та багато іншого.
Компанії у світі використовують різний софт, кожного разу унікально інтегруючи його в систему компанії, що закономірно призводить до низької ефективності або високих витрат на управління бізнесом.
Поточний стан
Реалізована Beta додатка на IOS і Android. Зараз проходять відкриті тести користувачами (понад 500) і компаніями (більш як 250). Також ми розробили власний протокол шифрування, на якому реалізована вся архітектура ПЗ, що дозволяє створити якісну конкуренцію на глобальному ринку. 14 з планових 19 місяців ми провели в активній розробці. Оцінили інтелектуальну власність у 14.5 млн гривень. У команді 46 людей на момент виходу beta.
Усі деталі та ракурси компанії добре розкриті в презентації, яку ми прикріпили до проєкту.
Ринок
Базові потреби налаштовують усі компанії за допомогою месенджерів, таблиць, документів і т.і. При масштабуванні компанії часто інтегрують різні ERP системи, які об'єднують у собі інструменти для управління базовими потребами та проєктною діяльністю.
У перший комерційний рік Vymex зможуть використовувати невеликі компанії до 50 осіб. Локація та ніша не мають значення. Компанії будуть оплачувати підписку залежно від розміру та кількості структурних одиниць. Це буде набагато ефективніше чинних методів управління бізнесом. Система продуктів та компанія розробляє все таким чином, аби одразу продавати підписку на глобальний ринок.
Проблема або Можливість
За даними досліджень Startup Genome Report сьогодні 97% компаній не живуть більш як 3 роки через неефективне комбінування ресурсів у реалізації базових потреб і управлінні проєктною діяльністю.
Те, як компанії сьогодні організовують реалізацію своїх базових потреб, аналогічно схоже на те, як людина управляла особистими потребами у минулому, комбінуючи кнопкові телефони, диски, фотоапарати та інші гаджети до появи смартфонів з операційними системами.
Смартфони, неважливо на IOS або Android, по суті так само з коробки закривають БАЗОВІ ПОТРЕБИ користувачів і вже через магазин вони завантажують додатки для управління ПРОЄКТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.
Vymex - перша компанія у світі, що розробляє ресурс, який дозволить користувачам ефективно виділити в одну екосистему управління базовими потребами компанії.
Рішення (Продукт або Послуга)
Vymex створює екосистему продуктів, яка значно підвищить ефективність компаній у реалізації своїх базових потреб. 1) З моменту реєстрації користувач має можливість створити компанію у продукті vHub. 2) Створивши компанію, він за умовчанням стане власником компанії та отримає набір інструментів для ефективного управління своєю часткою у продукті vCo-f. 3) Користувач може створювати резюме та шукати вакансії, які компанії створюють у своїй структурі. 4) Внутрішній месенджер дасть можливість комунікувати з компаніями та користувачами. 5) Фінансові інструменти та технічна підтримка, про які ми розповімо пізніше.
Конкуренти
1) Платні та безплатні месенджери для комунікації та бізнес рішень. 2) Файлове сховище Google Drive або Dropbox. 3) Таск менеджери - Trello, Assana і т.і. 4) Таблиці, документи для роботи команди.
Усе це сьогодні використовується компаніями в роботі з базовими потребами.
Переваги або дифференциатори
1) Екосистемність - це головна перевага перед усіма іншими методами та ресурсами. 2) Власний протокол шифрування та рівень безпеки даних. 3) Мобільність. Ми реалізували все у мобільному застосунку. 4) Вартість відносно ефективності. Це не економія, а ефективність із заощадженням часу на побудову систем. 5) Полегшені та прискорені процедури онбордингу та оффбордингу в компанії за допомогою структури даних. 6) Звільнення співробітників тепер несе менше ризиків і займає менше часу. Звільнивши користувача (співробітника) зі структурної одиниці в компанії, новий користувач отримує всю історію та ресурси, що були в даній CO до нього.
Фінанси
Є детальна фінансова модель, яка має два роки уточнень реалізацією. У ній детально розписані всі припущення і факти.
За перший комерційний рік ми вийдемо на показник 0,5% об'єму ринку України. У загальній масі користувачів це буде близько 90%. Приблизно 8 700 компаній в Україні розміром від 1 до 50 осіб.
Бізнес-модель
На перший комерційний старт продажів у маркетинг закладено близько $930 000. До виходу комерційної версії у нас органічно з'являються користувачі, які цікавляться продуктами та реєструють компанії, таких сьогодні понад 250. За весь час тестового та безкоштовного періоду на ресурсі буде близько 2500 компаній.
Рекламна кампанія буде запущена за декілька місяців до виходу комерційної версії. У наших співзасновників є активні аудиторії підприємців у загальній кількості до 300 000 підписників. Ще буде реалізований нестандартний формат технічної підтримки, який дозволяє зробити це ефективним маркетинговим інструментом.
Цільове призначення інвестицій
Реалізація необхідних результатів для виходу на ринок комерційної версії Vymex. У фінансовій моделі детально розписані результати та терміни їх реалізації.
Пропозиція інвестору
Сьогодні у продажу від 0,1 до 10% для приватного інвестора у першому раунді. Компанія почне давати прибуток вже у 2024 році. Бізнес-модель і продукти дозволяють масштабувати компанію до капіталізації $1.8 млрд до 2030 року. Капіталізація почне рости як тільки ми реорганізуємо компанію в АТ і проведемо перший раунд для фондів, чим значно збільшимо показники та отримаємо кошти для масштабування моделі на глобальний ринок. У презентації посилання на реєстр та інформацію про юридичну особу. На другому раунді, у 2024 році, будь-який інвестор матиме можливість зробити exit, продавши свої акції. Все оформляється нотаріально.
На сьогодні ми проживаємо один з найбільших ризиків, що можна уявити - це війна в Україні. Але, проживши його переможцями, ми прокачаємо усі ракурси компанії до небаченого раніше рівня.
Ризиком було скорочення команди через відсутність необхідного фінансування. Але система компанії так влаштована, що ми можемо якісно швидко розширюватися та скорочувати частину команди без ризиків повної зупинки роботи. Високо ймовірно, що продукти будуть готові до продажу якраз до моменту завершення війни, що для нас є ідеальним часом.
Те, що ми принципово вирішили робити компанію повністю українською, дало додаткові ризики на старті. Зараз нашим юристам вдалося розробити проєкт, який дозволить реорганізувати форму компанії з ТОВ в АТ і зробити правильну пропозицію фондам.
Ризик полягав в залученні приватних інвестицій в українську компанію у першому раунді. Навіть у війну до нас поступають нові інвестиції. Ще 8% і ми завершимо раунд і комерційну версію.
Багато компаній будують проєкт і виходять у продажі, що може привести до неготовності компанії до навантажень на «фундамент» компанії на глобальному ринку. Ми спочатку опрацьовували все так, щоб знизити ймовірність помилки та ризиків виходу на глобальний ринок.
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Vymex - наш акселератор. Коли ми робимо презентації представникам акселераторів, то отримуємо лише похвалу від того, як нам вдалося все організувати та чого досягти.
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Нас вносили в ТОП 10 стартапів України 2021 року. Номінація на «Стартап року» не встигла пройти через початок війни.