Storinka – сервіс для створення унікальних та якісних онлайн-меню, дозволяє зробити власну доставку та оформлення на винос
Текущее состояние
Сервіс Storinka почав розвиватись нещодавно але вже багато було зроблено.
На даному етапі розвитку ми маємо готовий продукт, та клієнтів з різних міст України для тестування, та впровадження нового функціоналу.
Із успішно реалізованого функціоналу маємо:
- Зручне онлайн-меню для гостей закладу
- Замовлення на доставку та навинос
- Телеграм боти
- Генерація дизайнерських QR-кодів для створення QR-меню
- Зручну адмін-панель налаштування закладу з системою розширень
- Інструменти для розробників
Рынок
Нашим клієнтом є заклади громадського харчування, а точніше відповідальні люди, тобто власники та адміністратори закладів. Їх вік не є сталим, та може починатись від 16 років, але як правило це люди 26+
На початку 2021 року в Україні налічують 14 700 закладів громадського харчування. (за даними Аналітичного центру "Ресторани України")
Тому потенційний ринок можна оцінити у $3 000 000 на рік, і це тільки тих закладів, які куплять підписку за $20, якщо кожен заклад підключить сервіс доставки та буде доставляти як мінімум по 20 замовлень в день, то це виходить $5 300 000 на рік, а у сумі $8 300 000 за рік
На жаль ситуація з закладами в Україні є спадною. Тож потрібно також орієнтуватися на Європейський ринок, в якому налічують близько 961 100 закладів громадського харчування (за даними statista.com). І якщо взяти лише 5% від загальної кількості закладів Європи, то це вже $10 800 000 рік лише за підписку.
Проблема или Возможность
Нашим клієнтом є заклад громадського харчування, взагалом це ресторани та кафе
Можемо виділити наступні проблеми при взаємодії клієнта з їх гостем:
- Безпечність
Ситуація з пандемією продовжується, то ми маємо безпечну альтернативу паперовому меню
- Офіціанти забирають меню
Більшість гостей не задоволені, коли меню забирають, або воно заважає на столі, тому, надавши перевагу онлайн-меню, ця проблема буде вирішена
- Мовний бар’єр
Багато іноземних гостей не розуміють ті меню, що є у закладах, онлайн-меню же в свою чергу показує меню на тій мові, яка встановлена у гостя
- Постійний передрук меню
Заклади відтепер можуть оптимізувати витрати на друковане меню, замінивши його повністю або частково на онлайн-меню
- Проблема стоп-листів
Вимкнути меню через адмін-панель дуже легко, набагато легше, ніж говорити гостю, що він не може замовити те, що він захотів
- Вартість власної розробки
Розробити свій сайт зі своїм меню та замовленнями коштує дорого і ще дорожче буде коштувати, якщо це буде зроблено якісно, як у нас
Загалом ситуація з карантинними обмеженнями створила можливість для сервісу нашого типу впроваджувати нові технології та можливості, а заклади у свою чергу відкрити до співробітництва та пропозицій, які допоможуть їм зберегти клієнтів та гроші
Решение (Продукт или Услуга)
Нашим рішенням є створення онлайн-меню. Відбувається це дуже просто, та не потребує ніяких додаткових навичок.
Заклад буквально за кілька годин може повністю заповнити онлайн-меню та залишити його в соц мережах, на сайті та у себе в закладі.
Онлайн-меню з себе являє веб-рішення яке відкривається на будь-якому гаджеті (смартфон, планшет, ПК) приєднаному до інтернету. Основною можливістю є перегляд товарів, їх опису, фотографій. Це дуже зручно реалізовано, а в інтерфейсі легко розібратись, меню повністю адаптивне та підлаштовується під різні монітори.
Замовлення. Якщо заклад дозволяє, то гості можуть замовляти товари з меню на доставку або навинос, з точки яку раніше вказав заклад.
Система відгуків. Гість може у будь-який момент, якщо заклад дозволяє залишити відгук, а заклад у свою чергу може його переглянути, та за потреби звернутись до гостя.
Система розширень. Ми постійно додаємо новий функціонал який у свою чергу легко підключити, заклади за потреби можуть замовити розробку унікального для себе розширення
Конкуренты
Наші конкуренти (у порядку зростання):
stravopys.com
orty.io
justo.com.ua
serveme.io
qrwaiter.com.ua
pepperpin.com
chooice.app
На фоні цих конкурентів зараз ми не займаємо лідируючої позиції. Загалом нам не вистачає функціональних можливостей, які є у конкурентів:
- Резерв столиків
- Замовлення у закладі
Але за аналізом, який ми провели, то серед усіх рішень, що зараз є на ринку, ніхто не пропонує дійсно гарного рішення та багато з них формують видуману проблему. Тому наразі ми працюємо над розробкою, яка буде зручною та якісною альтернативою тому, що є зараз на ринку, та буде вирішувати дійсну проблему.
Зараз майже кожного місяця ми знаходимо нового конкурента і це тільки в Україні.
Ринок онлайн-меню, замовлень, доставки почав з’являтись нещодавно, так як багато хто побачив у цьому можливість. Тому зараз є перспектива зайняти лідируючу позицію не тільки на ринку Укрїни, а й Європи.
Серед конкурентів ми виділяємось наступним:
- Швидка реакція на зміни ринку
- Зручні та зрозумілі інтерфейси
- Постійне оновлення сервісу
Преимущества или дифференциаторы
Однією із основних переваг є Якість сервісу, ми є передовим рішенням по якості онлайн-меню
Ми надаємо можливість закладам обрати тему оформлення меню, але не є монополістами на власному ж ринку, та надаємо закладам доступ до нашого API для створення власного вигляду їх онлайн-меню.
В нас є можливість користуватись нашими розширеннями в додаток до основного функціоналу сервісу, ми постійно слідкуємо та оновлюємо наші розширення, а за бажанням закладу можемо зробити для них унікальні розширення ($).
Великою перевагою є те, що для створення та просування власного меню закладу необов'язково контактувати з нами. Реєстрація проходить в один клік, а заповнення меню відбувається швидко та зручно.
Финансы
Основними джерелами доходів повинні стати:
- Плата за місячну підписку $20
- Плата комісії за замовлення $0,05
- Розробка розширення від $100
- Розробка унікального дизайну від $500
Також планується:
- Плата за телеграм бота для замовлень $5 місяць
- Резерв столиків $10
- Замовлення зі столиків $15 місяць
Бизнес-модель
Сервіс Storinka працює за моделлю підписки
Місячна підписка на Преміум тариф за $20
Нехай пошук 1 закладу буде коштувати $18 і перший місяць заклад може використовувати сервіс безкоштовно, після чого за наступні місяці заклад буде платити повну вартість тарифу, а це вже $202 с закладу за рік.
Підписка є одним із способів доходу сервісу, але ще можна виділити плату за замовлення на доставку та навинос
$0,05 за одне виконане замовлення
Нехай в 1 закладу по 20 замовлень в день, а це $1 за день. $30 із закладу за місяць. Також ми даємо 50 безкоштовних замовлень закладу ($2,5), тому у середньому за рік від 1 закладу можливо отримати $250-300 за використання замовлень.
Також в нас є безкоштовний тарифний план, але він обмежений у використанні та розрахований на невеликі заклади, які у свою чергу не готові платити за Преміум тариф або їм непотрібні додаткові можливості.
Загалом на підключення 100-150 закладів потрібно витратити близько $2000, які будуть окуплені вже на другий-третій місяць.
1. Перший місяць безкоштовно
2. 100 закладів платять за підписку по $20 = $2000
3. Приблизно 30 закладів можуть підключити замовлення, а це вже можливі $800 за перший місяць
Целевое назначение инвестиций
Ми плануємо залучити від $35 000, гроші підуть на:
- $15 000 підуть на маркетинг та підключення нових закладів
Плануємо підключити близько 250-350 нових закладів
Стосовно витрат, то це:
Cтворення медіа реклами (долучення дикторів, оренда апаратури)
Реклама в Google, FaceBook, Instagram, YouTube
Витрати на рекламу у агрегаторів та людей які співпрацюють з рестораторами
- $15 000 підуть на заробітну плату та створення нового функціоналу на сервісі
Мотиваційні премії для команди, яка вже працювала на сервісі рік.
Підключення людей які будуть відповідати за:
SEO підтримку сервісу
Підтримку та підключення закладів
Технічну підтримку сервісу
Створення та тестування нових функцій на сервісі
- $3 000 підуть на оренду приміщення під штаб-квартиру
- $2 000 підуть на підтримку інфраструктури
Оновлення серверної частини, підключення та оплата більш вигідних тарифів у cloud-сервісах
Предложение инвестору
Для інвестора ми пропонуємо 7% у статутному фонді
Загалом ви відкриті до пропозицій та переговорів, та готові у разі зацікавленості проектом брати до уваги інші варіанти співробітництва
Дійсна ситуація з карантинними обмеженнями є можливістю, але і є своєрідним ризиком. Не всі заклади готові витрачати гроші на те, стосовно чого вони не впевнені
Але це не є основним ризиком, основною проблемою та великим ризиком є час. Потрібно швидко адаптуватись під реалії ринку та бути флагманом серед усіх рішень, що надають конкуренти
Сервіс Storinka бачить наступні ризики, що можуть вплинути на кількість клієнтів та кількість продажів:
- Недостатня усвідомленість ринку
Ми постійно працюємо над аналізом ринку ресторанного бізнесу, але для цього ще потрібні більші ресурси, ніж ми маємо зараз. Також потребою є постійний зв’язок із закладами, щоб максимально швидко підлаштовуватись під зміни ринку
- Неможливість вірного тестування продукту
- Невірна пропозиція для закладів
- Нестача ресурсів для впровадження нового функціоналу
- Нестача коштів для ведення маркетенгової діяльності
Загалом ситуація сервісу Storinka наразі не є негативною та навіть має позитивний характер. Ми постійно аналізуємо ринок, тестуємо наші продукти, впроваджуємо нові можливості та команда має добру мотивацію