Це інноваційний проект, спрямований на вирішення проблеми багатьох людей. Досить проблематично і незручно відповісти на важливий дзвінок, знайти у галасливому місці, записати голосове повідомлення, коли ви знаходитесь у місці, де не можете голосно говорити тощо. Щоб вирішити цю проблему, ми винайшли звуконепроникну розкладну коробку з гарнітурою. Перебуваючи в ньому, вас не турбує зовнішній шум, а також люди зовні не почують вас. Ми маємо намір випустити в кількості 1000 штук з можливістю доставки по всій Європі.
Поточний стан
Проект знаходиться на етапі розробки, готових прототипів ще немає, але будуть в найближчий час. Технологія є доволі складною, тому потребує часу, зусиль та витрат на її реалізацію.
Ринок
Підлітки та люди середнього віку 16-35років. Можуть використовувати як чоловіки так і жінки. З рівнем доходу вище серднього. Продукт орієнтований на споживача, який хоче задовільнити потребу в особистому просторі, виділитися серед інших. Це можуть бути зайняті бізнесмени чи школяри та студенти.
Ринку даного продукту на разі не існує, але передбачається великий попит на цей товар, поступове зростання ринку.
Проблема або Можливість
Знаходження в постійному русі серед людей не дає змоги абстрагуватися ні на секунду. Зараз в інформаційному суспільстві людині треба більше особистого простору. Ми не можемо приділити увагу важливим речам через сторонні дратівники.
Цільова аудиторія: Підлітки та люди середнього віку 16-35років. Можуть використовувати як чоловіки так і жінки. З рівнем доходу вище серднього. Продукт орієнтований на споживача, який хоче задовільнити потребу в особистому просторі, виділитися серед інших. Це можуть бути зайняті бізнесмени чи школяри та студенти.
Рішення (Продукт або Послуга)
Для отримання найкращого результату роботи, я пропоную розробити коробку, котра поглинає звуки всередені та не пропускає їх зовні.
Буде змога швидко вирішити важливі питання по телефону у будь якому місці. Також можна використовувати коробку, коли хочеш побути у тиші. Наприклад під час поїздки у потягу чи громадським транспортом.
Конкуренти
Інформація про конкурентів відсутня.
Товари субститути:
• беруші у вуха
• нещодавно випущена коробка для просмотру серіалів HBO
Прямих конкурентів на ринку пока що немає, на початковому етапі їх і не буде.
Переваги або дифференциатори
1)Інформація стає найважливішим економічним ресурсом глобального масштабу, який сприяє зростанню конкурентоспроможності суб’єктів, підвищенню ефективності їхньої діяльності й запровадженню інновацій;
2) інформація все більше впливає на всі сфери життєдіяльності людини, перетворюється на загальнодоступний продукт споживання населення.
А для ще більшого отримання інформації буде впливати можливість прослухати її будь де. В цьому і є конкурентна перевага.
Фінанси
Вартість одніє коробки на початковому етапі буде становити 1500грн, із вдосконаленням технології виробництва та випуском нових моделей, ціна буде зменшуватися відповідно
Цільове призначення інвестицій
Інвестиції будуть розподіленні на закупівлю матеріалів, вдосконалення технології, логістичні витрати, маркетингове просування.
Можливим ризиком є те, що наш товар буде коштувати відносно дорого через складну технологію виробицтва. Треба буде здійснити потужну політику з просування, щоб дати нашій ідеї право на існування.