Фото - Ingrid
41428

Ingrid

Автоматизація у сфері ресторанного бізнесу.

Україна, Закарпатська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Громадське харчування, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 19.09.2019
Рейтинг
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Ingrid - це мобільний додаток на мобільній операційній системі Android створений для відвідувачів закладів громадського харчування з метою полегшення процесу замовлення та розрахунку за страви а також налагодження комунікації між гостем та закладом.
У додатка 4 основні функції:
1) Замовлення без участі офіціанта
2) Передзамовлення страв на конкретний час
3) Бронювання столику
4) Замовлення їжі з доставкою

Та додаткові можливості:

1) Стрічка новин
2) Система лояльності Ingrid Cash
3) Контроль витрат у профілі
4) Система досягнень
5) Безконтактна оплата

Поточний стан

На даний час проект перебуває на стадії бета тестування і вже незабаром ми плануємо здійснити кінцевий запуск продукту. Орієнтовний термін запуску – 1 місяць.
Під час розробки додатку та проекту в цілому було попередньо домовлено про підключення 15-ти закладів громадського харчування міста Ужгород, Закарпатьскої області. В наших планах на рік стоїть мета підключити близько 100 закладів міста та розробити додаток під платформу IOS для збільшення кількості користувачів. Наша подальша стратегія розвитку передбачає вихід на ринок України шляхом залучення інвестицій, які б допомогли здійснити нашу основну ціль – здобуття панівних позицій на ринку фудтеху та популяризації інноваційної складової в Україні.

Ринок

Сервіс Ingrid являється B2B бізнесом, адже основним джерелом монетизації є підписка за користування для власників закладів. Ключова аудиторія Ingrid це заклади України, тобто їх власники. Це молоді, прогресивні підприємці віком від 25-35, які прагнуть розвитку та інновацій у власних закладах. За допомогою аналітичних даних, які були зібрані нашою командою, вдалось встановити, що в Україні успішно працюють понад 52 тисячі закладів громадського харчування. Це демонструє, що дана галузь являється достатньо прогресивною та перспективною. Станом на 15.07.19 нам вдалось без маркетингових інструментів та будь-якого просування попередньо домовитись про підключення 15-ти закладів громадського харчування м. Ужгород, що ще раз говорить про наявність попиту та великого потенціалу у такого роду продукту.

Проблема або Можливість

В середньому очікування меню в ресторані у час обіду може зайняти від 3 до 10 хв, плюс ще стільки ж для того, щоб офіціант прийняв у вас замовлення. Для того, щоб попросити рахунок вам знадобиться вже від 5 до 20 хв і від 1 до 10 хв для того, щоб офіціант забрав його і приніс решту. Здавалося б дрібниці, але ці буденні «процедури» можуть займати від (у кращому випадку) 12 хв до цілої години. У довгостроковій перспективі це значна кількість часу, який ви б могли використати для важливіших справ, а якщо ще додати не достатньо кваліфікований персонал, як це це зазвичай буває. Купа карток на знижку в закладах, для яких вже нема місця у вашому гаманці - це не може не засмучувати, погодьтесь.

Рішення (Продукт або Послуга)

Рішення цих проблем прийшло одномоментно - мобільний додаток, який за допомогою сучасних технологій допоможе подолати ці труднощі для відвідувачів та спростити і оптимізувати роботу закладів для їх власників. Додаток Ingrid створений для людей, що цінують свій час та не збираються витрачати його на дрібниці.
Детальніше про сам додаток та його можливості:
1) Замовлення без участі офіціанта
За допомогою Ingrid користувач можете здійснити замовлення всього у 3 кліка.
Увімкніть Bluetooth на пристрої, оберіть номер вашого столику та приступайте до вивчення меню, де ви можете побачити як буде виглядати ваша страва, а також її рейтинг за оцінками інших користувачів. Так ви точно ніколи не прогадаєте! Після цього ви просто додаєте бажані страви до чеку й обираєте зручний спосіб оплати. І ще раз так, ви можете розрахуватися прямо через додаток, попередньо прив‘язавши картку або просто за допомогою Android Pay.
В середньому очікування меню в ресторані у час обіду може зайняти від 3 до 10 хв, плюс ще стільки ж для того, щоб офіціант прийняв у вас замовлення. Для того, щоб попросити рахунок вам знадобиться вже від 5 до 20 хв і від 1 до 10 хв для того, щоб офіціант забрав його і приніс решту. Здавалося б дрібниці, але ці буденні «процедури» можуть займати від (у кращому випадку) 12 хв до цілої години. У довгостроковій перспективі це значна кількість часу, який ви б могли використати для важливіших справ. Додаток Ingrid створений для людей, що цінують свій час та не збираються витрачати його на дрібниці. Ми всі тут для великих починань і ставимося до найважливішого ресурсу обережно.
2) Передзамовлення страв на конкретний час
Обирайте заклад, столик, страви, час і приходьте на готове, або замовляйте на місці. Ця функція створена для людей, що не можуть жити спонтанно і в яких все має йти по плану. Від занять спортом до прийомів їжі. З їжею вам допоможе впоратися Ingrid. Плануєте пообідати? Сподобався новий заклад що відкрили неподалік? Обираємо його через додаток Ingrid, листаємо меню. Сподобалися цікаві страви... і відгуки хороші. Додали до чеку. Натиснули на столик у головному залі. О 14 ви звільняєтесь, о 15:45 вже будете на місті. Краще встановити 16:00 (хто зна, що можете статися по дорозі). І ось у потрібний час ви з‘являєтеся у закладі, вас вже чекає ваш столик, офіціанти вітають вас по імені і з хвилини на хвилину приносять апетитний стейк. А він дійсно нічого! Це сон? Ні - це Ingrid. За передзамовлені страви та столик навіть можливо заплатити заздалегідь.
) Бронювання столику
Користувач Ingrid має змогу забронювати бажаний столик у обраному закладі використувючи додаток Ingrid.
Класичне бронювання, але без дзвінків та зайвих дій. Все через додаток, всього-на-всього у пару кліків на вашому смартофоні.
4) Замовлення їжі з доставкою
Ця функція призначена для людей, які настільки багато працюють що не мають вільного часу навіть на те, щоб просто піти кудись пообідати тому замовляють їжу прямо на роботу, а приходячи додому настільки втомлені, що навіть не мають сил кудись йти. Тут їм на допомогу приходить Ingrid - Обираєш страву, вводиш адресу та номер телефону, оплачуєш прямо через додаток або по прибуттю кур‘єру.

Та додаткові можливості:
1) Стрічка новин
Ця функція створена для того , щоб користувач додатку мав чим зайнятися коли очікує замовлену страву. Ц справжня ресторанна соцмережа, в якій можна знайти безліч цікавої та корисної інформації Саме через нашу стрічку новин ви завжди зможете бути в курсі:
- нових позицій в меню закладу;
- Актуальних акцій та спецпропозицій;
- Подій та новин закладу;
- Відкриття нових закладів
- Останніх відгуків та активності ваших друзів у Ingrid;
2) Система лояльності Ingrid Cash - В додатку Ingrid інтегрована власна спеціальна валюта - Ingrid Cash.
Після кожного оплаченого замовлення, зробленого за допомогою додатку, вам нараховуюється певна кількість IC відповідно до суми чеку. Відповідність IC до грн. Складає 1 до 10. Цю валюту користувач з легкістю зможе реалізувати
Витратити свої бонусні бали користувач зможе в абсолютно будь-якому закладі, незалежно від того, де він заробив свої IC.
3) Контроль витрат у профілі
В Ingrid успішно реалізований функціонал, який допоможе користувачу планувати свій бюджет на харчування. В особистому профілі користувач має змогу відслідковувати свої витрати і знати куди саме і на що була витрачена кожна гривня з його власного бюджету при відвідуванні закладів.
4) Система досягнень
Спеціально для ентузіастів у поїданні різних страв та чемпіонів по випиванню напоїв, ми створили унікальну систему звань. Кожна замовлена страва через Ingrid враховується і записується до спеціальної шкали рангів по категоріях. Коли користувач досягає певної кількості замовлень тої, чи іншої категорії, йому буде нараховано спеціальне звання, яким він зможеш поділитися у себе в профілі та отримати за це відповідну кількість Ingrid coins.
5) Безконтактна оплата
Користувач додатку має змогу розраховуватися своє карткою прямо через додаток Ingrid без зайвих операцій з терміналом. Через підключену картку можна
розраховуватися також і за передзамовлення, і за доставку їжі.

Наша ціль це не просто моібльний додаток з невеликим функціоналом. Наша ціль це створення цілої екосистеми ресторанного бізнесу, яка буде покривати всі підрозділи, від аналітики до автоматизації поставок, від доставки їжі до контролю ефективності персоналу. Наша мрія - це власник ресторану, який на 100% сконцентрований на продукті і який не займається щоденною волокітою з ревізіями та залишками на складі, це власник який знає про своїх клієнтів все, від того якої обжарки він п‘є каву вранці, і який салат він бажає на обід, о котрій годині він завітає та з якого приводу. І ми вже почали робити фінальні кроки до цієї глобальної мрії.

Конкуренти

123

Переваги або дифференциатори

Ключова перевага сервісу Ingrid полягає в тому, що додаток являється мультифункіцональним, тобто об'єднує всі існуючі функції на ринку(а деякі з них унікальні) в один додаток. Раніше, щоб здійснити замовлення без участі офіціанту, здійснити бронювання, замовити їжу на доставку вам потрібно було завантажувати по декілька додатків. Ми приклали максимум зусиль, щоб скомбінувати все в один додаток та спростити деякий функціонал для полегшення досвіду користування додатком для всіх вікових категорій серед відвідувасів закладів.
Застосування передових технологій:
Більше ніяких застарілих qr-кодів для здійснення замовлення в закладі. Команда Ingrid йде в ногу з часом і використовує виключно передові технології. Ми пропонуємо сучасну технологію iBeacon, яка дозволить відвідувачам здіснювати замовлення в закладі без участі офіцанта максимально зручно. Як це працює? Відповідь - неймовірно просто і зрозуміло. Ми встановлюємо bluetooth-маячок в закладі через який будуть надходити замовлення від клієнтів на систему обліку. Для того щоб клієнт у закладі замовив страву через мобільний додаток, йому потрібно всього-навсього смартфон який підтримує функцію bluetooth.

Фінанси

Наразі у нас є 4 варіанти підписки на наші послуги:
1) Take-away
Для фаст-фудів або take away кав’ярень
◦ Передзамовлення
◦ Адміністративна панель
◦ Ingrid Cash
₴499/міс.
2) Delivery
Для закладів, що працюють на доставку
◦ Доставка
◦ Адміністративна панель
◦ Ingrid Cash
₴499/міс.
3) Fine dining
Для вишуканих ресторанів
◦ Передзамовлення
◦ Бронювання
◦ Адміністративна панель
Ingrid Cash
₴798/міс.
4) Full
Для великих або комбінованих закладів
◦ Замовлення без офіціанта
◦ Передзамовлення
◦ Бронювання
◦ Доставка
◦ Адміністративна панель
◦ Ingrid Cash
₴1999/міс.

Бізнес-модель

Пояснюємо яким чином працює наша система:
1)У кожному з наших закладів-партнерів ми встановлюємо Bluetooth -маячки, крихітні пристрої, що допомагають зрозуміти, чи користувач додатку справді знаходиться в закладі і має змогу зробити безконтактне замовлення. Якщо користувач здійснює будь-яке інше замовлення (доставка, бронювання, передзамовлення) то йому не потрібно знаходитися безпосередньо в закладі. Для наших закладів-партнерів також передбачена функція додаткової верифікації замовлення - тобто можна встановити обмеження на здійснення замовлень( Замовлення можуть робити тільки зареєстровані користувачі, що підключили свої платіжні дані і у разі хибного замовлення з них можуть бути списані кошти)
2)На кожному зі столів ми розміщуємо невелику інструкцію як зробити замовлення і на якій вказано номер столу. Коли клієнт здійснює замовлення, то він спочатку повинен увімкнути Bluetooth на своєму пристрої, обрати номер столику за яким він сидить і перейти безпосередньо до меню.
3) Після того як замовлення здійснено воно відправляється представникам закладу. На даному етапі у нас є два варіанти взаємодії з закладом.
1.Інтеграція з системою обліку, що встановлена в закладі ( Наразі ми працюємо тільки з однією системою - Poster). Це означає, що замовлення клієнтів приходять безпосередньо на термінал закладу, і меню закладу разом з фото позицій витягується з нього.
2.Замовлення клієнтів приходять напряму на адмін панель Ingrid, яка буде відкрита у вас в браузері у фоновому режимі, а сповіщення про нові замовлення будуть надсилатись у вигляді push-повідомлень поверх вашої системи обліку. Це означає, що між вашою системою обліку та Ingrid виникне абсолютна синергія, яка не буде порушувати внутрішні процеси у вашому закладі.
4)Тепер поговоримо про оплату. Клієнт може розрахуватися 3 способами на вибір: готівкою, карткою, або напряму через додаток до якого попередньо він підключив свої платіжні дані.
5)Всю історію замовлень, ваше меню та аналітику ви зможете побачити у вашій адмін панелі Ingrid. Саме у ній ви і налаштовуєте всю інформацію про ваш заклад, що відображається клієнту, свої реквізити та багато іншого. При підключенні Ingrid ми особисто допомагаємо вам з усіма налаштуваннями і далі надаємо цілодобову технічну підтримку до якої ви можете звертатися по будь-яких питаннях.

В свою чергу наші вимоги до закладу мінімальні:
1)Розміщення брендованих інструкцій по здійсненню замовлення на столиках
2)Навчання персоналу роботою з Ingrid, щоб мінімізувати ризик виникнення непорозумінь із замовленнями, що може вдарити як по репутації нашої компанії так і закладуґ
3)Абонентська плата за підтримку Ingrid у вашому закладі
Наразі у нас є 4 варіанти підписки на наші послуги:
1) Take-away
Для фаст-фудів або take away кав’ярень
◦ Передзамовлення
◦ Адміністративна панель
◦ Ingrid Cash
₴499/міс.

2) Delivery
Для закладів, що працюють на доставку
◦ Доставка
◦ Адміністративна панель
◦ Ingrid Cash
₴499/міс.
3) Fine dining
Для вишуканих ресторанів
◦ Передзамовлення
◦ Бронювання
◦ Адміністративна панель
Ingrid Cash
₴798/міс.
4) Full
Для великих або комбінованих закладів
◦ Замовлення без офіціанта
◦ Передзамовлення
◦ Бронювання
◦ Доставка
◦ Адміністративна панель
◦ Ingrid Cash
₴1999/міс.
При цьому ми надаємо 2 місяці користування Ingrid безкоштовно для того, щоб відвідувачі закладу змогли звикнути до нового способу здійснення замовлення і заклад у повному обсязі зміг відчути всі плюси співпраці з Ingrid.

Цільове призначення інвестицій

Для маштабування та подальшого успішного розвитку проекту необхідно залучити кошти для маркетингової кампанії, додатку на платформі IOS, та підтримку серверів на яких зберігається данні Ingrid.
Вдала маркетингова кампанія допоможе стрімкому просуванню продукту та допоможе залучити велику кількість закладів, що прямопропорціонально вплине на збільшення прибутку. Додаток на платформі IOS дозволить залучити більшу кількість користувачів та тим самим вплине на збільшення відівідувачів, які будуть користуватися функціями додатку в закладах.

Команда або Керівництво

Ризики

Ризики існують у всіх галузях бізнесу, і наша - не виключення. Основний ризик полягає у відсутності попиту на додаток зі сторони користувачів, тобто відвідувачів. Це можливо при неправильній та слабкій маркетинговій кампанії.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Переможці обласного конкурсу стартапів в Закарпатті.
Було отримано фінансування у розмірі 30 000 грн.
5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility487
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт