Фото - Taste of Life - перша мережа для реального спілкування!
35111

Taste of Life - перша мережа для реального спілкування!

Україна, Волинська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Громадське харчування
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 17.03.2019
Min інвестиція
$  2.500
Всього необхідно
$ 50.000
Рейтинг
equalizer 219 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- продає бізнес

Ідея

Маркетплейс для закладів ресторанного господарства з елементами соціальної мережі: новинна стрічка, дописи, друзі, позначення у закладах. Кожному закладу надається безкоштовний домен у нашій доменній зоні. За замовлення користувачі заробляють бонуси (foodcoin), які надають заклади (це єдина комісія з закладів).

Поточний стан

Запустились у Луцьку у тестовому режимі з обмеженим функціоналом. Після доопрацювань онлайн-замовлень, систему відразу буде використовувати місцева мережа піцерій Соло.

Ринок

Нашими клієнтами можна вважати і заклади і їх гостей. Беручи до уваги, що більшість функціоналу буде надаватись повністю безкоштовно для закладів, то не буде великих проблем охоплювати ринок закладів, а це по найменшим підрахункам більше 10000 закладів лише по великим містам та обласним центрам. Так само користуватись цієї системою для гостей буде лише приносити вигоду, тому з легкістю можна сказати, що 5% від населення міста є потенційними клієнтами (хоча більш реальною буде цифра понад 10%).

Проблема або Можливість

Можливості для гостя:
- збирайте друзів на смачні посиденьки;
- замовляйте улюблені страви онлайн;
- отримуйте бонуси за онлайн-замовлення;
- слідкуйте за смачними новинками в улюблених закладах;
- отримуйте спецпропозиції від закладів;
- шукайте заклади до душі;
- знаходьте роботу своєї мрії;
- розширюйте коло друзів
Гість нічого не платить сервісу, лише отримує спецпропозиції та збирає бонуси - foodcoin. Заклади будуть поповнювати свій баланс для можливості прийняти замовлення від гостя (щоб повертати 5% від замовлення). Інші системи онлайн-замовлень їжі беруть дуже велику комісію з закладів. Ми ж не будемо брати нічого (крім 5%, які нараховуються гостю), а пропонуємо набагато більше можливостей.

Рішення (Продукт або Послуга)

Можливості для бізнесу:
- доменне ім'я;
- зручне онлайн-меню;
- життєпис Вашого закладу;
- загальна бонусна система "Foodcoin";
- система зворотного зв'язку з гостем;
- сервіс онлайн-замовлень;
- сервіс розміщення вакансій;
- блок статистики.

Конкуренти

Основний конкурент: сервіс замовлення їжі eda.ua. Працює в основному у великих містах, але дуже висока комісія (10-20%). Сервіс reston.com.ua

Переваги або дифференциатори

Незаперечною перевагою перед основним конкурентом eda.ua є безкоштовність сервісу, надання домену (сайту) кожному закладу, більший перелік можливостей, а також елементи соціальної мережі.

Фінанси

Початкові доходи будуть складатися в основному з поповнень балансу закладами, так як їм для прийняття замовлення необхідно буде мати на балансі 5% від замовлення. Деякий функціонал буде доступний лише у платному пакеті. Також на сервісі буде реклама, що буде відображатися у новинній стрічці. Очікування на найближчі 5 років: 10000 закладів (3000 на платному пакеті по ~1000грн/місяць) та 1-3 млн. користувачів.

Бізнес-модель

Доходи від онлайн-замовлень
Луцьк: 20 000 гостей зробить замовлення на 100грн/місяць = 2 000 000 грн. * 5% = 100 000 грн.
Рівне: 20 000 гостей зробить замовлення на 100грн/місяць = 2 000 000 грн. * 5% = 100 000 грн.
Львів: 70 000 гостей зробить замовлення на 100грн/місяць = 7 000 000 грн. * 5% = 350 000 грн.

Платні пакети послуг для закладів
Луцьк: 100 закладів (30 на платному пакеті по 1000грн/місяць) = 30 000 грн.
Рівне: 100 закладів (30 на платному пакеті по 1000грн/місяць) = 30 000 грн.
Львів: 300 закладів (100 на платному пакеті по 1000грн/місяць) = 100 000 грн.

Реклама:
- для показу гостю (10-100грн/1000 показів)
- b2b реклама (100грн/1000 показів)

Цільове призначення інвестицій

Збільшення витрат на команду розробників та рекламу.
Пришвидшення розробки основного функціоналу та рекламна компанія.

Пропозиція інвестору

2500$=1%
50000$=20%

Команда або Керівництво

Ризики

Основними ризиками є нові технології. Першою проблемою ще до запуску стала зміна цінової політики Google Maps, на які орієнтувався сервіс. Довелося відразу шукати аналогічні системи, які б нам підійшли. Зараз зупинилися на Leaflet | © OpenStreetMap. Якщо Google зробить можливим замовлення столика у ресторані в режимі реального часу на своїх панорамних фото, то буде дуже важко.
Інших причин не бачу. Люди не перестануть відвідувати кафе та ресторани.

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility311
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт