Фото - Just Farm
31320

Just Farm

Just Farm

Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Сільське господарство
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 20.09.2018
Min інвестиція
$  25.000
0
Всього необхідно
$ 500.000
Рейтинг
equalizer 187 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Just Farm - це електронна торгова платформа, яка дозволяє оптимізувати процеси збуту, пошуку та закупівлі сільськогосподарської продукції.

Поточний стан

- Сформована команда з 4-ох розробників, бізнес-аналітика, дизайнера;
- Проаналізована цільова аудиторія і ринок збуту;
- Проаналізовані конкуренти (сильні і слабкі сторони);
- Проаналізовані критерії ціноутворення та прибутковості;
- Створено дорожню карту продукту;
- Створена презентація для інвестора;
- Розгорнута і налаштована інфраструктура для розробки і тестування продукту;
- Розпочато розробку програмного забезпечення;

Ринок

- Представник фермерського господарства;
- Представник особистого селянського господарства;
- Магазин/заклади харчування (опт/роздріб);
- Споживач еко-продуктів (роздріб).

Проблема або Можливість

- Налагодження реалізації продукції через онлайн канал;
- Можливіть купівлі сировини на вигідних умовах;
- Кастомізований веб-сайт;
- Доступ до аналітики продажів;
- Можливість придбати необхідну якісну продукцію за доступними цінами і в межах визначеної локації;
- Можливість налагодження довготермінових стосунків з продавцями-постачальниками;
- Аналітика закупівель.

Рішення (Продукт або Послуга)

Just Farm - це електронна торгова платформа, яка дозволяє оптимізувати процеси збуту, пошуку та закупівлі сільськогосподарської продукції.

Конкуренти

- Онлайн-магазини фермерських продуктів (FermerGreen, Folvarok, OrganicProduct, TheLavka);
- OLX, Prom.ua.

Переваги або дифференциатори

- Агрегований та легкий у використанні онлайн канал продажу – продавцю не потрібно додатково витрачати час і кошти на створення власного веб-сайту, його ведення та підтримку. В межах даної платформи він зможе скористатись з базової пропозиції чи кастомізувати магазин під себе, створити декілька окремих магазинів, керувати їх наповненням та визначити осіб що будуть їх вести;

- SMM – продавець має можливість зручно і легко рекламувати свої оголошення за допомогою соціальних мереж;

- Аналітика продаж - продавці можуть відслідковувати динаміку своїх продажів, які товари користуються популярністю, середні ціни на ринку;

- Розширення клієнтської бази – пасивне залучення нових клієнтів, не витрачаються ресурси на пошук, зацікавлені покупці самі знаходять продавців і в разі позитивного досвіду можуть встановлювати довгострокові відносини

- Можливість придбання товарів на кращих умовах – для покупців перевагами є наявність конкуренції, можливість диктувати свої умови договорів (опція тендеру)

- Географія платформи – немає жодних територіальних обмежень, продавець та покупець в праві визначити яким чином має відбутись угода (з доставкою, без доставки і т.д).

Цільове призначення інвестицій

- Розробка програмного забезпечення
- Маркетинг
- Підтримка інфраструктури
- Підтримка та гаряча лінія
- Зарплати

Команда або Керівництво

Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility179
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up6
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт