Є ідея для створення відеоблогу в соціальних мережах Instagram та Youtube. Взимку було відзнято декілька пробних відео,що дозволило набрати аудиторію в 1000 чоловік. Для подальшого розвитку необхідно якісна камера,звук і мінімальний капітал для рекламної компанії та колаборації з відомими блогерами.
Поточний стан
Проект уже запущено.Аудиторія складає 1000 чол.
Ринок
Портет клієнта - будь-яка особа,що має доступ до мережі інтернет. Оскільки канал гумористичного характеру,то коло глядачів є досить широким,бо напрям каналу - універсальний.
Проблема або Можливість
Загальновідомо,що реклама займає одну з провідних ніш у сфері реалізації будь-якої продукції. У наш час все популярнішою стає тема відеоблогінгу,оскільки вона дозволяє отримати свою аудиторію глядачів та відповідно певним чином на неї впливати. Це дає змогу рекламувати продкцію вже маючи у свої рядах від 5-10 тис. підписників і отримувати на цьому чималі доходи.
Рішення (Продукт або Послуга)
Ми будемо виготовляти відеопродукт,який зацікавить широкий спектр глядачів та,набравши необхідну кількість підписників,продавати рекламу.
Конкуренти
В Україні даний вид діяльності знаходиться лише на початковій стадії розвитку,тому прямих конкурентів не дуже багато. Хоча термін "конкуренти" є не правильним, правильніше вживати слово "партнери",оскільки об"єднавшись ми може збільшити аудиторію вдвічі.
Переваги або дифференциатори
Перевагою перед іншими видами рекламних компаній є те,що ми знаходимось у безпосередній близкості при спілкуванні з клієнтами(підписниками) і,отримавши певний рівень довіри,нам легше продати продукцію.
Фінанси
Для початку буде достатньо 2-3 тис. дол. для закупівлі техніки для зйомок а також на просування бренду. При кількості підписників від 10000 реклама коштує від 50 дол.
Бізнес-модель
Клієнт - особи від 10 до 45 років.
Продукт - відеоматеріал
Канали зв"язку - соціальні мережі.
Канали доходів - реклама в соціальних мережах.
Ключові види діяльності - відзняття якісного відеоматеріалу.
Ключові партнери - магазини,інтернет-магазини,бренди,загалом всі,хто намагається якимось чином просувати свою продукцію шляхом реклами.
Цільове призначення інвестицій
Статті витрат:
1.Відеокамера - 10000 грн.
2.Звукова апаратура - 3000 грн.
3.Відеооператор - 6000 грн.
4.Рекламні послуги - 20000 грн.
5.Колаборація з партнерами - 10000 грн.
6.Матеріали для відеозйомок - 10000 грн.
Сценарієм та відеомонтажем я займаюсь сам.
До ризиків можна віднести низьку швидкість набору необхідної кількості підписників,але вона легко нівелюється шляхом правильно побудованої рекламної компанії.