23752

Пасіка

Україна, Івано-Франківська область
Галузь: Медицина, Громадське харчування, Сільське господарство, Торгівля
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 22.11.2017
Min інвестиція
$ 1.000
0
Хочу інвестувати
help_outline Що станеться після натискання?

Комісія з Інвестора не стягується

Після натискання будуть показані контакти автора або менеджера Startup.Network

Буде необхідна авторизація

Всього необхідно
$ 10.002
Рейтинг
equalizer 143 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Ідея
Бджільництво як бізнес являє собою утримання пасіки і певної кількості бджолиних сімей, продукцію життєдіяльності яких можна реалізовувати як через торговельні організації, так і через медичні, і косметичні компанії. Крім цього, самі бджоли можуть також виступати об'єктом реалізації іншим бджолярам і спеціалізованим медичним закладам.
Слід враховувати, що бджільництво - досить специфічний бізнес, який вимагає певних знань і навичок. Крім того, заняття бджільництвом - сезонний бізнес, що також необхідно знати і враховувати при складанні бізнес плану по розведенню бджіл.
Поточний стан
Є власна пасіка на 20 бджолосімей. Стаж роботи із бджолами 3 роки. Бізнес досить хорошей але для більшої віддачі потрібні вкладання. Планується розширити пасіку до 100 бджолосімей
Ринок
Раніше Уряд повідомляв, буцімто Україна станом на 11 січня вже повністю вичерпала річну квоту на 2017 рік на безмитний експорт меду до країн ЄС, що становить 5,2 тис. тонн. Про це говорила заступниця міністра агрополітики з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева:
«Проте це не означає, що експорт меду до ЄС припиниться. Його і надалі продаватимуть в ЄС, але вже з митом, тому маржа прибутку виробників буде меншою. Але мед – це наш експортний шлягер до Європейського Союзу. Зокрема Німеччина є найбільшим імпортером українського меду серед країн ЄС…
Проблема в тому, що все ж ми продаємо дуже багато сировини. Наприклад, мед експортується великими партіями, а доробляють і фасують його вже у Європі, тож на етикетках написано не «український мед», а «мед, вироблений не в країнах ЄС». Мені б дуже хотілося, щоб ми навчилися робити цю переробку удома, щоб ми фасували мед в Україні, а продавали його в Європу вже в симпатичних баночках, які стоятимуть на полицях європейських супермаркетів і на яких буде написано «зроблено в Україні».
Проблема або Можливість
Продукти бджільництва (сировина)

Продукти бджільництва - це прополіс, мед, перга, віск, бджолина отрута, бджолине обніжжя (квітковий пилок), хітозан, Трутневу -пчеліний розплід, маточне молочко, екстракт бджолиної вогнівки.
Містяться в складі меду в певних кількостях мікроелементи, вітаміни і ферменти, ароматичні речовини, амінокислоти, гормони
Регулярне вживання меду підсилює імунітет, витривалість, захисні сили нашого організму. У дітей мед знімає нервову збудливість.
Прополіс - це бджолиний клей, який роблять бджоли для закладення щілин вулика.
Перга - це бджолине обніжжя, законсервована медово-ферментним складом, складена, утрамбована, зібраний бджолами у вулик, що пройшла молочно-кисле бродіння
Рішення (Продукт або Послуга)
Дуже часто бджоло продукції не довіряють тому ми створемо торгову марку, красиво оформимо свій продукт, здобудемо усі необхідні сертифікати та дозвола для реалізації свого продукту
Конкуренти
Ринок досить заповнений але збувають виробники первинну сировину (мед) а ми на томість будемо переробляти її. Створюючи цим пропозицію цінності відмінну від конкурентів
Переваги або дифференциатори
Деталі обговоримо при зустрічі
Фінанси
Для створення пасіки необхідно 260 160,0 грн., які будуть використані для закупівлі інвентарю. Зокрема 30% (78 048 грн.) - власні кошти фермера, а 70% (182 112)- позика банку.
Таблиця 1.
Використання стартового капіталу фермерського господарства
Назва інвентарю кількість ціна одиниці вартість
купівля вуликів 100 800,0 80 000,0
купівля бджолиних сімей 100 900,0 90 000,0
вулик лежак з рамками 100 600,0 60 000,0
Димар 1 100,0 100,0
Лицева сітка 2 25,0 50,0
медогонка 1 4 500,0 4 500,0
пасічний ніж 2 30,0 60,0
Сито для просіджування меду 1 80,0 80,0
Бочка для зберігання меду 50 105,0 5 250,0
Воскопрес 1 1 200,0 1 200,0
Вощина 100 78,0 7 800,0
Електронавощувач 1 120,0 120,0
Годівниця 100 40,0 4 000,0
Пилковловлювач 100 45,0 4 500,0
Ганеманівська решітка 100 25,0 2 500,0
Всього 260 160,0


Виробництво товарної продукції та виручка від її реалізації
(на бджолофермі з 100 сімей)
Продукція Обсяг
виробництва Ціна
реалізації, грн. Кг у.м.* Виручка від реалізації
тис.
грн. структура,
%
Мед товарний, ц 5 900 510 4,5 9,3
Віск, кг 20 40 40,1 0,8 1,7
Прополіс, кг 1 80 12 0,08 0,2
Маточне молочко, кг 2 5000 266,6 10 20,6
Пакети без стільникові, шт. 10 60 84 0,6 1,2
Пакети стільникові 3-ох рамкові, шт. 50 90 660 4,5 9,3
Неплідні матки, шт. 200 20 350 4 8,3
Плідні матки, шт. 800 30 1650 24 49,5
Всього 3572,7 48,48 100,0
Примітка: кг у.м.* - кг умовного меду

Рис. 1 Структура виручки від реалізації усієї продукції

Досвід більш досвідченіших пасічників показує, що найбільш раціональні пасічницькі ланки розміром від 100-150 бджолиних сімей при чисельності обслуговуючого персоналу від 3 до 5-ми чоловік. Однак, існують дані, які свідчать, що пасіки, котрі налічують по 40-70 бджолосімей і на яких впроваджуються сучасні передові методи і технології інтенсифікації виробництва бджоло-продукції також можуть бути рентабельними та приносити вагомий прибуток.
Оскільки метою виробничої програми є визначення рівня прибутковості запланованого бізнесу та оцінка ефективності основних виробничих фондів і оборотних фондів, то на підставі вже відомих грошових надходжень та виробничих витрат потрібно розрахувати прибуток та рівень рентабельності виробничих витрат.
Рентабельність виробництва є одним із основних результативних узагальнюючих показників, що характеризує по перше продуктивність бджолиних сімей, по друге різні витрати на виробництво і якість продукції.

Статті Сума
за 1 рік за 2 рік
Валове виробництво продукції, кг у.м. 35,7 37,9
Собівартість 1 продукції, грн. 16,2 18,8
Виробнича собівартість, грн. 57739,5 71149,4
Ціна 1 продукції, грн. 26,0 30
Виручка від реалізації, грн. 92820,0 113700,0
Валовий прибуток, грн. 35080,5 42550,7
Єдиний податок, грн. 7016,1 8510,1
Чистий прибуток, грн. 28064,4 34040,5
Рівеннь рентабельності,% 30,2 29,9

З огляду на те, що застосування такої технології виведення маток супроводжується значним прибутком, рентабельність господарства становитиме 30,2%. Вже на початковому етапі діяльність пасіки є ефективною, незважаючи на великі початкові витрати.

Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Планування діяльності.
Оптимальним для початківця бджоляра, щоб він методом проб і помилок пізнав це захоплююча справа необхідно 2-5 бджолиних сімей. Додатковий заробіток на бджолах починається з 10-15 сімей, а бізнес - з 50-100 і більше.
Пасіка буде розташована на орендованій площі розміром 0, 25 га, розрахованої на 100 вуликів. Важливо, щоб орендовані земельні площі були розташовані в зоні з великою кількістю рослин для медозбору, подалі від шкідливого виробництва і полів, занадто інтенсивно оброблюваних хімією.
У подальшому, при достатньо прибутковій діяльності, планувати збільшення площі орендованих земельних ділянок і зростання кількості вуликів.
Підбір працівників проводити серед осіб, що проживають в селі або розташованих поруч населених пунктах, які закінчили навчальні заклади чи спеціалізовані курси і мають досвід роботи на пасіці. Працівники повинні мати відповідні вміння і навички стосовно роботи на пасіці, особливо що стосується територіального розміщення.
Пасіка працює сезонно. Це пов’язано з особливістю життєдіяльності і продуктивності бджіл, що як наслідок пов’язане з сезонністю товару.



Цільове призначення інвестицій
Розширення вже існуючого бізнесу.
Пропозиція інвестору
60% інвестор
40% безпосередній власник
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Ринкові загрози - події, настання яких може несприятливо вплинути на підприємство. Приклади ринкових загроз: вихід на ринок нових конкурентів, зростання податків, зміна смаків покупців, зниження народжуваності й т.п.

МОЖЛИВОСТІ

1. Розширити збутову мережу за рахунок придбання торговельного приміщення-складу на оптовому ринку.
2. Представлення на ринку упакованої й відсортованої продукції.
3. Розширити асортимент продукції ЗАГРОЗИ

1. Наплив дешевої продукції
2. Труднощі в реалізації нестандартної продукції
3. Погані погодні умови (холод, дощ, град), які не дозволяють збирати мед

СИЛЬНІ СТОРОНИ
1. Високий рівень кваліфікації й заповзятливість керівника фермерського господарства
2. Можливість торгувати продукцією цілий рік (наявність сховищ)

СЛАБКІ СТОРОНИ
1. Необхідність налагодження гарантованого збуту.
2. Невпізнанність продукції на ринку.
3. Задовільна якість продукції.
4. Сезонний характер надходження основного потоку коштів

Проаналізувавши й зіставивши можливості із сильними сторонами фермерського господарства, дійдемо висновку, що за даних умов для фермерського господарства буде вигідно організувати цілорічну торгівлю через склад-магазин на оптовому ринку, причому наявність спеціалізованих холодильників позитивно позначиться на якості продукції за умови довгострокової реалізації. Крім цього, буде представлена продукція з різним видом доробки, розрахована для декількох груп споживачів залежно від їхнього бажання платити додаткову суму за продукцію.
Спираючись на сильні сторони фермерського господарства, можна знижувати загрози, застосовуючи гнучку цінову політику для боротьби з небажаними конкурентами. Основною зі слабких сторін для реалізації можливостей може бути відсутність торговельної марки. Основною загрозою, збільшеною слабими сторонами для підприємства, буде відсутність системи гарантованого збуту нестандартної продукції, яка з’являється внаслідок поганих погодних умов.



Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
Інвестуйте у видатні стартапи, знаходьте інвестиції і кредити для свого бізнесу, залучайте до своїх ідей найкращих професіоналів
Скористайтеся своїм діючим аккаунтом у соціальній мережі
Або увійдіть / зареєструйтеся
Забули пароль?
Вкажіть електронну адресу, якою Ви скористались для реєстрації на Startup.Network
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility80
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
 
Хочу інвестувати
  • 0