Наш портал знаходиться на перетині інтересів клієнтів та психотерапевтів. Психотерапевт може розмістити інформацію про себе, а клієнт - знайти його за допомогою спеціального фільтру.
Поточний стан
Складено бізнес-план
Ринок
Територія реалізації: Європа. Cеред психотерапевтів: 150 000 чоловік. Cеред клієнтів: 250 000 000 чоловік. Плануємо зареєструвати кожного десятого психотерапевта.
Проблема або Можливість
Проблеми клієнта:
1. Відсутність досвіду у вирішенні цієї проблеми.
2. Труднощі зі знаходження відповідного психотерапевта: відповідно до статі, віку, місцерозташування і т.д.
3. Ризик отримання неякісних послуг.
Проблема психотерапевтів: труднощі зі знаходженням клієнтів, особливо на початку роботи.
Рішення (Продукт або Послуга)
Вирішення проблеми клієнтів:
1. Створення порталу, де можна підібрати спеціаліста за допомогою фільтру.
2. Гарантувати якісну допомогу.
3. За допомогою інформаційного супроводу, розсказати про психотерапію, допомогти класифікувати проблему й запропонувати алгоритм дій.
Вирішення проблеми психотерапевтів: надання клієнтів.
Портали наших клієнтів мають ряд недоліків:
1. Велика кількість розважального й інформаційного контенту роблять портали незручними для пошуку.
2. Найчастіше, ці сайти охполюють одну країну, тому виглядають не авторитетними та локальними.
3. Недоліки дизайну.
Ми пропонуємо:
1. Контент порталу має бути обмежаний довідковою інформацією. Відсутність іншого контенту ...
A) ... дозволить власникам тематичних сайтів сприймати нас як союзників, а не как конкурентів.
B) ... зробить пошук психотерапевта простим й приємним.
2. Планування створення міжнародного порталу відпочатку.
3. Створення дизайну у стилі minimal.
Фінанси
Дохід після 6 місяців від почтаку функціонування порталу: 4 000 євро/місяць. Дохід за подальшого розвитку: 100 000 євро/місяць та більше.
Бізнес-модель
1. Споживчі сегменти: люди з психологічними й психічними проблемами й психотерапевти.
2. Цінові пропозиції: реєстраційна оплата для психотерапевтів.
3. Джерело доходу: автоматична монетизація.
4. Канали реклами й збуту:
A) для психотерапевтів - поштова розсилка з сайтів психотерапевтичних асоціацій, принцип „приведи друга”, Google-реклама, особисті листи на электронні адреси знайдені в інтернеті, фінансування проектів й виступів на конференціях, пропозиція знижки за разміщення лінку на своїй сторінці, знижки для початківців (при вказуванні цього в анкеті).
B) для клієнтів - Google-реклама, реклама на тематических сайтах, розповсюдження вірусного роліку.
5. Зв'язок з клієнтом: за допомогою e-mail.
6. Ключові партнерства: тематичні сайти, ассоціації.
Цільове призначення інвестицій
Витрати: 1.12 000 $ – створення порталу. 2. 25 $ – придбання SSL-сертификату; 3. 300 $ – оплата домену та серверу за 6 місяців; 4. 100 $ х 6 = 600 $ – технічна підтримка сайту; 5. 1000 $ – реєстраційні процедури; 6. 1000 $ х 6 = 6000 $ – контекстна реклама в Google і Facebook в Україні; 7. 1000 $ х 6 = 6000 $ – контекстна реклама в Google і Facebook у Польщі. Разом: 26 000 $.
Альтернатива - створення мінімально працюючого продукту. Разом: 5000 $