20581

Вирощування кролів і реалізація кролячого м'яса, шкірок та гумусу

Україна, місто Київ
Галузь: Легка промисловість, Громадське харчування, Харчова промисловість, Сільське господарство
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт
Min інвестиція
$ 10.000
0
Хочу інвестувати
help_outline Що станеться після натискання?

Комісія з Інвестора не стягується

Після натискання будуть показані контакти автора або менеджера Startup.Network

Буде необхідна авторизація

Всього необхідно
$ 50.000
Рейтинг
equalizer 95 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Ідея
Даний проект являє собою комплексне рішення по створенню кролячої ферми в Черкаській області. Концепція ферми передбачає вирощування, забій кролів та реалізацію кінцевих продуктів  – кролячого м'яса, шкірок та гумусу.
Поточний стан
Біснес-план
Ринок
В зв'язку з різкою девальвацією гривні в 2015 році відбувся значний стрибок цін, в тому числі і на кролятину. Він пояснювався інфляцією і підвищенням цін на інші види м'яса, а також підвищенням затрат на утримання тварин.
Ринок кролівництва збільшується, незважаючи на те, що в Україні відсутні заготовчі контори і фермери самостійно вирішують питання реалізації. При нинішній ситуації кролівництво як бізнес в Україні все ще низько конкурентна і доволі вільна ніша. Сучасне кролівництво як сфера бізнесу потребує певних трудових і фінансових затрат, але рентабельність розведення кроликів в деяких випадках досягає 100%.
Одним з гальмівних факторів розвитку кролівництва на просторах СНД є порівняно висока собівартість м’яса. Це пов’язано в першу чергу з дорожнечею наших кормів. В них традиційно міститься високий процент зернових. Тому кожен кролівник повинен прагнути знайти оптимальний для себе варіант годівлі тварин, виходячи зі своїх конкретних умов.
Дрібні кролеферми не в змозі забезпечувати стабільне виробництво та поставки м’яса кролика великим торгівельним мережам або переробникам. Великих ферм на території України ж невелика кількість. Тому розвиток цього бізнесу є перспективним, оскільки попит на крільчатину зберігає тенденцію до росту. 
Проблема або Можливість
Ключові фактори успіху - це обмежена кількість областей діяльності, досягнення позитивних результатів в яких гарантує успіх в конкурентній боротьбі компанії, підрозділу або людині. Тобто це ті області, або фактори, на яких варто зосередити увагу, щоб домогтися успіху.
Рішення (Продукт або Послуга)
Цілі маркетингу - це бажане положення компанії, марки товару, яке можна досягти скоординованими зусиллями всіх співробітників компанії в певний проміжок часу.
Досягнення цілей маркетингу полягає в удосконаленні товару в інтересах покупців і стимулювання його збуту з метою отримання високого прибутку в довгостроковому періоді.
Довгостроковою метою маркетингу є просування торгової марки і оптимізація прибутку. Вся маркетингова господарства компанії повинна бути спрямована на досягнення цієї мети і в цьому плані довгострокова мета маркетингу збігається із загальною ринковою метою фірми.
Цільовий комплекс маркетингу:
    отримання прибутку - як головна мета бізнесу;
    зайняти частку на ринку кролівництва України;
    розвиток торговельної марки.
На певному етапі розвитку компанії пріоритетними можуть стати одна або кілька середньострокових або короткострокових цілей маркетингу.
Для реалізації продукції кролівництва, підприємством можуть бути застосовані наступні каналів розподілу:
1) Підприємство-виробник - Оптова торгівля - Роздрібна торгівля - Споживач;
2) Підприємство-виробник - Роздрібна торгівля - Споживач;
У наступні п'ять років роботи кролячої ферми передбачається реалізація продукції по першому каналу продажу. В перспективі, після виходу на планові показники прибутковості, можлива реалізація через власні пункти роздрібної торгівлі.
Конкуренти
Основними конкурентами даного підприємства є середні і великі підприємства, які займаються вирощуванням кролів:
1. ТОВ «Племінне СП Еліт Кроль»
2. ТОВ «Агроплант», торгова марка «Наш кріль»
3. «Кроликофф»
4. ЧП «Містер Кроль»
5. Станишівська приватна кролеферма
Переваги або дифференциатори
Проект генерує достатній рівень доходів, має середній запас міцності, вкладення в нього є обґрунтованими і економічно вигідними. Проект можна класифікувати як прибутковий і ефективний з середнім рівнем ризиків, перспективний для розвитку.
Фінанси
Прогнозна сума інвестицій – 1 308 918 грн.
Термін окупності становить 18 місяців.
Дисконтований термін окупності становить 19 місяців.
Чиста поточна вартість - NPV – 4 476 596 грн.
Проведений нижче фінансово-економічний аналіз проекту свідчить про його достатню ефективність, а також про наявність середнього «запасу міцності».
Проект генерує достатній рівень доходів, має середній запас міцності, вкладення в нього є обґрунтованими і економічно вигідними. Проект можна класифікувати як прибутковий і ефективний з середнім рівнем ризиків, перспективний для розвитку.
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Ідея проекту полягає в організації підприємства, основною спеціалізацією якого буде вирощування кролів і реалізація кролячого м'яса, шкірок та гумусу. Цілями проекту є:
    задоволення попиту на кроляче м'ясо в Черкаській і прилеглих областях;
зусиль – згідно статистики, попит на кролятину на 50 відсотків перевищує пропозицію.
Виходячи з усього перерахованого, вирощування кролів є актуальним та рентабельним напрямком бізнесу. Створення функціональної кролячої ферми потребує невеликого обсягу інвестицій і здатне принести ініціатору та інвестору хороший прибуток.
1.2. Цілі й задачі проекту
Ідея проекту полягає в організації підприємства, основною спеціалізацією якого буде вирощування кролів і реалізація кролячого м'яса, шкірок та гумусу. Цілями проекту є:
    задоволення попиту на кроляче м'ясо в Черкаській і прилеглих областях;
    створення нових робочих місць під час реалізації проекту;
    отримання прибутку від діяльності;
    створення нових потоків надходжень до державного та місцевих бюджетів.
Основними завданнями проекту є:
1.    Розробка та опис шляхів створення організації, що займається вирощуванням кролів;
2.    Визначення передбачуваного місця положення створюваної організації на ринку (ринкової ніші);
3.    Опис товару, який організація буде виробляти і реалізовувати споживачам;
4.    Проведення аналізу ризиків та можливих загроз, що стоять перед проектом, як в даний момент часу, так і в майбутньому.
Цільове призначення інвестицій
Ремонт будівлі ферми
Оснащення ферми клітками
Одяг для робітників
Купівля кролематок
Купівля обладнання для виробництва корму
Купівля початкового запасу корму
Пропозиція інвестору
-
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
Інвестуйте у видатні стартапи, знаходьте інвестиції і кредити для свого бізнесу, залучайте до своїх ідей найкращих професіоналів
Скористайтеся своїм діючим аккаунтом у соціальній мережі
Або увійдіть / зареєструйтеся
Забули пароль?
Вкажіть електронну адресу, якою Ви скористались для реєстрації на Startup.Network
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility16
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
 
Хочу інвестувати
  • 0
input