Фото - Severenity is the mobile quests platform
play_arrow
Переглянути
20234

Severenity is the mobile quests platform

Україна, Львівська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Освіта, навчання, Розвага, Туризм, спорт, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 22.02.2018
Min інвестиція
$  10.000
0
Всього необхідно
$ 80.000
Рейтинг
equalizer 433 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Severenity is the mobile platform for playing quests in your city. It is the first mobile application that allows you to turn your daily activities into entertainment and even earn money. We propose you tasks and puzzles about your city, quests in augmented reality, physical and social activities and much more! Get rewards for completing stages, increase your level and open new abilities & possibilities around you, gain rating, reach new leagues and earn money creating your own quests!

Поточний стан

Проект знаходиться у закритій альфа та постійно оновлюється. Альфа версія доступних для власників Android на Google Play.

Ми знаходимось в стадії розробки решту функціоналу, щоб повністю покрити MVP.

Ринок

1. Гео-локаційні ігри та загалом мобільні ігри займають мажоритарну частку в ігровій індустрії зараз ($38.6 мільярдів в 2016 і зростатиме до $64.9 мільярдів у 2020) згідно з NewZoo Global Games Report.
2. Успіх Pokemon GO та Ingress показали величезні можливості на ринку гео-локаційних ігор, вони досягли $950 мільйонів в 2016 згідно з VentureBeat.
3. Фітнес додатками користувалися більше 50% клієнтів в 2015 і продовжує зростати згідно з Wellable.
4. Наш problem/solution fit поєднює в собі фізичні активності разом з квестами і челенджами, щоб активні, соціальна і прогресивні люди змогли розділити радість, спогади і знання.

Проблема або Можливість

Ми надаємо людям можливість самотужки чи з командою класно та активно провести час проходячи завдання, челенджі і квести.

Більшість людей рідко бачаться зараз вживу і ми хочемо соціалізувати їх більше, а також зазвичай денні активності як-от прогулянки чи похід з / на роботу, чи очікування когось є нудним процесом. За допомогою завдань і підрахунку спалених калорій ми це гейміфікуємо.

Наша бізнес модель базується на партнерстві і внутрішньо-ігрових покупках.

Рішення (Продукт або Послуга)

Це мобільний додаток, що використовує гео-локацію та інтегрується з фітнес-додатками для точного підрахунку спалених калорій.

Конкуренти

Немає прямих конкурентів. Непрямими конкурентами ми вважаємо Pokemon GO, Ingress та Maguss.

Також ми слідкуємо за діями Nimses та інші гео-локаційних додатків.

Фітнес-додатки вирішують інші проблеми користувачів.

Переваги або дифференциатори

Наші переваги:
1. Унікальний сценарій та сторітеллінг і контент-мейкери, що розробляють квести відповідно до сюжету.
2. Ми плануємо виходити на ринок Львова і України в подальшому, тому краще знаємо нашого цільового користувача.

Фінанси

На даний момент в нас є декілька внутрішніх покупок:
- Квиток на квест (щоб взяти участь в пошуковому квесті) - 3.99$ за один
- Підказка (щоб допомогти вирішити завдання квесту, к-сть на квест обмежена) - 0.99$ за одну
- Внутрішня валюта (ми її називаємо "сереніт") - 0.99$ за 100 серенітів
- Підписка на квести (доступ до всіх квестів протягом року) - 189.99$

Partnership model is under design.

Бізнес-модель

Сегменти користувачів: активна, соціальна і прогресивна молодь, а також люди, що полюбляють активний відпочинок.
Ключові активності: прості та пошукові квести, спалені калорії і енергія для внутрішньо-ігрових активностей.
Ключові ресурси: контент-мейкери, що створюють унікальні квести під сюжет.
Ключові партнери: будь-яка організація, що надає сервіс або продає продукт. Основні партнери - колишні квест-компанії, квест-руми тощо.
Унікальна цінність: кооперація та змагання з іншими гравцями чи командами на основі квестів, челенджів тощо.
Канали зв'язку: прямий зв'язок, SMM, імейл та через власне додаток
Відносини з гравцем: комьюніті та кооперація

Цільове призначення інвестицій

1. Розширення команди.
2. Маркетинг і масштабування.

Пропозиція інвестору

Лише після прямої комунікації. Я не готовий зараз відповісти, але загалом ми не готові віддавати більше 10%.

Ризики

Переваги конкурентів:
1. Велика і експертна команда в гео-локаційних іграх.
2. Більше грошей для маркетингу і масштабування на глобальний ринок.
3. Унікальні алгоритми (у випадку Pokemon GO і Ingress) стосовно карт і їхнього опрацювання.

Ризиків зі сторони конкурентів ми не бачимо.

Проходження інкубаційний / акселеративному програм

Не проходили. Проект розвивався протягом продакт менеджмент школи в StartUp Depot.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Немає.

Відео про продукт

Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1294
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт