play_arrow
Дивитись
20234

Гео-соціальна квест-гра з елементами фітнес активностей

Україна, Львівська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Освіта, навчання, Розвага, Туризм, спорт
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 07.07.2017
Min інвестиція
$ 10.000
0
Хочу інвестувати
help_outline Що станеться після натискання?

Комісія з Інвестора не стягується

Після натискання будуть показані контакти автора або менеджера Startup.Network

Буде необхідна авторизація

Всього необхідно
$ 80.000
Рейтинг
equalizer 381 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Ідея
Видумана наукова компанія шукає собі працівників на роботу, пропонуючи кандидатам (гравцям) різні завдання, челенджі і квести. Окрім того поки гравець спалює калорії, він розвивається в грі та отримує нові челенджі, квести та їх типи, відкриваються нові можливості тощо. Гравець може доєднатись чи створити команду і кооперувати з друзями, щоб разом проходити командні квести чи змагатись з іншими командами протягом пошукових квестів за рейтинг та інші бонуси. Ціль гравця - стати частиною наукової компанії Severenity.
Поточний стан
Проект знаходиться у закритій альфа та постійно оновлюється. Альфа версія доступних для власників Android на Google Play.

Ми знаходимось в стадії розробки решту функціоналу, щоб повністю покрити MVP.
Ринок
1. Гео-локаційні ігри та загалом мобільні ігри займають мажоритарну частку в ігровій індустрії зараз ($38.6 мільярдів в 2016 і зростатиме до $64.9 мільярдів у 2020) згідно з NewZoo Global Games Report.
2. Успіх Pokemon GO та Ingress показали величезні можливості на ринку гео-локаційних ігор, вони досягли $950 мільйонів в 2016 згідно з VentureBeat.
3. Фітнес додатками користувалися більше 50% клієнтів в 2015 і продовжує зростати згідно з Wellable.
4. Наш problem/solution fit поєднює в собі фізичні активності разом з квестами і челенджами, щоб активні, соціальна і прогресивні люди змогли розділити радість, спогади і знання.
Проблема або Можливість
Ми надаємо людям можливість самотужки чи з командою класно та активно провести час проходячи завдання, челенджі і квести.

Більшість людей рідко бачаться зараз вживу і ми хочемо соціалізувати їх більше, а також зазвичай денні активності як-от прогулянки чи похід з / на роботу, чи очікування когось є нудним процесом. За допомогою завдань і підрахунку спалених калорій ми це гейміфікуємо.

Наша бізнес модель базується на партнерстві і внутрішньо-ігрових покупках.
Рішення (Продукт або Послуга)
Це мобільний додаток, що використовує гео-локацію та інтегрується з фітнес-додатками для точного підрахунку спалених калорій.
Конкуренти
Немає прямих конкурентів. Непрямими конкурентами ми вважаємо Pokemon GO, Ingress та Maguss.

Також ми слідкуємо за діями Nimses та інші гео-локаційних додатків.

Фітнес-додатки вирішують інші проблеми користувачів.
Переваги або дифференциатори
Наші переваги:
1. Унікальний сценарій та сторітеллінг і контент-мейкери, що розробляють квести відповідно до сюжету.
2. Ми плануємо виходити на ринок Львова і України в подальшому, тому краще знаємо нашого цільового користувача.
Фінанси
На даний момент в нас є декілька внутрішніх покупок:
- Квиток на квест (щоб взяти участь в пошуковому квесті) - 3.99$ за один
- Підказка (щоб допомогти вирішити завдання квесту, к-сть на квест обмежена) - 0.99$ за одну
- Внутрішня валюта (ми її називаємо "сереніт") - 0.99$ за 100 серенітів
- Підписка на квести (доступ до всіх квестів протягом року) - 189.99$

Partnership model is under design.
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Сегменти користувачів: активна, соціальна і прогресивна молодь, а також люди, що полюбляють активний відпочинок.
Ключові активності: прості та пошукові квести, спалені калорії і енергія для внутрішньо-ігрових активностей.
Ключові ресурси: контент-мейкери, що створюють унікальні квести під сюжет.
Ключові партнери: будь-яка організація, що надає сервіс або продає продукт. Основні партнери - колишні квест-компанії, квест-руми тощо.
Унікальна цінність: кооперація та змагання з іншими гравцями чи командами на основі квестів, челенджів тощо.
Канали зв'язку: прямий зв'язок, SMM, імейл та через власне додаток
Відносини з гравцем: комьюніті та кооперація
Цільове призначення інвестицій
1. Розширення команди.
2. Маркетинг і масштабування.
Пропозиція інвестору
Лише після прямої комунікації. Я не готовий зараз відповісти, але загалом ми не готові віддавати більше 10%.
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Переваги конкурентів:
1. Велика і експертна команда в гео-локаційних іграх.
2. Більше грошей для маркетингу і масштабування на глобальний ринок.
3. Унікальні алгоритми (у випадку Pokemon GO і Ingress) стосовно карт і їхнього опрацювання.

Ризиків зі сторони конкурентів ми не бачимо.
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Не проходили. Проект розвивався протягом продакт менеджмент школи в StartUp Depot.
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Немає.
Винахід/Патент
Відеозаписи
Інвестуйте у видатні стартапи, знаходьте інвестиції і кредити для свого бізнесу, залучайте до своїх ідей найкращих професіоналів
Скористайтеся своїм діючим аккаунтом у соціальній мережі
Або увійдіть / зареєструйтеся
Забули пароль?
Вкажіть електронну адресу, якою Ви скористались для реєстрації на Startup.Network
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility602
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
 
Хочу інвестувати
  • 0