Україна, Львівська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Освіта, навчання, Розвага, Туризм, спорт, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт
Severenity is the mobile platform for playing quests in your city. It is the first mobile application that allows you to turn your daily activities into entertainment and even earn money. We propose you tasks and puzzles about your city, quests in augmented reality, physical and social activities and much more! Get rewards for completing stages, increase your level and open new abilities & possibilities around you, gain rating, reach new leagues and earn money creating your own quests!
Поточний стан
- Open iOS Beta - Closed Android Beta
Ринок
1. Гео-локаційні ігри та загалом мобільні ігри займають мажоритарну частку в ігровій індустрії зараз ($38.6 мільярдів в 2016 і зростатиме до $64.9 мільярдів у 2020) згідно з NewZoo Global Games Report.
2. Успіх Pokemon GO та Ingress показали величезні можливості на ринку гео-локаційних ігор, вони досягли $950 мільйонів в 2016 згідно з VentureBeat.
3. Фітнес додатками користувалися більше 50% клієнтів в 2015 і продовжує зростати згідно з Wellable.
4. Наш problem/solution fit поєднює в собі фізичні активності разом з квестами і челенджами, щоб активні, соціальна і прогресивні люди змогли розділити радість, спогади і знання.
Проблема або Можливість
Morning trip to university can turn into an interactive quest where you together with your friends will be able to solve tasks of varying complexity being in different places. Imagine that you are a tourist and you would like to discover more about the city you just arrived to. Severenity will be able to turn a boring tour into an exciting game that will help you to reveal the secrets of the conspiracy of the medieval city. You will face different eras, puzzles and tasks, solving which will follow you to new locations. After such a "tourist route", you will remember your trip for a long time.
Рішення (Продукт або Послуга)
Це мобільний додаток, що використовує гео-локацію та інтегрується з фітнес-додатками для точного підрахунку спалених калорій.
Конкуренти
Немає прямих конкурентів. Непрямими конкурентами ми вважаємо Pokemon GO, Ingress та Maguss.
Також ми слідкуємо за діями Nimses та інші гео-локаційних додатків.
Фітнес-додатки вирішують інші проблеми користувачів.
Переваги або дифференциатори
Наші переваги:
1. Унікальний сценарій та сторітеллінг і контент-мейкери, що розробляють квести відповідно до сюжету.
2. Ми плануємо виходити на ринок Львова і України в подальшому, тому краще знаємо нашого цільового користувача.
Фінанси
На даний момент в нас є декілька внутрішніх покупок:
- Квиток на квест (щоб взяти участь в пошуковому квесті) - 3.99$ за один
- Підказка (щоб допомогти вирішити завдання квесту, к-сть на квест обмежена) - 0.99$ за одну
- Внутрішня валюта (ми її називаємо "сереніт") - 0.99$ за 100 серенітів
- Підписка на квести (доступ до всіх квестів протягом року) - 189.99$
Partnership model is under design.
Бізнес-модель
Сегменти користувачів: активна, соціальна і прогресивна молодь, а також люди, що полюбляють активний відпочинок.
Ключові активності: прості та пошукові квести, спалені калорії і енергія для внутрішньо-ігрових активностей.
Ключові ресурси: контент-мейкери, що створюють унікальні квести під сюжет.
Ключові партнери: будь-яка організація, що надає сервіс або продає продукт. Основні партнери - колишні квест-компанії, квест-руми тощо.
Унікальна цінність: кооперація та змагання з іншими гравцями чи командами на основі квестів, челенджів тощо.
Канали зв'язку: прямий зв'язок, SMM, імейл та через власне додаток
Відносини з гравцем: комьюніті та кооперація
Цільове призначення інвестицій
1. Розширення команди.
2. Маркетинг і масштабування.
Пропозиція інвестору
Лише після прямої комунікації. Я не готовий зараз відповісти, але загалом ми не готові віддавати більше 10%.
Переваги конкурентів:
1. Велика і експертна команда в гео-локаційних іграх.
2. Більше грошей для маркетингу і масштабування на глобальний ринок.
3. Унікальні алгоритми (у випадку Pokemon GO і Ingress) стосовно карт і їхнього опрацювання.
Ризиків зі сторони конкурентів ми не бачимо.
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Не проходили. Проект розвивався протягом продакт менеджмент школи в StartUp Depot.