SIENA - це про взуття поза модою, але із дотриманням тенденцій часу. Якісна натуральна шкіра у поєднанні із зрозумілими простими кроями, дозволяють взуттю бути у гардеробі жінок роками та не втрачати свого вигляду та актуальності.
Інстаграм, сайт, база лояльних клієнтів - усе працює. Всі лекала, комплектуючі також будуть у Вас, тому бізнес може працювати з перших днів.
Текущее состояние
Працюючий бренд, усе готове до роботи.
Останній рік менше займалися виробництвом, оскільки почали інший проект.
Проте, без жодної реклами, за останні 2 тижні роботи ми розпродали 85% стоку, і це тільки на наших власних підписниках.
На обсяг прибутку Ви можете безспосередньо впливати кількістю свого залучення та зацікавленістю до роботи та показників.
Окупитися зможете за рік при розміреній роботі, або якщо відразу запускати пошив - то ще швидше.
Годовой объем продаж, $
90000
Годовой объем чистой прибыли, $
22000
Имущество и активы
сайт, інстаграм акаунт із 28к підписників, лекала, колодки, комлектуючі, важливі контакти для роботи
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
2
Проблема или Возможность
Ринок українського взуття все ще не такий великий, як одягу чи прикрас, а бренд SIENA уже займає своє місце на ринку та має впізнаваність. Ми зайняли своє місце по ціні-якість, про що підтверджують відгуки наших клієнтів.
Решение (Продукт или Услуга)
SIENA - це про взуття поза модою, але із дотриманням тенденцій часу. Якісна натуральна шкіра у поєднанні із зрозумілими простими кроями, дозволяють взуттю бути у гардеробі жінок роками та не втрачати свого вигляду та актуальності.
Асортимент ідеально підходить для життя у місті - робота, прогулянки, вечірки, зустрічі та особливі події.
Конкуренты
Kachorovska
Hvoya
Omg shoes
Nani shoes
Ikos
Финансы
Наразі, ми зайняли середній ціновий сегмент.
Осінь-зима - 6-7к грн
Літо - 3-4к грн
Проте, Ви можете це змінити під своє власне бачення.
Робота у іншому проекті та планування переїзду закордон.
Рынок
Наша клієнтка - це жінка 24-50 років, жителька великого міста, працює, здебільшого у офісі, веде активне соціальне життя; купує взуття собі самостійно, може дослухатися поради стиліста; цінує якість, дизайн, практичність та «зроблено в Україні»