Фото - Суші-бари KoKo sushi, Ginger`s sushi
60550

Суші-бари KoKo sushi, Ginger`s sushi

Мережа суші-барів з двома закладами та двома власними бренда

Украина, город Киев
Отрасль: Общественное питание
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 28.07.2023
Цена продажи
$  40.000
Показать контакты
0
Размер доли к продаже
100%
Рейтинг
equalizer из 1000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Работает ли предприятие?

Да

Идея

Мережа суші-барів, розташованих на Троєщині та Позняках, самі густонаселені райони Києва. Наша мережа включає два добре зарекомендованих заклади, кожен з яких має свій унікальний бренд та надає можливість отримувати стабільний дохід.

Текущее состояние

Локація на Позняках знаходиться в самому центрі багатоповерхових будинків (всі будинки 20 24 поверхів). Одна з переваг приміщення паркування, перед приміщенням парковочна зона зі шлагбаумом до якого є власний пульт управління. S приміщення 30м2 (з ремонтом) оренда 15000грн/ місяць (таких цін на оренди вже немає в цьому районі ) + всі комунальні 3000-5000грн/ місяць
Локація на Троєщині знаходиться на почату самого великого спальника Києва, Троєщина. Саме розташування біля парку за супермаркетом і ринком, єдиним на половину району. Дуже великий прохідний трафік, більшість людей з роботи ідуть в супермаркет і додому проходять крізь цей парк. Також там мешканці вигулюють собак і просто відпочивають. S приміщення 25м2 (з ремонтом) оренда 15000грн/ місяць (таких цін на оренди вже немає в цьому районі ) + всі комунальні 3000-5000грн/ місяць
Детальніше показники діяльності та прогноз у файлі презентації.
Локація знаходиться в самому центрі багатоповерхових будинків (всі будинки 20-24 поверхів). Одна з переваг приміщення – паркування, перед приміщенням парковочна зона зі шлагбаумом до якого є власний пульт управління.
S приміщення 30м2 (з ремонтом) – оренда 15 000грн/місяць (таких цін на оренди вже немає в цьому районі) + всі комунальні 3 000грн – 5 000грн/місяць.

Годовой объем продаж, $

170000

Годовой объем чистой прибыли, $

19000

Тип имущества

Другое

Имущество и активы

Троєщина
Вивіска з підсвіткою, стол з 2 ма посадковими місцями
Барна стійка для адміністратора, стайка сушистів
4 стола з нержавіючої сталі + 1 мийка
4 холодильні вітрини + 1 морозильна камера, кондиціонер
Індукційна плита, 2 рисоварки (1 запасна для 2х точек ),
саламандра (гриль), витяжка, горелки для грилю, микрохвильова
піч, камери відео нагляду, кухонні ваги, дрібне приладдя
Техніка для Адміністратора : пос термінал , ноутбук, планшет для
агрегаторів , робочий мобільний телефон, роутер
Система охорони
Позняки
Вивіска з підсвіткою, столи з 8 мю посадковими місцями
Барна стійка для адміністратора, стайка сушистів
4 стола з нержавіючої сталі + 1 стіл з вбудованою мийкою
2 холодильні вітрини + 1 морозильна камера
Індукційна плита, рисоварка , саламандра, витяжка,
горелки для грилю, микрохвильова піч, камери відео
нагляду, кухонні ваги, дрібне приладдя
Техніка для Адміністратора : пос терміна , ноутбук, планшет для
агрегаторів , робочий мобільний телефон, роутер
Генератор і все необхідне для його під'єднання на 2,8кВт

Организационная форма

ФОП 2 групи

Количество сотрудников

8

Проблема или Возможность

Обидва бренди настільки різні що приваблюють абсолютно разні категоріі споживачів, що розштрює потенційний ринок.
Наразі які є можливості і розробітки:
- зменьшення комісіі агрегаторів з переходом на ексклюзивність і на маркет плейс (самім здійснювати доставки) зменьшення комісіі з 40% до 17%, це дає зменьшення комісіі більш ніж на 50 000грн/місяць
- так як ми давно співпрацюємо з агрегаторами то ми маємо ексклюзивні умови виплат і власного менеджера, що немаловажно і майже не досяжно для нових брендів.
- при інвестуванні в рекламу (Таргет і Гугл) в районах є перспектива підвищити обороти до 1 міліона/місяц на кожну локацію. Кабінети налаштовані і потребують лише додаткових інвестицій.
- при бажанні є можливість розвивати мережу і вийти на ринок франшизи, як по кожному бренду окремо так і міксувати бренди.
- в наявності є дуже велика база контактів для розсилки рекламних пропозицій. Дуже гарно данний інструмент працює в спальних районах.

Решение (Продукт или Услуга)

Основні переваги:

1. Вигідна оренда: Обидва заклади знаходяться в густонаселених районах Києва з великим потенціалом клієнтського трафіку. Вигідні умови оренди дозволяють збільшити рентабельність бізнесу. Середня вартість приміщень поблизу з нашою площею поченаеться від 30 000грн\міс, що в 2 рази вище.

2. Два заклади, два бренди: Кожен заклад має власну унікальну концепцію та бренд, що забезпечує диверсифікацію та привертає різні сегменти клієнтів. Ми присутні у всіх агрегаторах та займаємо ТОП позиції. В подарунок третій віртуальний бренд з унікальними умовами.

3. Дохідна модель бізнесу: Мережа суші барів вже виробила стабільний потік доходу, що може бути збільшено шляхом розвитку та маркетингових заходів. Для цього в подарунок надаємо велику база контактів.

4. Професійний персонал: Маємо досвідчений та дружній персонал, який може бути продовженим під новим керівництвом.

5. Все для продуктивної роботи: Налаштована облікова система, єдина на всі бренди. Є два сайти, які синхронізувані з обліковою програмою. Акаунти в Facebook, Instagram, налаштовані рекламні кабінети в Google, акаунт в сервісі смс розсилок.

6. Крута база постачальників з вигідними умовами співпраці.

Конкуренты

головні конкуренті: Осама суші, Токіо суші, Евразія.

Преимущества или дифференциаторы

У нас є досвід доставки суші тортів для свят, також до нас звертаються щоб зробити сюрприз для близьких людей із за кордону, ми перші хто запусти в на ринку суші хот-дог)), поки нас ще ніхто не повторив.

Финансы

Джерела доходів і структура витрат вказана в презентації

Бизнес-модель

Бізнес модель складається з розитку як мережі брендів суші різних цінових категорій в самих популярних напрямках: доставка та самовиніс.

Причина продажи

Продаємо бізнес по декільком причинам:
- під відкриття цього бізнесу брали кредит, виплата по якому не дає змогу додатково інвестувати в маркетинг для збільшення продаж.
- терміново необхідні гроші для іншого проекту
- вирішили зусередити фокус на іншому проекті.

Рынок

Ринок суші знаходиться на стадіі розвитку та залишаясь одним з улюблених страв на свята розширюеться в нішу щоденного харчування.
Суші - це едина страва, яка може бути подарунком. Також, як показала практика - суші це майже не единий напрямок в харчовій індустрії, яка може працювати під час блек аутів, та регулярних відключень світла.
Вікова категорія суші від 6 років і до нескінченності.

Команда или Руководство

Риски

Бізнес вже стоіть на коліях і працює прибутково, тут питання розвитку бізнесу і при бажанні автоматизації.
В майбутньому є можливість поставити термінали прийому замовлень і на кухню роботів які самі крутят суші. Вже існують такі розробки, а поки вони дойдуть до нас то є чудова можливість розвинути мережу з покриттям столиці і меньших міст.

Фотографии

Фото 1 - Мережа суші-барів з двома закладами та двома власними бренда
Фото 2 - Мережа суші-барів з двома закладами та двома власними бренда
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility128
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Работает ли предприятие?
Идея
Текущее состояние
Годовой объем продаж, $
Годовой объем чистой прибыли, $
Тип имущества
Имущество и активы
Организационная форма
Количество сотрудников
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Бизнес-модель
Причина продажи
Рынок
Команда или Руководство
Риски
Изобретение/Патент
Фотографии
Видео о продукте
Презентация