Фото - Український Іван-чай
17426

Український Іван-чай

Україна, Рівненська область
Галузь: Харчова промисловість
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 30.05.2017
Min інвестиція
$  6.000
3
Всього необхідно
$ 60.000
Рейтинг
equalizer 227 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Крафтовий виробник Іван-чаю та елітних купажів на його основі. Ми збираємо листя Іван-чаю у Карпатах, і перетворюємо його на органічний ферментований чай.
Виготовлення автентичного Іван-чаю, який був широко відомий ще за часів Київської Русі. Ми створюємо чесний органічний продукт, що здатен витіснити із щоденного вжитку імпортні чаї, бо не поступається їм ані за смаком, ані за позитивним впливом на організм.
Іван-чай - порівняно новий продукт для сучасного українця, але уже впізнаваний і такий, що викликає інтерес. Це та галузь, яка варта уваги, бо Україна - багата на рослини країна і це дивно, що усі її мешканці поколіннями п'ють імпортні чаї. Іван-чай -продукт, який може і повинен стати національним.

Поточний стан

Працюємо з 2014 року.
За цей час:
1. Зареєстровано ТМ.
2. Маємо 2 запатентовані види чаю, які сміливо можна назвати абсолютним эксклюзивом.
3. Співпрацюємо із сегментом HoReCa та магазинами великих міст України (дрібний опт). Це близько 20 магазинів у Києві, Одесі, Рівному, Чернівцях, Львові та ін., близько 30 кав'ярень, більшість з яких знаходяться у нашому місті.  
4. Займаємося роздрібними продажами на сайті.

Ринок

Наш клієнт - людина від 20 до 50 років, з середнім і вище рівнем достатку, яка дбає про здоровя і уважна до того, що споживає.
Крім того, до продукту виявили увагу у Канаді і США, куди ми уже відправляли невеликі партії чаю.

Проблема або Можливість

Україна - надзвичайно багата на лікарські рослини країна. І те, що її мешканці поколіннями (!) п'ють китайський чай - як мінімум дивно.
В останні 3 роки стрімко зростає інтерес до товарів українських виробників. Так званий сектор "Своїх продуктів" набирає обертів і користується попитом.
Існує тенденція до уважного вибору продуктів, до зростання вимог споживача щодо якості і уже усім відомого слова "органік". Люди стали звертати увагу на склад продукту, на сертифікати і масовість, яка зазвичай є синонімом низькосортності. Перевага віддається крафтовим виробникам, які роблять ставку не на кількість, а на якість, виготовляючи чесний продукт.

Рішення (Продукт або Послуга)

Свій чай цілком логічно вписується у запити українського споживача і уже є найчастіше затребуваним у пошукових сервісах. Численні ярмарки і виставки, на яких була представлена наша ТМ довели, що Іван-чай - продукт майбутнього і він справедливо може стати національним продуктом.
Чайна індустрія в нашій країні повинна існувати і почати розвиватися. Сировинна база - уся територія України. Споживач - кожен українець. Чай п'ють усі.

Конкуренти

На даний момент, виробники Іван-чаю намагаються скласти конкуренцію імпортним чаям.
Проте, ми не вважаємо нашим прямим конкурентом китайський чай, бо Іван-чай, як достойний приклад етнічних чаїв може посісти своє незалежне місце на ринку (прикладом етнічних чаїв відомих у всьому світі є ройбуш і мате).
Крафтових виробників Іван-чаю в Україні більшає з кожним новим сезоном. Усі вони наші потенційні конкуренти.

Переваги або дифференциатори

Ми знаходимося у постійному пошуку нових смаків і поступово збільшуємо лінійку наших продуктів нестандартними і небанальними купажами на основі Іван-чаю. Два сорти чаю ми уже встигли запатентувати, як цілковито ексклюзивні.
Пакування чаю також є нашою фішкою, яку поки не перейняв ніхто із виробників. Це дерев'яні тубуси ручної роботи. Пакування є частиною нашого бренду, впізнаваним у багатьох містах країни.

Цільове призначення інвестицій

Автоматизувати виробництво, створити потужну виробничу базу, збільшити об'єми виробництва та вийти на збільшення продаж продукту, який уже є впізнаваним у країні.

Ризики

Серед ризиків можна визначити лише збільшення можливостей у наших конкурентів. Йдеться про ті можливості, яких наразі не має ніхто , але хочуть їх мати. Це потужності виробництва, а отже, можливість зробити більше сортів і в більшій кількості, аніж роблять інші.

Винахід/Патент

m205 11029
u2016 13172

Відео про продукт

Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility829
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт