Онлайн - сервіс , що має на меті оптимізацію співпраці постачальників і замовників у сфері FMCG та паралельне їх просування в мережі інтернет. Ідея полягає у створенні онлайн- сервісу ,що допоможе покращити взаємодію постачальників і замовників в сфері FMCG.
Текущее состояние
На разі проект на початковому етапі пошуку інвестицій .
Практичним аналізом показано і визначено ,що є попит серед потенційних клієнтів на дану пропозицію.
Відсутність актуальної бази постачальників;
Проблеми:
- відсутність вигідних комерційних пропозицій постачальників;
-негативне відношення до постачальника через роботу торгового представника;
-відсутність централізованої звітності на торгових точках
-відсутність оперативного моніторингу торгових операцій.
Решение (Продукт или Услуга)
1.Функції торгового пердставника бере на себе
2.Скорочення штату торгових представників
3.Усунення людського фактору в роботі
4.Контроль і аналіз виконання задач
5.Максимальна інформативність замовника ,щодо нових товарів ,акцій і тд.,і тп
6.Оперативність взаємодії постачальника із замовником
7.Електроннна звітність
Головним ризиком являється не досконала розробка ,сервіс потрібно буде максимально упростити і пристосувати до роботи.
Також негативно можуть вплинути перерви з фінансування в до-монетазиційний період.
Вагомим недоліком може виступати неправильний підхід в організації робочого процесу і в підборі персоналу.