Це піцерія-бургерія на вул.Ковжуна ( бічна Скорика) біля філармонії . Приміщення в довготривалій оренді, вся техніка, обладнання, меблі, посуд, інвентар -власні . Площа 148 м2, 85-90 посадкових місць . Два поверхи ( перший та мінус перший) . Є витяжка на кухні та в залах, постачання повітря. Сигналізація, відеонагляд, пожежна сигналізація. Два гостьових туалети , туалет для персоналу, підсобне приміщення, стелажі для товару та шафа для персоналу. Продаж повний, з техкартами, продуктами, специфікою виготовлення всіх інгредієнтів та страв.
Текущее состояние
Приміщення в довготривалій оренді, вся техніка, обладнання, меблі, посуд, інвентар -власні . Площа 148 м2, 85-90 посадкових місць . Два поверхи ( перший та мінус перший) . Є витяжка на кухні та в залах, постачання повітря. Сигналізація, відеонагляд, пожежна сигналізація. Два гостьових туалети , туалет для персоналу, підсобне приміщення, стелажі для товару та шафа для персоналу. Ресторан діє, має клієнтуру.
Рынок
Тенденція таких закладів зростає і буде зростати, бо завжди потребують відпочинку, їди та напоїв, що саме пропонує наш заклад. Статистика цього міста показує, що такі заклади популярні і актуальні, оскільки місто дуже привабливе для туристів через власну історичність
Проблема или Возможность
Вони не здатні опрацювати цей ресторан, оскільки мають кілька об'єктів, тому не працюють достатньо над цим об'єктом.
Решение (Продукт или Услуга)
Якщо моя команда працюватиме над цим об'єктом, то ми опрацюємо таргет, автоматизацію сайтів та рекламну сторону цього бізнесу, щоб привабити ще більше людей.
Будемо створ.увати різні заходи, та запрошувати безпосередньо гостей, блогерів, зірок, щоб зробити це місце популярним і широкообізнаним.
Стратегія така:
* Дні народження
* заходи
* Вечірки
* допомога потребуючим
* Корпоративи
Конкуренты
Існують інші ресторани, тому доволі складно конкурувати без додотковиз вкладень
Преимущества или дифференциаторы
Перевага об'єкту у розташуванні - центр міста, також у популярності даного типу бізнесу та постійна потреба з боку клієнта
Финансы
Джерела доходу: клієнти, спільні проєкти з іншими бізнесами
Бизнес-модель
Модель:
1. Напої
2. Харчування
3. Заходи
4. Досткавка
Целевое назначение инвестиций
допомагати потребуючим цієї країни, оскільки кількість таких людей зросла утричі
Предложение инвестору
пропоную вкласти у цей бізнес, оскільки він функціонує вже і приносить дохід, тому це заощадить час для власного прибутку.