Фото - DelMarko
62450

DelMarko

Ресторан-піцерія-бургерія

Україна, Львівська область
Галузь: Громадське харчування, Торгівля
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 04.09.2024
Показати контакти
1
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає займ
 

Ідея

Це піцерія-бургерія на вул.Ковжуна ( бічна Скорика) біля філармонії . Приміщення в довготривалій оренді, вся техніка, обладнання, меблі, посуд, інвентар -власні . Площа 148 м2, 85-90 посадкових місць . Два поверхи ( перший та мінус перший) . Є витяжка на кухні та в залах, постачання повітря. Сигналізація, відеонагляд, пожежна сигналізація. Два гостьових туалети , туалет для персоналу, підсобне приміщення, стелажі для товару та шафа для персоналу. Продаж повний, з техкартами, продуктами, специфікою виготовлення всіх інгредієнтів та страв.

Поточний стан

Приміщення в довготривалій оренді, вся техніка, обладнання, меблі, посуд, інвентар -власні . Площа 148 м2, 85-90 посадкових місць . Два поверхи ( перший та мінус перший) . Є витяжка на кухні та в залах, постачання повітря. Сигналізація, відеонагляд, пожежна сигналізація. Два гостьових туалети , туалет для персоналу, підсобне приміщення, стелажі для товару та шафа для персоналу. Ресторан діє, має клієнтуру.

Ринок

Тенденція таких закладів зростає і буде зростати, бо завжди потребують відпочинку, їди та напоїв, що саме пропонує наш заклад. Статистика цього міста показує, що такі заклади популярні і актуальні, оскільки місто дуже привабливе для туристів через власну історичність

Проблема або Можливість

Вони не здатні опрацювати цей ресторан, оскільки мають кілька об'єктів, тому не працюють достатньо над цим об'єктом.

Рішення (Продукт або Послуга)

Якщо моя команда працюватиме над цим об'єктом, то ми опрацюємо таргет, автоматизацію сайтів та рекламну сторону цього бізнесу, щоб привабити ще більше людей.
Будемо створ.увати різні заходи, та запрошувати безпосередньо гостей, блогерів, зірок, щоб зробити це місце популярним і широкообізнаним.
Стратегія така:
* Дні народження
* заходи
* Вечірки
* допомога потребуючим
* Корпоративи

Конкуренти

Існують інші ресторани, тому доволі складно конкурувати без додотковиз вкладень

Переваги або дифференциатори

Перевага об'єкту у розташуванні - центр міста, також у популярності даного типу бізнесу та постійна потреба з боку клієнта

Фінанси

Джерела доходу: клієнти, спільні проєкти з іншими бізнесами

Бізнес-модель

Модель:
1. Напої
2. Харчування
3. Заходи
4. Досткавка

Цільове призначення інвестицій

допомагати потребуючим цієї країни, оскільки кількість таких людей зросла утричі

Пропозиція інвестору

пропоную вкласти у цей бізнес, оскільки він функціонує вже і приносить дохід, тому це заощадить час для власного прибутку.

Команда або Керівництво

Ризики

Перевага конкурентів на ринку.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Співпраця з відомими людьми та бізнесами
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility895
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт